کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی گاج مارکت | ketabko

از دیگر اهمیت‌های بسیار بالا و مهم پایه یازدهم این است که متصل کننده مباحث و دروس پایه‌ دهم تحصیلی و دروس پایه دوازدهم تحصیلی است. در درسنامه با استفاده از جملات صمیمیانه ، مطالب درسی را به گونه ای ساده و فهمیدنی به خواننده توضیح می دهد. دانش آموز برای یادگیری بهتر و دقیق تر باید پیش خوانی داشته باشد تا حین تدریس معلم در کلاس حضور فعال تری از خود نشان دهد. اگر می خواهید با روش مطالعه فیزیک رتبه های برتر کنکور آشنا شوید ما خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. مطالب کتاب درسی به ‌صورت دقیق و کامل در قالب درسنامه‌ های کاربردی و جامع بیان شده است. فارسی یازدهم خیلی سبز آرایه ها و دستور زبان را به طور کامل در پاسخنامه تست ها ذکر کرده است.

تست تاریخ یازدهم خیلی سبز

دانش آموزان می‌توانند با مطالعه این کتاب به راحتی جمع‌بندی تمامی مطالب را به راحتی دوره کنند. اصولاً ریتم کتاب‌های کار بیشتر بر پایه نمونه سوالات تستی بی جواب است. در‌واقع دانش آموز بایستی برای پیدا کردن جواب‌ها به اطلاعات خودش متکی باشد. همچنین دانش آموزان می‌توانند برای پاسخ به سوالات از معلمان خود نیز کمک بگیرند. پرسش‌های تیپ بندی و طبقه بندی شده از جمله خاصیت اصلی این کتاب است.

این درسنامه‌ها تمامی مباحث ریز و درشت ریاضی پایه‌ی یازدهم رشته‌ی تجربی را از صفر تا صد آموزش داده‌اند. البته درسنامه‌های کتاب الگو بر خلاف باقی کتب که تمامی مفاهیم و نکات را کامل توضیح داده‌اند، به صورت نکته و تست ارائه شده است. کلیدی‌ترین ویژگی که یک درسنامه‌ی خوب برای درس ریاضی باید داشته باشد، ارائه‌ی مسائل و یا تست‌های نمونه است. دقت کنید که برای یادگیری دروس مسئله محوری همچون ریاضی شما تا کاربرد مفاهیم را در حل مسائل مشاهده نکنید، نمی‌توانید مسئله حل نمایید.

بهترین منابع زمین شناسی یازدهم تجربی

بهترین منبع کمک درسی و تستی برای دانش آموزان متوسطدر درس فارسی یازدهم تجربی کتاب فارسی نشر الگواست. ممکن است یک منبع که برای یک نفر بسیار بد است برای یک نفر دیگر بهترین منبع باشد و بالعکس. بنابریان برای انتخاب بهترین کتاب کمک درسی و تستی در درس ریاضی بهتر است دقیقا سطح هر دانش آموز مشخص شود و سپس براساس آن منبع مناسب و مخصوص آن دانش آموز انتخاب شود. درسی که منبع کمک درسی و تست برای آن بسیار اهمیت دارد، زیرا خود کتاب درسی به تنهایی پوشش دهنده همه مسائل نیست و تمرینات ساده تری نسبت به کنکور دارد. بنابراین داشتن بهترین منابع کمک درسی و تست در درس فیزیک، اهمیت دو چندانی خواهد داشت.

خرید آنلاین کتاب

کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی گاج مارکت | ketabko سلام این دو کتاب هر دو از بهترین منابع ریاضی کنکور سراسری هستند و با هر کدوم به تنهایی میتونید درصد بالایی در خرید کتاب کمک درسی یازدهم کنکور کسب کنید. برای خرید مجموعه‌های آموزشی و کمک آموزشی، بانک کتاب مارکا یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. ریاضی یازدهم سری میکرو طبقه بندی را آقایان حسین اسفینی و یوسف داستان نوشته اند. شیمی یازدهم تست خیلی سبز را آقایان مهدی براتی و نیما سپهری نوشته اند. زیست یازدهم خیلی سبز نکات تستی پرکاربردی در درسنامه و پاسخنامه دارد. برای دین و زندگی یازدهم تجربی در این لیست دو کتاب در نظر گرفته شده است که ویژگی های آن ها را می توانید مشاهده کنید.

  • برای منبع دوم در درس عربی، میتوان از سیر تا پیاز گاج نیز استفاده کرد.
  • این کتاب بسیار برای دانش آموزانی که به دنبال تست زنی هستند مناسب است همچنین برای هر درس قواعد، لغات و سوالات متنوعی طراحی شده.
  • لذا فهم دقیق مطالب و تسلط بر آن‌ها اهمیت فوق العاده‌ای در کسب موفقیت در مدرسه و مهم‌تر از آن، در کنکور رشته تجربی دارد.
  • بسته به نیاز می‌توانید از انواع کتاب‌های کمک درسی نظیر آموزش محور، تستی، بانک نمونه‌سؤال امتحانی و … استفاده نمایید.

توسط دکور

دکوراسیون