اتاق خواب مدرن نکات مهم دکوراسیون اتاق مدرنبیش از 30 مدل | azindekor

چراغ‌های دیواری‌ای می‌شوند که نورپردازی آن‌ها متمرکز آثار هنری روی دیوارها بوده و یا چراغ خواب‌هایی که لوازم جانبی را به زیبایی نمایان می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر این سبک، استفاده از دیوارها و پارچه‌های صیقلی و براق در دکوراسیون اتاق است. عناصر سنتی کلاسیک مانند پاتختی فلزی و تخت خواب چوبی استفاده کنید و آن را با لوازمی از سبک معاصر ترکیب کنید. این سبک ریشه در دهه‌ی ۷۰ میلادی آمریکا داشته و سبکی است که افراد در آن می‌توانند فضا را با لوازمی که از فرهنگ و سبک زندگی آنها نشات می‌گیرد پر کنند و به اتاق خواب خود روح و نشاط ببخشند. در این تصویر سایز نسبتا بزرگ صفحه پشتی، بدون شک نقش عمده ای را در القای احساس لاکچری بودن این نوع اتاق خواب به عهده دارد. بالشتک های مخمل عمودی صفحه پشتی یک فضای دنجی را به نمای اتاق خواب بخشیده است .

کاغذ دیواری دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

پالش­‌های پر علاوه بر جذابیت بصری، این حس گرما و لطافت را به شما القا می­‌کند. بالش‌پر و کوسن ها باید با رنگ اتاق خواب شما هارمونی داشته باشد‌ برای این کار بهتر است رنگهای مکمل رنگ اصلی اتاق خواب را به کار ببرید. سعی کنید رنگ مکمل را به درستی در اتاق خواب استفاده کنید تا باعث شلوغی اتاق نشود. در این مقاله سعی داریم تا شما را با جدیدترین و شیک ترین مدل های دکوراسیون اتاق خواب آشنا کنیم که این چیدمان ها به قدری شیک و مدرن هستند که باعث می شوند سرویس اتاق خواب شما بسیار فوق العاده و جذاب..

http://belaltour.irبا اینکه این سبک شامل موارد زیادی می‌شود، اما ظاهری ساده و با نشاط دارد. لازم به ذکر است که این سبک برای افرادی مناسب است، که شیفته مد و تکنولوژی امروزی نیستند و مایل‌اند ساعاتی از روز را به دور از دغدغه‌های روزانه‌، با مرور خاطرات خوش گذشته و عکس‌ها و وسایل قدیمی خاص خود سپری کنند. رنگ‌های پرکاربرد شامل رنگ‌های بهاری و ملایم می‌شود، مانند سفید، سبز روشن، صورتی ملایم، شیری و قهوه‌ای روشن.

مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است. اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد. کسانی که علاقه ای به استفاده از رنگ های تیره ندارند در صورت ورود به مکان هایی با رنگ تیره حس دلهره ، ترس ، اضطراب ، نگرانی ، ناامنی و دل گیری می کنند و با تکرار این احساست درونی به فردی افسرده ، گوشه گیر و تنها تبدیل می شوند . موارد خوبی رو اشاره کردید ممنون میشم راجع به اتاق های کوچیک هم یکسری ایده بدید.

  • که کاربرد زیادی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن دارند، استفاده کنید.
  • اما انواع گیاهان آپارتمانی می‌توانند فضایی دلنشین‌تر و آرامش‌بخش‌تر در اتاق ایجاد کنند.
  • اگر سقف شما به اندازه کافی بلند است، راه حل های سفارشی مانند یک تخت توکار که دارای یک فضای خواب روی یک سکوی برجسته با کمد لباس یا قفسه‌بندی است را در نظر بگیرید.
  • استفاده از مبلمان و تخت ساده و مینیمال به صورتی که رفت و آمد به داخل اتاق خواب به راحتی صورت گیرد مورد تأکید است.
  • استفاده از رنگ‌های مناسب، انتخاب کردن وسایل متناسب با فضای اتاق، انتخاب پرده و… همگی به داشتن دانش کافی درباره‌ی دکوراسیون اتاق خواب نیاز دارد.
  • ✔ اتاق خواب از مهمترین بخش های خانه محسوب می شود که دکوراسیون آن بسیار حائز اهمیت است.

مجله خبری آذین دکور هایی مثل سبز ، آبی ، فیروزه ای ، نقره ای و ترکیب آنها با رنگ سفید جزء رنگ های سرد هستند که خاصیت آرامش بخش و اطمینان بخش و بهداشتی بودن را برای محیط فراهم می کنند . رنگ های نارنجی ، صورتی ، قرمز ، زرد ، طلایی و ترکیب آنها باهم در دسته رنگ های گرم قرار می گیرند که سبب هیجان ، افزایش انرژی و انگیزه می شوند . یک سری رنگ ها مثل ارغوانی و بنفش میانه رو هستند و رنگ های قهوه ای ، خاکستری ، طوسی جزء رنگ های خنثی محسوب می شوند . در این سبک از رنگ های شاد بویژه قرمز ، آبی ، یاسی و صورتی بیشتر استفاده می شود . پارچه های بکار رفته در ملافه ها ، پرده ها ، روبالشی ها همه دارای طرح و رنگ هایی با تم قرمز هستند .

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

توسط دکور

دکوراسیون