۷۰+ ایده دکوراسیون اتاق خواب سفید ۲۰۲۲ دید | azindekor

دوست دارید اتاقی دنج داشته باشید؟ یک مخفی گاه شاد و پر از انرژی مثبت؟ فضایی دور از استرس های روزانه؟ با در نظر گرفتن تمام این موارد باید شروع به کار کنید. فرقی نمی کند که می خواهید یک سوئیت بزرگ یا یک اتاق خواب کوچک را طراحی کنید. ابتدا لازم است انواع سبک در طراحی دکوراسیون را بشناسید و سبک مورد پسندتان را انتخاب کنید. مهم اینست قبل از هر اقدامی، سبکتان را انتخاب کرده و بر اساس آن قدم های بعدی را بردارید. در همه این موارد بهتر است به این نکته دقت کنید که تمام اجزا با هم هماهنگی داشته باشند. اگر اتاق خوابی پر زرق و برق می پسندید، سبک کلاسیک مناسبتان است.

نمی توانید به تعطیلات بروید؟ یک هتل شیک در خانه تان ایجاد کنید

همانطور که در مقاله های مربوط به مجله خبری آذین دکور اتاق خواب برای بزرگترها گفته شد اتاق خواب افرادی که بزرگتر هستند نیاز به آرامش دارد و آسایش در اتاق خواب بزرگترها اولین هدف است. یکی از عواملی که باعث می شود فرزندان شما تمایل بیشتری به انجام تکالیف مدرسه و وقت گذراندن در اتاق خواب خود را داشته باشند این است که دکوراسیون اتاق خواب آنها را به نحوی طراحی کنید که برای آنها جذابیت .. تصور بیشتر افراد این است که در اتاق خواب کوچک از فرش کوچک استفاده کنند، اما این مورد فضا را دلگیرتر می کند.

http://belaltour.ir

سپس برای رنگهای تند تصمیم بگیرید و 30 یا 10 درصد اشیاء و دکور را از رنگ دلخواه استفاده کنید. یکی دیگر از چیزهایی که در دکوراسیون اتاق خواب اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکش تخت خواب و پرده ها می باشد. جسارت داشته باشید و با یک کاغذ دیواری دراماتیک و آثار هنری جذاب، یک دیوار را به نقطه کانونی یک اتاق خواب کوچک تبدیل کنید. یک طرح رنگ محدود با ملحفه سفید شفاف و وسایل چوبی بازسازی شده انتخاب کنید. ملحفه های تخت خود را تا حد زیادی سفید نگه دارید تا از ظاهر بیش از حد درهم و برهم جلوگیری کنید. مدت زمان زیادی است که چیدمان ساده و خلوت تبدیل به انتخاب اول بسیاری از خانه دارها برای اتاق های اجتماعی خانه شده است.

  • یکی از نکات مهم در طراحی دکور اتاق خواب یا هر فضای دیگر اینست که طراح به سلیقه و خواست شما توجه کند و اصطلاحاً تم اتاق خواب را به نحوی انتخاب کند که در کنار رعایت اصول طراحی و دیزاین، شما از بودن در آن فضا لذت برده و احساس راحتی کنید.
  • استفاده از وسایلی که در حد نیاز شماست، از ایجاد هرج و مرج و شلوغی در فضای اتاق شما جلوگیری می کند.
  • چراغ‌های دیواری‌ای می‌شوند که نورپردازی آن‌ها متمرکز آثار هنری روی دیوارها بوده و یا چراغ خواب‌هایی که لوازم جانبی را به زیبایی نمایان می‌کنند.
  • بلکه به این معنا است که اگر دیوارها را با رنگ سرد رنگ‌آمیزی کردید یا بخش زیادی از وسایل شما رنگ‌های سرد دارند، حتما به شکل‌های مختلف رنگ گرم را وارد دکور اتاق خواب کنید.
  • اتاق خواب دختران هیجان ، انرژی و نشاط را همراه دارند و حس راحتی به انسان دست می دهد .
برای نورهای متمرکز نیز می توان از چراغ های رو میزی استفاده کرد. بهتر است برای خرید وسایل و چیدمان آن ها و بخش بندی فضای اتاق خواب، روحیات و سلیقه و نظر هر دو فرزند یا هر تعداد فرزندی که قرار است از اتاق استفاده کنند را مورد توجه قرار دهید. می توانید از تخت خواب های دو طبقه در اتاق خواب های کوچک به طور مشترک استفاده کنید.

۲. استفاده از یک نوع نورپردازی

یکی از مشکلات بزرگی که ما از نزدیک به ده سال پیش تاکنون در مشاوره های دکوراسیون و معماری آنلاین داشته و داریم، تاکید برخی از خانواده های ایرانی بر تخت و سرویس خواب کلاسیک است. جواب این سوالات برای خانه ها و اتاق خواب های متداول با ابعاد معمول ارائه شده است و تلاش کرده ایم پاسخ هایی به صورت کلی که برای اغلب خانه های ایرانی مناسب هستند به این پرسش ها ارائه کنیم. بنابراین اگر منزل شما بسیار بزرگ است یا یک سوئیت خیلی جمع و جور بیست یا سی متری در اختیار دارید ممکن است برخی از راهکارها برایتان مفید نباشند. اگر مطمئن نیستید که یک اتاق خواب آبی مناسب لوکس بودن است، دوباره فکر کنید. مشاهده خواهید کرد که بسیاری از اتاق های خواب لوکس دارای رنگ متالیک و خنثی هستند، اما این بدان معنی نیست که نمی توانید از سایر رنگ ها استفاده کنید. این تصویر یک نمونه عالی برای کاربرد رنگ آبی در یک اتاق خواب لاکچری است.

توسط دکور

دکوراسیون