آشنایی با تعریف دکوراسیون داخلی منزل لوکسیران | azindekor

اما بهتر است بدانید حتی این موضوع هم در انتخاب لوزام منزل مناسب تاثیر گذار است. در نتیجه چیدمان و لوازمی که در دکوراسیون داخلی منزل هم استفاده می شود، متناسب با آن تغییر می کند. همه دوست دارند که زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را داشته باشند. اما خیلی ها نمی دانند که بر چه اساس و اصولی باید به این زیبایی رسید. ما در شرکت دکوراسیون داخلی سفید به همراه طراحان حرفه ای و خبره. قصد داریم به شما در داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی کمک کنیم.

احتمالاً بسیاری از ما انواع پشقاب های قدیمی را که از بزرگترها به یادگار گرفته ایم را در خانه داریم. هیچ چیز مانند یک کاسه زیبای قدیمی حسی از گذشته را در فضا ایجاد نمیکند. انواع ملیله روی پرده و یا گلدوزی روی کوسن از عناصر سبک سنتی ایرانی است. بسیاری از عناصر معماری سنتی ایران از سماوری که گوشه اتاق گذاشته میشد تا پشتی هایی که برای نشیمن گذاشته میشدند نشان دهنده پذیرا بودن محیط بوده و در جهت ایجاد محیطی گرم، راحت و صمیمی در نظر گرفته میشدند. در خانه‌های کوچک، همین طور به خودی خود فضا کم است و نمی‌توان وسایل زیادی در آن قرار داد. حالا اگر قرار باشد برخی از قسمت‌های خانه هم به طور کامل خالی باشند، دیگر هیچ قسمتی باقی نخواهد ماند.

  • هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند و درواقع شما با انتخاب هر سبک بخشی از روحیه، سلیقه و شخصیت خودتان را به نمایش می‌گذارید.
  • اما با خواندن این مطلب در ادامه متوجه خواهید شد که سبک‌های دکوراسیون داخلی انواع مختلفی دارند که چند نمونه از مهم‌ترین آن‌ها برای شما آورده شده است.
  • البته در صنعت دکوراسیون به معنای صاف و منظم بودن، رنگ ساده و در کل منظم بودن شکل خانه اشاره دارد.
  • سبک ترنزیشنال یا انتقالی پیوند بین سنت و مدرنیته است و می‌خواهد دل اکثریت را به دست آورد.
  • چه دوست داشته باشید چه نه سبک ویکتوریایی خوش‌طرح، درجه‌یک و به‌طور تعجب‌آوری به‌آسانی قابل‌دستیابی است.

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را پیاده‌سازی کنید. باید لوازم را با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بی‌نقص و تمیز داشت. قهوه‌ای از دیگر رنگ‌های پرطرفدار است که به دلیل تیره بودن، خصوصاً برای مبلمان انتخاب مناسبی است. بنابراین انتخاب بسیار مناسبی برای چیدمان منزل به‌خصوص اتاق‌خواب است؛ که محل آرامش و آسایش شما پس از استرس‌ها و تنش‌های روزانه است. اگر اشکال هندسی و نظم آن‌ها را دوست دارید می‌توانید روی مبلمان خود چند کوسن‌ رنگی با نقوش هندسی قرار دهید.

رنگ های روشن در دکوراسیون منزل کوچک شماره 11

در تصویر سمت راست یک ست کامل مبلمان را آورده‌ایم و از آنجایی که معمولاً ست‌ها ۸ نفره هستند، ما پیشنهاد سمت چپ را هم برای این فضا ارائه کرده‌ایم. استفاده ار رنگ های گرم بویژه رنگ قرمز را در چیدمان منزل ایرانی فراموش نکنید. رنگ قرمز ایجاد کننده انرژی است و یادآور روزهای گرم و صمیمی میباشد. البته برای استفاده از رنگ قرمز لازک است کمی جرأت به خرج دهید.

دکوراسیون داخلی منزل (100 طرح و ایده)

البته در صنعت مجله خبری آذین دکور به معنای صاف و منظم بودن، رنگ ساده و در کل منظم بودن شکل خانه اشاره دارد. در طراحی سبک مدرن حس سادگی را در وسایل خانه را مشاهده خواهید کرد این حس در قسمت هایی از جمله مبلمان، چراغ ها و حتی در تابلو ها مشاهده خواهید کرد. گذشته از اصولی که در رابطه با انتخاب درست رنگ، بافت، سبک دکوراسیون منزل و اشیای متناسب با سبکی که برمی‌گزینید. ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان صحیح منزل شما دارد. یک چیدمان اصولی بر مبنای اصول ریاضی فرمول‌های ساده‌ای دارد که اگر آن را فرابگیرید. می‌توانید متناسب با فضایی که در اختیاردارید دکور زیبایی را به وجود آورید و از اینکه منزل خود را به محیطی تبدیل کنید که در آن تنها اشیا بی‌هیچ تناسبی در کنار هم قرارگرفته‌اند، دوری‌کنید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون