۵۰ ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه که عاشقش می شوید + عکس | azindekor

سبک دیزاین اتاق خواب از آن جهت بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد که نوع طراحی و مواردی که باید تهیه شوند به آن بستگی دارد. استفاده از قفسه کتاب شیک و مدرن در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن آن در اتاق خواب داشته باشیم، توصیه می شود. در صورتی که برای اتاق خواب فضای کافی نداشته باشیم استفاده از پاتختی های جادار، تخت های کشودار و جکدار و کمدهایی با کشوهای بزرگ و جادار پیشنهاد می شود.

http://belaltour.ir

اگر سقف کم ارتفاع است، آباژورهایی را انتخاب کنید که نور را به سمت بالا بازتاب کند. در یک اتاق خواب مدرن تمام تلاش ها بر ایجاد محیطی روشن بدون استفاده از نور مصنوعی است درنتیجه به دو عامل پالت رنگ و نور طبیعی متوسل می شوند. نور طبیعی را از طریق پنجره های بزرگ و بدون پرده یا دارای پرده های نازک سفید رنگ برای اتاق فراهم می کنند. از طرفی با انتخاب رنگ هایی روشن برای پالت رنگ، این روشنایی را ارتقا می بخشند. اما یک دکوراسیون ساده حتما نباید خلوت با فضای خالی زیاد باشد، در حقیقت اتاق خواب هایی هستند که از وسایل به مراتب بیشتری استفاده می کنند اما بازهم ساده، تمیز و مرتب شناخته می شوند. از آنجایی که همه چیز برای هدف خاصی قرار گرفته، به هیچ عنوان نمی شود این دکورسیون را شلوغ تصور کرد.

یازده – کفپوش های یک اتاق خواب شیک، ساده و مدرن چطور باید انتخاب شود؟

ساخت مجله خبری آذین دکور لباس در دو طرف تخت کمک می کند که تمرکز روی آن دیوار خاص حفظ شود. در نتیجه این امکان فراهم می شود که دیوارهای باقی مانده از هر گونه اشیای اضافی پاک شود. در عوض، می توانید آثار هنری یا آینه ها را از این دیوارها آویزان کنید.

  • این فضای ساده و در عین حال زیبا ذهن شما را از هرگونه افکاری خالی کرده و به شما فرصت تمدد اعصاب شگفت‌انگیزی می‌دهد.
  • در طراحی صنعتی اتاق خواب از المان هایی مانند لوله آب یا به کار بردن وسایل صنعتی در طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده می کنند.
  • هنگامی که تا و شبیه مبلمان می شود، فضای زیادی را برای یک ایستگاه کاری یا میز آزاد می کند.
  • اگر محل قرار گیری تخت خواب به گونه‌ای است که می‌توان کمی آن را از دیوار فاصله داد.
  • نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، سادگی شکل و فرم وسایل تا جای ممکن است.
  • زیرا سلیقه دختر خانم ها و حساسیت آنها باید برای چیدمان وسایل در نظر گرفته شود.

در این مطلب می خواهیم به معرفی تعدادی از زیباترین دکوراسیون اتاق خواب های ساده ایرانی و خارجی بپردازیم که یقینا نکات بسیاری را در خود پنهان دارند. در یک اتاق خواب کوچک که فضای کف آن محدود بوده، بسیار مهم است که در مورد هر مبلمانی که قرار می‌دهید بسیار بسیار با دقت عمل کنید. از هر چیزی که به نظر حجیم یا بزرگ است اجتناب کنید و به طور کلی سادگی بهترین انتخاب است. هنگام تصمیم گیری در مورد روشنایی اتاق، سعی کنید به جای لامپ‌های زمینی که اتاق را کوچک‌تر می‌کند، دیوارکوب یا چراغ‌های آویز نصب کنید.

استفاده از رنگ سفید

استفاده از مبلمان و تخت ساده و مینیمال به صورتی که رفت و آمد به داخل اتاق خواب به راحتی صورت گیرد مورد تأکید است. بهتر است تخت در جایی قرار بگیرد که به در ورودی دید داشته باشد؛ این کار حس امنیت می دهد. برای تخت های دونفره بهتر است هر دو طرف تخت فضای خالی وجود داشته باشد. ✔ اتاق خواب فضایی است برای استراحت و راحتی افراد، در نتیجه بهتر است آن را با رنگ های ملایمی که تقویت کننده احساس آرامش هستند، طراحی کنید. اتاق خواب فضایی است برای استراحت و راحتی افراد، در نتیجه بهتر است آن را با رنگ های ملایمی که تقویت کننده احساس آرامش هستند، طراحی کنید.

توسط دکور

دکوراسیون