چیدانه انواع دکوراسیون آشپزخانه، طبخ غذا در کنج داغ خانه! | azindekor

در داخل عکس دکوراسیون داخلی بالا می‌بینیم که از صندلی‌های رنگی استفاده کردند. شما هم به این رنگ علاقه دارید؟ یا شاید بخواهید از رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید. تصویر بالا نمونه‌کار یکی از متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که در عین سادگی بسیار کاربردی و بی‌نقص است.

سوال هایی درمورد دکوراسیون آشپزخانه

سپس مجله خبری آذین دکور با بهره‌گیری از جدیدترین مدل کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، در چند مدل و متریال متفاوت طراحی می‌شود. در نهایت توسط اعضای تیم، مدلسازی و از چند زاویه رندر گرفته می‌شود. در آشپزخانه‌های کوچک بهتر است از رنگ‌های روشن، خنثی و شفاف چون کرم، سفید، خاکستری روشن یا آبی روشن استفاده کرد، این رنگ‌ها باعث می‌شوند آشپزخانه شما بزرگ‌تر به نظر برسد. استفاده از کابینت‌ و کاشی‌ با رنگ‌های تیره چون قهوه‌ای و مشکی آشپزخانه شما را کوچک‌ نشان داده و آن را دلگیر می‌کند پس توصیه می شود ازین رنگ‌ها در آشپزخانه کوچک استفاده نشود.

  • آن را با یک طراح باتجربه در میان بگذارید و بر سر هزینه‌ها با یکدیگر به توافق برسید.
  • اگر از خانم ها سوال شود که چه آشپزخانه ایی را دوست دارید؟ اکثر خانم ها می گویند، آشپزخانه بزرگ.
  • برای چیدن کابینت ها سعی کنید وسایلی که بیشتر استفاده می کنید را دم دست و داخل کابینت های کنار سینک و گاز جا دهید.
  • علاوه بر اینها سبک کلی دکوراسیون خانه شما بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • برای سفارش آن روی عکس کلیک کنید تا از مشاوران ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

تصویر بالا یکی دیگر از مدلهای بسیار زیبای میز ناهار خوری چوبی است که توسط گروه زیست با استفاده از چوب باکیفیت درخت گردو طراحی و تولید شده است. در یک آشپزخانه بزرگ می توانید از تزییناتی مانند مبلمان های راحتی یا تاب های ریلکسی نیز برای دیزاین فضا استفاده نمایید. مطالعه و رعایت اصول فنگ شویی در دکوراسیون منزل به شما کمک می کند از افراط در این خصوص خودداری نمایید.

آشپزخانه‌های تلفیقی ایرانی

در آشپزخانه ای که به سبک مدرن طراحی شده است همه چیز در عین سادگی زیباست و خبری از پیچیدگی نیست. لوازم و اکسسوری هایی که در یک آشپزخانه کوچک استفاده می‌شوند بدون جزئیات زیاد، زرق و برق و شلوغی هستند. به هیچ عنوان نباید از رنگ‌های تیره استفاده کرد چراکه موجب کوچک‌تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می‌شوند. رنگ‌ های روشن چون سفید، طوسی، نقره ای، طلایی و… مناسب‌ترین رنگ ها برای فضای آشپزخانه هستند.

پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران – 5 ترکیب رنگ شیک ۱۴۰۱

من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم. این مدل زیبا و براق یکی از نمونه‌کارهای متخصصین سلام ساختمان در اصفهان می‌باشد که با طراحی ساده چشم‌ها را مجذوب خود می‌کند. اگه به شما بگویند منزلتان را کابینت های تیره با کف طوسی رنگ کار کنید، احتمالا واکنش خیلی مثبتی به آن نداشته باشید. تصور ما از کابینت‌های تیره با کف طوسی یک خانه‌ی بی روح و شدیداً دلگیر است. در حالیکه در مدل بالا می‌بینید که نتیجه اصلا بد نیست و بسیار زیبا شده است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون