آموزش کامل دکوراسیون داخلی با 15 درس رایگان+ جزوه PDF سریع آسان | azindekor

اگر شما بتوانيد يک کف پوش مناسب با سبک دکوراسیون داخلی انتخاب کنید تاثیر بسیار شگفت انگیزی در فضای خانه شما خواهد داشت. در بین انواع سبک های طراحی شده توسط بشر این تنها سبکی است ایرانی ها در آن دخیل هستند. این سبک منحصر به فرد خاورمیانه است و در آن از گلیم و فرش ایرانی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی به سبک معاصر یا امروزی

شما مجله خبری آذین دکور از فرش ایرانی و پرده‌های متناسب با آن برای تکمیل این سبک استفاده کنید. می‌توانید در این خانه از وسیله‌های کهنه و رنگ و رو رفته استفاده کنید تا این فضا را اصیل‌تر نشان دهید. یکی از تفاوت‌های اصلی آن‌ها این است که سبک مدرن قدمت بیشتری دارد . لازم است که بیشتر از دنیای مد و طراحی بدانند و بعدازآن متوجه تفاوت‌های ریزی که سبک مدرن و سبک امروزی باهم دارند خواهند شد.

  • مانند مبلمان، رنگ دیوارها، فرش ها و… که علاوه بر هماهنگی باید تناسب نیز داشته باشند.
  • خیلی راحت می‌توانید از سبک‌های دیگر الهام بگیرید و نقاط مثبت چندین سبک را یک‌جا جمع کنید و بقیه را از سلیقه‌تان شگفت‌زده کنید.
  • چشم‌اندازی از اقیانوس دارید و در حد استاندارد یک زندگی لوکس شیک می‌کنید و به‌این‌ترتیب به شما احساس افراد معروف دست می‌دهد.

در بین وسایل مختلفی که برای منازل خریداری می شود، بوفه ها و ویترین ها جزو آن دسته ای هستند که وقت و انرژی زیادی برای انتخاب آن ها و خریدشان صرف می شود زیرا جلوه ی خاصی به محیط می بخشد و تاثیر زیادی در.. بهتر است از قبل تمام وسایل را با توجه به ابعاد و سبک خانه خریدری نمایید و با ذهنیت قبلی از جایگاه تقریبی آن ها، وسایل را انتخاب کنید. برای چیدمان ابتدا از وسایل اصلی با ابعاد بزرگتر شروع کنید و بقیه وسایل را مطابق با آن بچینید. شدت و رنگ نور استفاده شده در بخش آشپزخانه با دیگر بخش‌ها می‌تواند متفاوت باشد زیرا هر بخشی طبق کاربرد متفاوتش نور مخصوص خود را نیاز دارد.

سبک مینیمال

برای شفافیت بیشتر مبلمان فرانسوی، خطوط مرتب، برخورد پرجنبش و رنگ‌ها و شفافیت برآمده از کریستال‌ها، آینه‌ها و سطوح درخشان در نظر بگیرید. با یک اتاق دیوار سفید شروع کنید و مجموعه کوچک کارهای هنری، کتاب‌ها و قطعات رو به نابودی خود را سازمان‌دهی کنید. یک دفتر کار دلپسند، سبک پالم بیچ وابستگی زیادی به رنگ صورتی هزاره دارد.برپا کردن اساس کار ساده است. ترکیب عناصر ساحلی و خانه‌های ساحلی به شکلی جدید و فوق‌العاده فضای یک اتاق را منسجم می‌سازد.

http://belaltour.ir

ترجیحاً بهتر است طرح و تعداد تمامی وسایلی که نیاز به خرید دارید را مشخص کنید. ضمن اینکه باید به تعداد افراد خانواده که قرار است با شما زندگی کنند و کودکان نیز توجه داشته باشید. اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است.

نکات مهم دکوراسیون منزل

توسط دکور

دکوراسیون