آموزش کامل دکوراسیون داخلی با 15 درس رایگان+ جزوه PDF سریع آسان | azindekor

می‌توانید با چند راهکار عالی دیزاین آشپزخانه خود را انجام دهید. یک اشتباه رایج در بین افراد این است که در تلاش برای این هستند که در یک فضای کوچک از تمام ایده‌های طراحی استفاده کنند. استفاده از کفپوشی متفاوت در ارتفاع غیر همسطح با سطح پذیرایی یا نشیمن باید ویژگی‌های مهمی را شامل شود.

ابعاد و فرم در دکوراسیون داخلی منزل

در دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی از رنگ قرمز مات برای کابینت‌های دو رنگ و یا قرار دادن یک قسمت از آشپزخانه به عنوان شاخص بهره می‌برند. انگلیسی‌ها به دنبال رنگ‌های گرم برای فضای خانه هستند، بنابراین پالت رنگ برای دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی را سه یا چهار رنگ اصلی که عمدتا گرم هستند تشکیل می‌دهد. ترکیب رنگ مات و درخشان یک رنگ خاص، استفاده از طرح‌های گل دار خصوصا در نوع مدرن از جمله نکات بارز از ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است. طراحی دکوراسیون داخلی، هنر چیدمان داخل فضای ساختمان است به منظور ایجاد یک فضا برپایه سلامت روحی و زیبایی شناختی سازه ای است که فرد یا افرادی داخل آن زندگی می‌کنند و یا فعالیت اجتماعی انجام می‌دهند.

http://belaltour.ir

این سبک ازدكوراسيون، نمایش سادگی سبك زندگی ساده ی مردم شمال روپاست. در طراحی اسکاندیناوی، مبلمان استفاده شده مثل يك اثر هنری نسبتا ساده هستند. از جمله ویژگی های این سبك، میشه به پالت تمام رنگی سفید و تركيب عناصری مثل چوب پلاستيك های روشن و استيل، كفپوش های قطعوای ورپردازی طبیعی و استفاده از لوازم جانبی کمتر، اشاره كرد. سبك اسكانديناوک شباهت زیادی به سبک مینیمال داره در واقع میشه گفت که سبک مینیمال،بیشتر ویژگیهاش رو از سبك اسكانديناوي مدرن گرفته است. به چه معنی؟ یعنی شما باید اسباب آسایش و راحتی را در کنار عناصر زیباشناختی داشته باشید. مساله دیگری که در تناسبات دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، رعایت نسبت در چیدمان است.

شرکت مجله خبری آذین دکور رامسین ارائه دهنده انواع خدمات اجرایی و ساختمانی برای ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی منزل و اداری و تجاری و تزئینات داخل ساختمان می باشد. برای برخورداری از مشاوره دکوراسیون خانه خود یا سفارش کار تغییر یا بازسازی دکوراسیون خود با کارشناسان رامسین تماس بگیرید. بگذارید خودش تا حد ممکن در طراحی دکوراسیون اتاقش سهیم باشد؛ از انتخاب رنگ اتاق تا وسایل و …. همان‌طور که گفتیم در گذشته به دلیل محدودیت متریال بیشتر آشپزخانه‌ها قهوه‌ای و کمی تیره بودند اما امروزه تنوع رنگی کامل است و خب شاید رنگ‌های روشن انتخاب خیلی‌ها باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که آشپزخانه‌های تک رنگ و ترجیحا سفید را می‌پسندید، بهتر است برای روح بخشیدن به فضا کمی هم در آن رنگ یا طرح وارد کنید.

  • در کشور ما دو سبک برای دکوراسیون داخلی منزل بیشترین بازخورد را داشته است و افراد را جذب کرده تا به سمت این سبک ها بروند به همین خاطر بیشتر منازل ایرانی با این سبک ها طراحی و اجرا می شوند.
  • و یا چیدمان درست و متناسب مواد غذایی، مواد بهداشتی و یا پوشاک در انتخاب و خرید بهتر آنها تاثیر مستقیم و به سزایی دارد.
  • مثلا کاربرد یک لوستر اسپرت در یک فضای کلاسیک، کاربرد لوازم عتیقه در فضای مدرن پذیرایی و …
  • شما برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل با پلن ها و طرح های بسیاری مواجه خواهید شد که از میان تمام این طرح ها و پیشنهادات باید بهترین را برگزینید.
  • برای داشتن خانه ای زیبا تنها نیاز به کمی خلاقیت دارید که ما در ادامه به چند راهکار در این زمینه اشاره می‌کنیم.

اجرای دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی و دیزاین قسمت‌های مختلف منزل مثل آشپزخانه به سبک انگلیسی در سطح عالی نیازمند مهارت بالا و سرمایه قابل توجه است. جای نگرانی وجود ندارد اگر که در ذهن خود ایده های خاص و جذابی برای دکوراسیون داخلی خانه خود دارید. زیرا قبل از شما افراد و گروه های زیادی دست به طراحی دکوراسیون داخلی خانه زده اند و شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای آن ها ایده بگیرید و با پیوند زدن این ایده ها با خلاقیت و سلیقه خود طراحی جدیدی را ایجاد کنید.

سبک کلاسیک و تزیینات داخلی ساختمان

توسط دکور

دکوراسیون