آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2023 سلام ساختمان | azindekor

برای پرده آشپزخانه‌های مدرن می‌توان انواع پرده کرکره‌ای را توصیه کرد. در گذشته مطبخ یا همان آشپزخانه سنتی دارای چندین قفسه و طبقه برای چیدن لوازم بود. اما با گذشت زمان و شهرت صنایع کشورمان استفاده از طرح‌های کنده کاری شده که به شکل منبت و معرق کاری ساخته می‌شوند، رواج پیدا کرد. یک آشپزخانه متعادل، محیطی آرام و همچنین احساس امنیت را ارائه می دهد. هنوز هم شمار زیادی از افراد وجود دارند که به آشپزخانه هایی با المان های ایرانی و سنتی علاقه نشان می‌دهند.

انواع دکوراسیون آشپزخانه، طبخ غذا در کنج داغ خانه!

مجله خبری آذین دکور داخلی آشپزخانه سبک کلاسیک نیز ویژگی های خاص خود را دارد. سبک کلاسیک در هر کجایی که استفاده شود از تزیینات، ظرایف ها و زرق و برق فراوان آن قابل تشخیص است. در مورد کابینت های سبک کلاسیک، کابینت بیشتر چوبی بوده و تزیینات زیادی دارد. البته امروزه از کابینت های جنس ممبران هم استفاده زیادی می شود. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه چه به شیوه سنتی و چه به شیوه مدرن، بهتر است از یک فرد یا گروه متخصص کمک بگیرید. این افراد با تحلیل اصولی آشپزخانه و در نظر گرفتن بودجه شما، بهترین دکوراسیون را طراحی خواهند کرد.

نکات طلایی در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

در این آشپزخانه، شکل چراغ‌ها و صندلی‌ها و حتی سینک کاملاً مدرن بوده ولی کابینت‌ها حالتی مشابه با کابینت‌های کلاسیک دارند. به دلیل اینکه کابینت‌ها در طراحی خود قاب دارند، کمی به کابینت‌های ممبران کلاسیک مشابه هستند. برای دیدن مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی روی لینک کلیک کنید و اگر مایل به دیدن تمام مدل‌ها هستید روی مدل کابینت و دکوراسیون بزنید. رنگ بندی کاملاً متناسب می‌باشد و طرح آن هم خوب و کاربردی است. به دلیل وجود پنجره‌های زیاد، نور آشپزخانه هم کاملا در طول روز تأمین می‌شود. آشپزخانه جزیره کوچک و جمع و جور که کاملاً درخشان است.کابینت هایگلاسو ام دی اف در کنار صفحه کابینت کورین که می‌درخشد، باعث زیبایی و چشم‌نوازی این طرح شده‌اند.

همچنین می‌توانید با نصب آینه به دیوار آشپزخانه یا در کابینت، باعث انعکاس نور بیشتر و روشن شدن آشپزخانه شوید. در ادامه برای ایده گرفتن شما چندین مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده و مدرن را آورده ایم. شما میتوانید با توجه به چگونگی قرارگیری جزئیات در این مدلها، دکوراسیون مد نظر خودتان برای آشپزخانه را طراحی کنید. هنگام تصمیم گیری در مورد قرار دادن کابینت و لوازم خانگی به گوشه ها توجه کنید.

  • شما میتوانید با توجه به چگونگی قرارگیری جزئیات در این مدلها، دکوراسیون مد نظر خودتان برای آشپزخانه را طراحی کنید.
  • پنجره با هدایت نور طبیعی به درون آشپزخانه میتواند در دلباز و بزرگ بودن فضا تاثیر گذار باشد.
  • برخلاف طراحی آشپزخانه معاصر، دکوراسیون آشپزخانه مدرن از مجموعه ای از رنگ ها، بافت ها، اشکال و کاشی های طرح دار استفاده نمی کند.
  • بارها در ژورنال‌های اروپایی بارها آشپزخانه‌های مدرن ساده سفید را دیده‌ایم اما انواع دکوراسیون آشپزخانه ایرانی اما هر آشپزخانه‌ای قصه‌ای از سلیقه کدبانو دارد.

آشپزخانه ایرانی علاقه‌مندید میتوانید از این مدل شیشه‌های رنگی برای پنجره و یا فضایی درون کابینت‌ها استفاده کنید. برای طراحی آشپزخانه مدرن ایرانی و نزدیکی به حس و حال سنتی بهتر است از ام دی اف، ممبران و یا چوب استفاده کنید. در روزگاران گذشته آشپزخانه مطبخ دار ایرانی در فضایی بیرون از ساختمان اصلی منزل ساخته می‌شد. بنای اغلب آن مطبخ‌ها در زیر زمین و گوشه‌ای از حیاط قرار میگرفت. به همین دلیل آشپزخانه‌های ایرانی دارای فضایی تاریک و بدون رنگ بودند. در حقیقت دکوراسیون آشپزخانه مدرن به گونه ای طراحی می شود که شلوغی را به حداقل برساند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون