قیمت و مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ برتر دیجیتال Xiaomi k50 Gaming

قیمت و مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ برتر دیجیتال Xiaomi k50 Gaming

کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ و مربوط به سایت موبایل استقلال می قیمت k50 gaming باشد. گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming از لحاظ رنگ بندی نیز شامل رنگ های مشکی و آبی و خاکستری می شود. با این حال، Redmi ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم را در K50 Gaming Edition فهرست می کند. با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 قدرتمندترین پردازنده اندروید حال حاضر جهان را دارد. اگرچه صدای استریو در حال حاضر تقریباً در همه تلفن های هوشمند گنجانده شده است، اما در بخش بازی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

  • در پایین دوربین‌ها نیز شاهد نوشته ۱۰۸ مگاپیکسلی هستیم و بالای آن نوشته نیز فلش دوربین قرار گرفته.
  • دوربین سلفی گوشی ردمی K50 اولترا فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه می‌گیرد.
  • را با سیستم خنک کننده دوگانه VC بسیار بزرگ ارائه داده اند و این نشانه خوبی است.
  • با این حال، Redmi ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم را در K50 Gaming Edition فهرست می کند.
  • شیائومی ردمی K50 گیمینگ را باید شاهکار سال 2022 نامید.استفاده از پردازنده قدرتمند ، سیستم خنک کننده بهتر و طراحی ویژه آن تنها بخشی از مزایای آن است.

سیستم باتری این گوشی از استاندارد Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده امنیت بیشتر آن است. باید اشاره کنیم که ظرفیت باتری ارتباط مستقیمی با میزان نگهداری شارژ توسط گوشی دارد. به این مفهوم که هر چقدر ظرفیت باتری یک گوشی بالاتر باشد آن گوشی برای مدت زمان طولانی‌تری شارژ نگه داشته و شما نیازی به شارژ کردن چند باره آن در طول روز نخواهید داشت. از جمله قابلیت‌های دوربین اصلی می‌توان به فلاش LED، HDR و پانوراما اشاره کرد. شیائومی اعلام کرده که دلتا E نمایشگر این گوشی حدود ۰.۳۸ است و به همین دلیل هم رنگ‌ها با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند. دوربین دوم و سوم در زیر این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند و در کنار آن‌ها می‌توانید فلاش LED را ببینید.

برای دریافت استعلام دقیق قیمت و موجودی محصول، فرم زیر را بنویسید و ارسال کنید. اگر دوست دارید تا بین گوشی های سایت بطور هوشمند مقایسه انجام دهید، لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید. همچنین اگر دنبال یک گوشی با پلتفرم و پردازنده ی مناسب برای بازی یا نرم افزار می گردید، پلتفرم گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming بسیار مناسب برای اجرای بازی ها سنگین و نرم افزار های با حجم بالا می باشد. این موارد شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.2 (LDAC + LHDC) و تعیین مکان با استفاده از GPS دوگانه، سه‌گانه Beidou، Dual Galileo، dual QZSS و Glonass می‌شود. همچنین به لطف فضای رنگی 10 بیتی و پشتیبانی از HDR10+، برای محتوای چندرسانه ای به خوبی مجهز شده است.

مشخصات فنی ردمی K50 گیمینگ شیائومی

چرا که به جای خودنمایی حین گیمینگ، تنها زمانی روشن می‌شود که پیام جدید داشته باشید یا موبایل را برای شارژ به برق کنید. شاید این مورد برای گیمرها قابل پذیرش باشد اما جای خالی جک 3.5 میلی متری، حسابی آن‌ها را ناراضی خواهد کرد. با این حال، شیائومی برای جبران این کمبود، یک پورن هدفون اضافی در بدنه تعبیه کرده است. گوشی ردمی K50 اولترا دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

ردمی همچنان به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پایبند بوده و از Gorilla Glass Victus برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است. حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت سبب می‌شود که صفحه نمایش در فضای باز کاملاً خوانا باشد. ردمی K50 Gaming Edition تو بخش دوربین کارتون رو راه میندازه و عملکرد قابل قبولی داره. به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G حافظه 256/12 گیگابایت

این پردازنده طبق جدیدترین معماری پردازنده‌های اسمارت فون‌ها یعنی لیتوگرافی 4 نانومتری تولید شده است تا کمترین میزان تولید گرما در زمان پردازش‌های سنگین داشته باشد. در واقع هرچه تراشه استفاده شده ابعاد کوچک‌تری داشته باشد، علاوه بر اینکه گرمای کمتری تولید می‌کند، عملکرد بسیار بهتری در تحلیل داده‌ها خواهد داشت. یکی از دلایلی که عمده کاربران بر این باورند که k50 gaming قیمت مناسبی دارد، اینست که شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب، یکی از قوی‌ترین کانفیگ‌های بازار را در دستان خود خواهید داشت. گوشی موبایل شیائومی Redmi K50 Pro به تراشه دیمنسیتی 9000 شرکت مدیاتک مجهز شده و از این موضوع خوشحالیم واقعا. این پردازنده از اسنپدراگون 8 عملکرد بهتری دارد و می‌توانید به خوبی روی آن حساب باز کنید و تمامی پردازش‌های سبک و سنگین را به آن بسپارید.

طراحی Redmi K50 Gaming؛ همون همیشگی

مدت زمان شارژدهی نیز بسیار خوب است و به راحتی یک روز کامل را شارژدهی می‌کند البته اگر کارهای گرافیکی سنگین طلب نکنید. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند. از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد. از بارزترین ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، پردازنده‌های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیس‌لاک اشاره کرد. اندازه صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی ~۸۶.۷% است. این صفحه نمایشگر از نوع OLED است که خب به نوبه خود نمایشگر خوبی محسوب می‌شود.

با این تنوع حافظه داخلی، خیالتان راحت خواهد بود چون می‌توانید هزاران عکس و فیلم را در آن ذخیره کنید. اجرای سریع انواع اپ‌های سنگین و اجرای بازی‌های سنگین در گوشی ردمی K50 اولترا با نرخ فریم بالا و تنظیمات گرافیکی عالی، تجربه‌ای دلچسب و فراموش‌نشدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نسل‌های جدید گوشی‌های هوشمند اندرویدی همگی از تراشه‌های قدرتمندی مانند اسنپدراگون استفاده می‌کنند. اگر بخواهیم پردازنده گوشی را بررسی کنیم می‌توان گفت که این قطعه در اصل تمام داده‌های ورودی و خروجی از یک گوشی را پردازش می‌کند. این پردازنده همچنین دستورات لازم را به بخش‌های مختلف گوشی برای عملکرد بهتر انتقال خواهد داد. ابعاد بدنه گوشی ردمی K50 اولترا، ۱×۷۵.۹×۸.۶ میلی‌متر (۶.۴۲×۲.۹۹×۰.۳۴ اینچ) است که ابعاد مناسبی بوده و در دست به خوبی جا می‌شود.

در قسمت بطری شیائومی برای این گوشی گیمینگ از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که از فست شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی میکند. صفحه نمایش OLED دستگاه حدود 86 درصد گوشی شیائومی k50 را در برگرفته است. حاشیه های دور نمایشگر کم در نظر گرفته شده تا کاربر از حداکثر فضای گوشی برای لذت بردن از بازی مورد علاقه خود بهره مند شود. این مدل از 4 اسپیکر شرکت صاحب نام و خوش آوازه JBL در بالا و پایین گوشی بهره برده که سبب شده تا کیفیت صدای بسیار عالی را در هنگام تماشای فیلم و اجرای بازی شاهد باشیم. تنها ایرادی که در بخش طراحی گوشی Redmi K50 می توان بیان کرد، عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری صداست. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد.

بنابراین نوع پردازنده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برندهای مختلف تلاش می‌کنند تا پردازنده بهتری را برای نسخه‌های جدید خود انتخاب کنند. در واقع پیکربندی سخت‌افزاری قدرتمند است که باعث می‌شود رابط کاربری پیچیده گوشی به شکلی بسیار روان اجرا شود. یکی از نکات جالب در مورد گوشی ردمی K50 اولترا شیائومی، وجود حسگر دمای رنگ محیط است. شاید طراحی و نحوه جاگیری دوربین‌ها در پشت گوشی هوشمند ردمی K50 اولترا اولین بخشی باشد که کاربران به آن توجه می‌کنند.

توسط دکور

دکوراسیون