گام به گام برای ساخت تابلوروان

تابلو روان تبلیغات با کیفیت بهتری را برای مخاطبان گسترده تر قطعات تابلو روان ایجاد می کند. تابلو LED به دلیل دارا بودن ویژگی ها و محاسن متعدد جایگزین مناسب و بهتری نسبت به تابلو نئون هستند. پس هر چه رفرش کارت کنترل را بالاتر ببریم، تصویر روان تر و بدون فیلکر بهتری خواهیم داشت. در این نمایشگر حرفه ای از نور پس زمینه D-LED استفاده شده و از این جهت می توان از طول عمر بالا آن اطمینان داشت. شرح کارکرد آن به این صورت است: جهت پروژکتور به سمت بالا قرار می گیرد، یک آینه در موقعیت منفی ۴۵ درجه تصویر را منعکس و به سوی نمایشگر پرتاب می کند.

توجه داشته باشید که آی سی درایور هر شرکت سازنده ماژولی متفاوت می باشد ولی اکثر ماژول ها در ایران از آی سی درایور MBI5026 بر روی ماژول های خود استفاده می کنند که در زیر عکس آن را مشاهده می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید با کارشناسان شرکت کیومیتا در تماس باشید. در عصر جدید دیگر نیازی به طی نمودن مسافت های طولانی برای کسب مهارت و حرفه جدید نیست بلکه تنها با شرکت در یک دوره مجازی و با در دست داشتن یک گوشی هوشمند و یا لپ تاپ قادر خواهید بود به خوبی آن دوره را پشت سر بگذارید و آماده ورود به بازار کار شوید. از آنجا که در نورپردازی تبحر دارد ، در بعضی جاها نه تنها به عنوان تزئینی بلکه به عنوان نور معمولی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هر چقدر اندازه فاصله این لامپهای LED از هم کمتر باشد، کیفیت تصویر asilight افزایش پیدا میکند. اما به دلیل اینکه تلویزیون شهری از هر نقطه ای دید مناسبی برای افراد داشته باشد، بر رروی پایه های بزرگی نصب می شوند. یک دلیل دیگر اینکه خرید تلویزیون شهری برای این مدل از مراسمات شما مناسب نیست این است که فضا ها با یکدیگر یکسان نیستند و احتمال تغییر ابعاد و نوع ماژول بابت فاصله صفحه نمایشگر LED تلویزیون شهری با مخاطب شما است، که در این موارد باید چندین تلویزیون شهری متفاوت خریداری کنید.

برای اینکه فیلم گرفته شده دارای فیلکر نباشد، لازم است که مقدار «رفرش ریت» را بالای Hz 1000 انتخاب کنید. برای خرید تابلو روان (LED) یکی از پر کاربرد ترین آنها ۱۰۰۰۰ است. در جدول بالا شما با مطالعه لیست قیمت تابلو روان فول کالر و آشنایی با مشخصات آنها می توانید اطلاعات اولیه را بدست آورید و در صورت تمایل به خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. کیفیت ماژول تابلو روان نیز از عوامل اثرگذار در قیمت تابلو روان می باشد. برای یک تابلو روان تمام رنگی (فول کالر)، مقدار «رفرش ریت» حداقل باید ۴۰۰ باشد. زمانی که «رفرش ریت» حدود ۴۰۰ باشد و با دوربین از نمایشگر فیلمبرداری کنید، فیلم گرفته شده مقداری فیلکر ( Filker ) خواهد داشت.

در کارت کنترل های مدرن بسته به ابعاد نمایشگر و نیز نوع اسکن، «رفرش ریت» را می توان تا Hz 9000 هم بالا برد. «رفرش ریت» یک تابلو روان LED چیست؟ اگر می خواهید پس از ساخت تابلو تبلیغاتی ، کیفیت بهتر داشته باشید بهتر است ازدات پیچ ماژول های ال ای دی کوچک استفاده نمایید زیرا هر اندازه در ماژول ها ، پیکسلهای بکار رفته به هم نزدیکتر باشد و در واحد سطح تعداد پیکسل های بیشتری جای داده شوند کیفیت بالاتر خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با مشخصات این محصول تا انتهای با ما همراه باشید. تابلوهای پیام متغیر بخش مهمی از سیستم های حمل و نقل هوشمند هستند و هدف از استفاده از اینگونه تابلو روان ها فراهم کردن اطلاعات اجباری و یا کمکی برای رانندگان در جاده هاست. به این نوع تابلو روان، تابلوهای پیام متغیر می گویند. تابلو روان تک رنگ ، دو رنگ ، سه رنگ و هفت رنگ که به عنوان تابلو روان فول کالر به حساب می آید.

