اتاق خواب مدرن نکات مهم دکوراسیون اتاق مدرنبیش از 30 مدل | azindekor

خطوط ساده افقی و عمودی و اشکال هندسی بهترین تداعی کننده سبک مدرن هستند. سلام درسبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب سنتی، استفاده از چوب‌های تیره در مبلمان و رنگ‌های به مراتب چشمگیر در رنگ‌بندی لوازم بسیار پرکاربرد است. همچنین رنگ‌ دیوارها یا کاغذ دیواری‌‌ها معمولاً خنثی‌ و متوسط ​​در نظر گرفته می‌شود. دختر بچه ها بیشتر وقت شان را برای بازی در اتاق شان سپری می کنند.

  • جهت ایده گرفتن، به صفحه آجر دکوراتیو مراجعه کرده و تصاویر پروژه ها را مشاهده کنید.
  • برای مثال شاید به جای استفاده از یک میز پاتختی بیش تر به استفاده از یک آباژور پایه دار نیاز داشته باشید.
  • اتاق خواب از جمله قسمت هایی در خانه است که افراد مدت زمان زیادی را در آن می گذرانند.
  • استفاده از فضای بلااستفاده برای ذخیره سازی مخفی به جلوگیری از درهم ریختگی کمک می کند.
  • اگر به مطالعه علاقه زیادی دارید می توانید در بخشی از فضای اتاق خواب یک باکس بندی یا پارتیشن بندی به صورت قفسه داشته باشید و کتابهایتان را در آنجا بچینید .
هر چه مجله خبری آذین دکور خلوت تر باشد، بزرگ تر جلوه می کند و اگر تصمیم گرفتید که در اتاق خواب خود قاب عکس قرار دهید، بهتر است در انتخاب طرح و قاب دور عکس دقت زیادی داشته باشید که با سرویس خواب شما مطابقت داشته باشد. برای دیزاین اتاق خواب می توانید از تصاویر اتاق خواب هایی که در این مطلب قرار داده ایم ایده بگیرید و آن را با سلیقه خود ادغام کنید و دیزاین اتاق خواب خود را انجام دهید. برای طراحی اتاق خواب باید جسارت داشته باشید و تصورات خودتان را روی دکوراسیون پیاده کنید. با پیاده‌سازی سلیقه خود می توانید به یک دیزاین منحصر به فرد در اتاق خواب خود برسید. یک اتاق خواب کوچک را می توان با یک مفهوم دکوراسیون متقارن و متعادل نجات داد.

http://belaltour.ir

انتخاب رنگ‌ برای اتاق‌خواب‌های کوچک از طرفی می‌تواند فضایی تنگ و کوچک را به خود اختصاص دهد ولی بسته به محیطی که به دنبال آن هستید، با انتخاب درست رنگ می‌توانید، تاثیر خوبی بر فضایی بزرگ‌تر و یا دنج‌تر و دلپذیرتر داشته باشید. در حالی که هیچ رنگی از نظر فیزیکی نمی تواند متراژ مربع شما را گسترش دهد، اما سایه مناسب می‌تواند به اتاق بزرگ‌تر اشاره کند. البته رنگ سفید رنگی است که به دلیل خاصیت گسترش فضا شناخته شده است، اما این تنها رنگی نیست که برای فضای کوچکتر مناسب است، بنابراین از کارشناسان رنگ و طراحان داخلی رنگ ها و نکات مورد علاقه خود را برای تزئین اتاق خواب کوچک جویا شدیم. انتخاب رنگ برای روتختی پسرانه و به طور کلی هر مدل از لحاف و پتو نیز در بزرگ‌تر نشان دادن اتاق تاثیر دارد. تغییر دکوراسیون خانه کار سختی است و به مهارت و تجربه نیاز دارد. استفاده از رنگ‌های مناسب، انتخاب کردن وسایل متناسب با فضای اتاق، انتخاب پرده و… همگی به داشتن دانش کافی درباره‌ی دکوراسیون اتاق خواب نیاز دارد.

چگونه اتاق خواب کوچک را بزرگتر نشان دهیم؟

احتیاج نیست آینه را به دیوار نصب کنید اما اگر می خواهید خیالتان راحت باشد، این کار را انجام دهید. استفاده از یک فرش که از طراحی منحصر بفردی برخوردار باشد نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اتاق خواب علاوه بر نور محیطی که معمولا از آویز و چراغ های سقفی تامین می شود، به نور وظیفه ای و تزینی هم نیاز دارد. به عنوان مثال اگر در دکور دیگر بخش های منزلتان، مبلمان به صورت کلاسیک و ظریف کاری شده اند، اثاثیه اتاقتان را هم به این شکل انتخاب کنید.

سبک مینیمال

با نکات و ایده های بیان شده در بالا می توانید بهترین چیدمان و رنگ را برای اتاق خواب فرزندتان ایجاد نمایید. همچنین به بهترین شکل، فضای اتاق را با وسایل کم هزینه، تزیین کنید. کمد دیواری یکی از ابزارهایی است که تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب است . حسنی که کمد دیواری دارد این است که سبب جمع و جور کردن فضای اتاق خواب می شود . کمد دیواری در اندازه های مختلف به صورت باکس و قفسه طراحی می شود .

استفاده از فضای کنار پنجره

توسط دکور

دکوراسیون