کتاب صوتی خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

رهبری، جمع‌بندی اطلاعاتی است که الکس فرگوسن از زندگی شخصی‌اش و همچنین تیم‌های مختلف به دست آورده است. همچنین اطلاعات جالبی از زمان مدیریت او در این کتاب ارائه شده است. پی بردن به راز این‌که چگونه می‌توان با کمک یک توپ گرد به موفقیت دست یافت، بسیار متفاوت‌تر از چالش‌هایی است که پیش روی رهبران شرکت‌های بزرگ یا مدیران مؤسسات مطرح قرار دارد. با این حال، ویژگی‌های مشترکی میان تمامی برنده‌ها و همچنین سازمان‌هایی که رهبرانشان به دنبال پیروز شدن هستند، وجود دارد.

سوالاتی هستند که همواره ذهن انسان را به خود مشغول می‌دارند تا پاسخی برای آن‌ها بیابد. سوالاتی مانند جهان چگونه شکل گرفت؟ تکامل یافت؟ و سوالاتی از این قبیل. «نیل تایسن» و همکارش «دانلد گلداسمیت» در کتاب «راز آفرینش جهان هستی» به این سوالات پاسخ می‌دهند.

کتاب صوتی مسابقه فضایی

مولانا شمس‌الدین (کمال‌الدین) محمد وحشی بافقی یا به تعبیری وحشی بافقی متولد سال 939 هجری قمری در شهر بافق، و مردی وارسته، حساس، بلندهمت و گوشه‌گیر بود. وحشی در جوانی به یزد رفت و از دانشمندان و سخن‌گویان آن شهر کسب فیض کرد؛ پس از چند سال به کاشان عزیمت نمود و شغل مکتب‌داری را برگزید. وی غزل‌سرای بزرگی بود و در غزلیات خود از عشق‌های نافرجام، زندگی سخت، مصائب و مشکلات خود یاد کرده‌است. کلیات وحشی متجاوز از نه هزار بیت و شامل قصیده، ترکیب‌بند و ترجیع‌بند، غزل، قطعه، رباعی و مثنوی است. وی پس از روزگاری اقامت در کاشان و سفر به بندر هرمز و هندوستان، در اواسط عمر به یزد یا کرمان دقیقا مشخص نیست بازگشت و تا پایان عمر در این شهر زندگی کرد.

کتاب صوتی خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی تاکنون هشت کتاب صوتی از خاطرات بزرگان انقلاب و دفاع مقدس تولید کرده است. نمایشگاه مجازی کتاب‌هاای صوتی و الکترونیکی فیدیبو همزمان با نمایشگاه کتاب تهران در سایت و اپلیکیشن فیدیبو آغاز شد. کتاب‌ صوتی داستان‌های «ده‌ده قورقود» به زبان ترکی آذری توسط موسسه آوای چیروک منتشر و راهی بازار نشر شدند. کتاب صوتی «ارنست همینگوی» شامل آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها توسط موسسه آوای چیروک منتشر و راهی بازار نشر شد.

🎧 دانلود کتاب صوتی پروانه و سنجاقک

کتاب «آشنایی با تاریخ ایران» متشکل از کنفرانس‌هایی است که دکتر زرین‌کوب در کلاس‌های خود تدریس و به قبل و بعد فراکتاب برای اندروید اسلام بخش‌بندی می‌شود. وی در این اثر فقط به سلسله‌های موجود در ایران و تاریخی که آن‌ها رقم زده‌اند بسنده نمی‌کند و مجموعه گذشته ایران را نیز مد نظر قرار می‌دهد. به همین دلیل این کتاب مورد توجه بسیاری از علاقمندان به تاریخ قرار گرفته است. وی مشهورترین نویسنده ی چپ گرای ایرانی در قرن بیستم به حساب می آید. بزرگ علوی در 1282 در تهران متولد شد و سال ها بعد دوست صمیمی صادق هدایت شد و این دو در کنار مسعود فرزاد و مجتبی مینوی، جمعی به وجود آوردند که “ربعه ” خوانده شد.

  • گیل هیرشورن ایوانز، نویسنده، مدرس، مدیر و تاجر‌‌ 79 ساله‌ی آمریکایی است.
  • در لباس تیم ملی، پوگبا همراه با دیگر جوانان فرانسوی، در سال 2013 به قهرمانی در جام جهانی فوتبال جوانان رسید و به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت نیز برگزیده شد.
  • جنایت و مکافات در تمام تقسیم بندی های ادبی جزو یکی از ده شاهکار برتر ادبیات جهان می باشد.
  • مارکوپولو در طی سه سال به سرزمین‌های فلسطین، ایران، ترکستان، چین، سوماترا، جاوه، سیلان، هندوستان و …

تاثیر نمادها در روان در سال 1964 کارل گوستاو یونگ با قبول دو شرط برای نگارش کتاب «انسان و سمبول‌هایش» دست به قلم شد. شرط اول وی برای نگارش کتاب این بود که باید، کار گروهی و محصول کوشش جمعی از هم‌فکران صادقش باشد و دوم این‌که مشکلات احتمالی و حل آن‌ها در خصوص چاپ کتاب به «فریمن» واگذار شود. یونگ و همکارانش در این اثر به بررسی تاثیر نمادها بر شخصیت و روان انسان‌ پرداختند. وی در این کتاب به نقش فرهنگ و اساطیر هر ملت در شخصیت افراد تشکیل‌دهنده آن جامعه می‌پردازد و مفهوم کهن‌ الگو را مطرح می‌کند. یونگ بر این باور بود که همه انسان‌ها، فارغ از هر آیین و مذهبی در ضمیر ناخودآگاه مشترکی سهیم هستند و از نمادها و سمبول‌های مشابهی استفاده می‌کنند که…

کتاب صوتی آرزوهای بزرگ

توسط دکور

دکوراسیون