خدمات تابلو روان تک رنگ و تمام رنگیطراحی ، ساخت و تعمیر انواع تابلو روان تلویزیون شهری . یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در ساخت سازه تلویزیون شهری امنیت آن به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری میباشد. مانیتورهای مورد استفاده در ویدئو وال را دقیقا به همین منظور طراحی و تولید میکنند با قابی بسیار ظریف و باریک به طوریکه فاصله ی بین مناطق فعال نمایشگر به حداقل ممکن رسیده و قابلیت استفاده طولانی مدت را داشته باشند؛ مانیتورها صنعتی بوده و در عین ظرافت در شرایط سخت نیز مقاومت بالایی از خود نشان میدهند. این امر تولید کنندگان و خریداران را از سخت افزار اختصاصی و کابل کشی سخت دور می کند و زیرساخت شبکه استاندارد تری را در کل صنعت ایجاد می کند.

همچنین تولید و راه اندازی خط تولید مدار چاپی و ماژول های تابلو های روان کاملاً انحصاری در چند مدل تک رنگ سبز و قرمز و سفید و ماژول هایی با متد بسیار قوی تر در غالب رنگهای فول کالر یا همان تلویزیون های غول پیکر شهری در چند مدل با تنوع و با رویکردی کاملا اقتصادی و با هدف حمایت از که به دست مهندسان ما در این مجموعه از سال ۱۳۸۵ و با رویکردی کاملا اقتصادی و با هدف حمایت از مصرف کنندگان با قیمت های کاملآ رقابتی که در آن سالها با تکنولوژی های هوشمند و تمام وارداتی. از صفر تا ۱۰۰ کار ، شامل گرفتن مجوزات لازم، طراحی و ساخت، نصب تابلو روان و راه اندازی، تعمیرات و پشتیبانی قطعات، توسط مجموعه پارسی الکترونیک انجام می شود.

«رفرش ریت» یک تابلو روان LED عبارت است از تعداد دفعات ارسال داده (دیتا) به نمایشگر در یک ثانیه. 42 درصد افراد بهاحتمالزیاد از فروشگاههای دارای نمایشگر خرید میکنند. نمایشگرهای شهری در دنیای امروزی به یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در قالبی زیبا و مدرن تبدیل شده, که روز به روز در حال گسترش در محیط شهری است. تابلوهای پوستر تبلیغاتی در مناطق مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع تابلوهای پوستر ، که دید گسترده ای را ارائه می دهند ، تغییرات زیادی در شکل و با توجه به منطقه استفاده ، نشان می دهند. نوع پانلی به نام سه پایه در مکان های مدرن ترجیح داده می شود که تغییر آگهی یا پوستر در این تخته سنگ ها با کمک او بسیار آسان می شود. از بیلبوردها در اطلاعیه ها یا اطلاعات استفاده می شود و همچنین در تبلیغات فیلم در مکان هایی مانند سینما و تئاتر نیز استفاده می شود. تمامی LED ها برای روشن شدن احتیاج به دو جریان تغذیه و فرمان دارند که وجود هر دو برای روشن شدن یک LED لازم می باشد.

تراکم های بالاتر برای تابلو سر در مغازه آن چنان مورد نیاز نیست. کنترلگر نمایشگرها را به یک بوم واحد تبدیل میکند که محتوای نمایش داده شده در آن را میتوان با چیدمانهای خلاق مرتب کرد، تغییر اندازه داد یا لایهبندی کرد. نرم افزار مدیریت محتوا به کسب و کارها این امکان را میدهد تا محتوای نمایش داده شده را شخصیسازی کنند. پارسا تابلو برای نصب و راه اندازی تلویزیون شهری از تیم حرفه ای بهره میبرد و همچنین تلویزون ها از لحاظ نرم افزاری دارای قفل میباشند که احتمال هرگونه سوء استفاده ای را کاهش دهند. همچنین لازم است پیام های عمومی برای جلوگیری از عدم یکنواختی و در نتیجه کاهش توجه رانندگان به صورت مستمر تغییر یابند. پیام های تابلو روان متغیر خبری را می توان به دو دسته پیام های ترافیکی در شرایط اضطرار ترافیکی و پیام های عمومی در شرایط غیر اضطرار تقسیم نمود.

بر این اساس می بایست در انتخاب رنگ پیام ها دقت کافی نمود. امروزه با توجه به اهمیت روز افزون کنترل ترافیک و سیستم های جاده ای و انتقال اطلاعات و گزارش های لحظه ای وضعیت مسیرها به رانندگان، جایگاه ویژه ای برای تابلوهای اعلام پیام متغیر با استفاده از تابلو روان، ایجاد گردیده است. شرایط اضطرار ترافیکی به شرایطی اطلاق می شود که وقوع یک رخداد غیر معمول نظیر تصادف یا تعمیرات در معابر و یا حجم ترافیک قابل توجه در آن، به شرایطی منجر می گردد که ارائه راهکارهایی در خصوص بهبود وضعیت ترافیک در معبر را اجتناب ناپذیر می نماید. در این خصوص استفاده از طیف زرد برای نمایش پیام ها با توجه به امکان مشاهده و وضوح آن در شرایط مختلف روشنایی توصیه می شود. در صورتی که ال ای دی آن کدر بوده یا شفافیت لازم را نداشته باشد، ممکن است که ماژول چیپ ست مرغوبی نداشته باشد. همچنین در صورتی که نمایش طولانی مدت پیام ضرورت داشته باشد، پیام می بایست به صورت چشمک زن نمایش داده شود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید ویدئو وال Hyundai D55EFN که جز بهترین برند ویدئو وال می باشد، با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

2. ماژول های تک رنگی که در تابلو های روان استفاده می شود در مقایسه با ماژول های رنگی از تراکم مساوی تری برخوردار است و به همین دلیل در قیمت موثرمی باشد. مزایای احتمالی استفاده از تابلو روان در جاده ها می تواند شامل: کاهش فشار روانی رانندگان، کاهش مقدار زمان سپری شده در جاده ها و نیز ایمنی ترافیکی بیشتر باشد. افزایش فرکانس کلاک کارت کنترل می تواند تا حدودی به مشکل کاهش شدت نور کمک کند. ولی کلاک هم محدودیت های خاص خود را دارد و از یک مقدار خاص نمی تواند بیشتر شود. در يك تابلوي ال اي دي، به راحتي ميتوان انواع متون و جملات تبليغلاتي را درج نمود و به نمايش گذاشت در صورتي كه متن يك نئون قابل تغيير نيست و نمی توان آن را متحرک و مهیج نمود.در تابلو نئون به صورت ثابت یک نام مشخص به نمایش گذاشته میشود درحالی که درتابلو روان بنا به نیاز ،کاربرد وحتی به مناسبت های اعیاد ومراسم های مختلف میتوان متن را عوض و به روزکرد. تعداد رنگ های بکار رفته شده در تابلو روان عامل تاثیرگذاری در مشخص شدن قیمت تابلو روان است.

بهمین دلیل ماژول های استاتیک STATIC قیمت بالاتری نسبت به ماژول های REFRESH دارند. امکان ساخت ماژول های استاتیک در دات پیچ های پائین وجود ندارد . مشخصه دیگری که در مورد ماژول ال ای دی حائزاهمیت است دات پیچ یا Pixel Pitch ماژولLED می باشد.دات پیچ فاصله مرکز تا مرکز پیکسل های ماژول است و معمولا بر حسب میلی متر بیان می شود.به عنوان مثال P10 نشان دهنده ی ماژولی است که فاصله بین مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور آن mm10 است.هر قدر دات پیچ ماژول کوچکتر باشد تعداد ال ای دی بیشتری در بلوک ماژول با ابعاد مشخص به کار رفته و کیفیت تصویرنمایش داده شده بالاتر میرود. تابلو روان یا تابلوهای تبلیغاتی ، که از نظر اندازه و شکل دارای تنوع زیادی هستند به عنوان یکی از روشهای متداول برای تبلیغ و بازاریابی می باشند که می توان آن را برای اهداف دیگری غیر از تبلیغ و بازاریابی استفاده کرد.

نصب آن آسان است. در صورتی که قرار است تابلو روان در فضای آزاد نصب شود، بهتر است ضد آب بودن ماژول مد نظر قرار داده شود. بردکنترل به دلیل الکترونیکی بودن نباید با کابینت تابلوروان و تلویزیون شما برخورد داشته باشد . نمایشگر LED یا صفحه ی LED ،تابلوی آگهی الکترونیکی است که شامل یک شبکه از نور های LED منفرد (پیکسل های LED) است که با همدیگر یک تصویر،متن یا ویدئو را می سازند. فیلکر یعنی تصویر نمایشگر چشمک زن می باشد. که نوع ماژول به کار رفته در این تابلو روان P10 است، یعنی فاصله هر ال ای دی از دیگری، ۱۰ میلیمتر است. اگر نوشته های زیادی دارید، معمولا باید طول تابلو روان را خیلی کوچک نگیرید. اگر تابلو روان در سایز کوچک می خواهید، خیلی به دنبال تابلو های فول کالر نباشید.

توسط دکور

دکوراسیون