آشنایی با تعریف دکوراسیون داخلی منزل لوکسیران | azindekor

می بایست در انتخاب آنها توجه کنیم تا با هماهنگی نوع روکش و طرح مبل با رنگ دیوارها و بقیه وسایل هماهنگی بالاتری داشته باشد. دکوراسیون داخلی پذیرایی نیز همانند دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت فراوانی برخوردار است. به جرات می توان گفت پذیرایی مهمترین بخش در هر خانه محسوب می شود. تفکیک فضای پذیرایی به دو بخش عمومی و نیمه عمومی ایده خوبی است که در سبک معماری ما ایرانی ها بسیار مطلوب است.

تغییر دکوراسیون منزل می تواند با کمترین یا بیشترین هزینه انجام شود.

طرح یکی‌دیگر از عناصری است که به فضا جذابیت می‌بخشد که شامل فرش، کاغذ دیواری، مبلمان و آثار هنری می‌باشد. طرح گلدار، هندسی، انتزاعی یا هر طرح دیگر باید با طرح کلی منزل هماهنگ باشد. بیشتر فضاهای داخلی از نور طبیعی روز و نور مصنوعی استفاده می‌کنند. در حالی که میزان نور در طول روز ممکن است ثابت به نظر برسد، اما لازم به ذکر است که می‌توان از ورود نور با پرده‌های پارچه‌ای و پوشش‌های پنجره جلوگیری کرد.

تا جایی که امکان دارد از سنگ و چوب در طراحی فضا استفاده‌شده است. رنگ سفید طیف گسترده‌ای از طراحان و طرفداران را شامل می‌شود. رنگ کرم به‌تنهایی نیز نمای خودش را دارد و با ترکیب‌های طلایی، از ترکیبات پرطرفدار است.

  • سبک مبلمان هم باید با سبک سایر اجزای دکوراسیون داخلی مانند اکسسوری، طرح دیوارها، کف و غیره هماهنگ باشد.
  • در بالا انواع سبک های طراحی را نام بردیم بر اساس نظر خودتان باید یکی از سبک های طراحی را انتخاب کنید.
  • مثلا دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچکی را درنظر بگیرید که نیاز به یک تخت دونفره دارد.
  • به همین دلیل شما باید در تکاپوی تهیه موادی تیره‌تر و راحت‌تر مثل چرم مخملیو دیوارهای تره تر (اگرچه یک دیوار خاص هم می‌تواند به همان خوبی باشد.

چون قرار است خودتان در آن خانه زندگی کنید و مهمترین اصل لذت بردن خودتان است. در بالا انواع سبک های طراحی را نام بردیم بر اساس نظر خودتان باید یکی از سبک های طراحی را انتخاب کنید. دوستان طراحی داخلی خانه مدرن، خاص و منحصر به فرد برای هر پروژه انجام خواهدشد، همچنین باارائه دیتیل های کامل اجرایی وپشتیبانی و نظارت درصورت نیاز از پروژه، تطبیق کامل طرح به‌اجرا، توسط شرکت دکوراسیون داخلی سفید تضمین خواهد شد. خوشبختانه با توجه به مجرب بودن و مسئولیت پذیر بودن تیم های اجرایی ما، شما در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن میتوانید پروژه خود را تحویل بگیرید. یکی از این فاکتورها که مهمترین آن نیز می باشد، نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی است.

http://belaltour.irاگر چنین چیزی ممکن نبود با پارتیشن مجله خبری آذین دکور این محدودیت را ایجاد کرد. آشپزخانه فضایی است که هرچه روشن‌تر باشد، حس بهتری را منتقل می‌کند. به همین دلیل اگر امکان استفاده از نور طبیعی را داشته باشید که چه بهتر، در غیر این‌صورت نورپردازی مصنوعی باید به‌گونه‌ای باشد که نور کافی را برای فضا تامین کند.

سبک کلاسیک و تزیینات داخلی ساختمان

توسط دکور

دکوراسیون