آموزش کامل دکوراسیون داخلی با 15 درس رایگان+ جزوه PDF سریع آسان | azindekor

در غیر این صورت وارد بحث مجله خبری آذین دکور داخلی می‌شویم و می‌توان دیوارها را بارنگ آمیزی، کاغذدیواری، سنگ دکوراتیو و… زیبا کرد. یکی از آسان‌ترین روش‌های چیرگی بر سبک‌های طراحی داخلی معاصر، طراحی داخلی اسکاندیناویایی است که بر حول محور ترکیب عناصر متعادل و ملایم می‌چرخد. عناصر طراحی داخلی سبک سنتی را با عوامل خانه‌های روستایی مرتبط می‌سازد.

  • دیدن شعله‌های آتش قلب هر بیننده‌ای را گرم و چشم‌ها را مجذوب می‌کند.
  • قرار دادن صندلی‌های راحتی در فضای آشپزخانه به سبک انگلیسی همگی نشانگر اهمیت راحتی افراد در دیزاین خانه به این سبک است.
  • پس بهتر است علایق و سلیقه شما کاملا مشخص باشد، چون در انتخاب‌ها تاثیرگذار است.
  • برای داشتن طراحی دکوراسیون داخلی خوب، بهتر است که از یک کارشناس با تجربه کمک بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

به این معنی که انعطاف جنبش‌های مینیمال، آن را تبدیل به گزینه‌ی مناسبی برای ارتقا سبک طراحی داخلی سنتی نموده است. طراحی مدرن شهری در جوامع جهانی با توجه به وابستگی آن به سبک معاصر، مدرن و صنعتی برای افزایش سطح زندگی جهانی، روشی نامحدود (ازنظر زمانی) و تأثیرگذار در دکوراسیون را به وجود می‌آورد. روزبه‌روز بر محبوبیت سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی افزوده می‌شود،این سبک بر سادگی آرام و پاک که به‌صورت جهانی پذیرفته‌شده تأکید دارد. طراحی داخلی ساحلی محیطی نورانی، روشن و شاد دارد که اغلب به رنگ‌های خنثی و غرق در اشعه‌ی خورشید دارند.

طراحی دکوراسیون به سبک ساحلی

با توجه به عکس بالا متوجه آن خواهیم شد که تغییر یک کفپوش تا چه اندازه قادر است، بر منزل ما تاثیز گدار باشد. طراحی دکوراسیون داخلی منزل را می توان اینگونه نیز تعریف کرد، هماهنگ سازی اجزای داخلی منزل برای بهبود زیبایی و دلنشین شدن فضای خانه و همچنین بهینه سازی فضا به صورت هنرمندانه معنا نمود. حتی اگر کسی سبک سنتی ایرانی را برای چیدمان منزل خود انتخاب نکند بسیار بعید است علاقه ای به این چیدمان منزل ایرانی نداشته باشد. حتی اگر آن شخص نیز وارد خانه ای با طراحی داخلی ایرانی شود در نگاه اول حس مثبتی نسبت به آن منزل دارد و آن مکان احساسی بدی را به او منتقل نمیکند. شاید دلیل آن علاوه بر زیبایی و ترکیب رنگ ها متنوع و جذاب، نفوذ آن به عمق وجود ما ایرانی ها باشد.

سبک شیکر در دکوراسیون منزل

معمولا در دوره های مقدماتی مبانی نظری همچون رنگ شناسی، نحوه ترسیم نقشه، نرم افزار اتوکد، طراحی با دست و … تدریس میشود. این سبک از وسایل و عناصری که در زمان حال وجود دارد، برای دیزاین منازل استفاده می کند و در واقع سبکی معاصر استاین سبک ویژگی خاصی ندارد و همیشه درحال تکامل است. گروه آرکیما دیزاین گستره وسیعی از فعالیت های معمارانه را پوشش می دهد. درباره گروه آرکیما دیزاین می توان گفت که فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است. فعالیت این گروه در زمینه مهندسی معماری، طراحی نمای ساختمان، طراحی ویلا، معماری داخلی و خدمات ساختمانی می باشد.

http://belaltour.irشاید شما سبک بوهمین را آشفته بدانید، اما آن هم اصول خاص خودش را دارد تا از چنین آشفتگی جلوگیری کند، حتی با این‌که در نگاه اول این‌طور به‌نظر برسد. منظور از داشتن هماهنگی و وحدت این نیست که همه چیز باید شبیه به هم انتخاب شوند، اصلا! بلکه سعی کنید الگوها و رنگ‌های پراکنده نداشته باشید، یعنی چندین رنگ، الگو و طرح انتخاب کنید و آن را در اجزای مختلف دکوراسیون پذیرایی و نشیمن تکرار کنید.

پر تکرارترین اشتباه در دکوراسیون ایرانی

توسط دکور

دکوراسیون