کاناپه – (رسانهی طراحی داخلی و دکوراسیون)

در تعریف مدرن، جزیره محلی برای دور هم جمع شدن است و در مرکز توجه قرار میگیرد. هر موضوعی که باب افکار تازه باشد میتواند مدرن تعریف شود. فاصله ها به صورت کاملا منظم و در ارتباط با کاربرد و ابعاد و رنگ اشیا تعریف می شوند و مثلا نمی توانید یک مبلمان سه نفره استیل طلاکاری شده را در فاصله ده سانتی متری یک ساعت ایستاده منبت کاری شده چیدمان کنید! خوشبختانه مدیران به تاثیر چیدمان محیط کار بر روی بازدهی کاری و روحیه کارکنان پی برده اند. استفاده از چوب روی دیوار و دیوارپوشهای چوبی برای بخشهایی از خانه مناسب است. موادی مثل فلز و شیشه از عناصر محبوب در طراحی کلاسیک معاصر هستند و در این سبک از جزئیات کمی استفاده میشود. سبک تلفیقی (transitional)، سبکی است که در آن از انواع مدلها و طرحهای دکوراسیون استفاده میشود و محدودیتی به آن راه ندارد. این پنت هاوس های مجلل ظرافت و جلوه ای غنی را به فضای شما می بخشند و استفاده از یک راه پله پیچ در پیچ با طراحی زیبا، فضای کلی را ارتقا می دهد و از همه مهم تر اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کنند و می توانید هم از عملکرد و هم از جذابیت زیبایی آن لذت ببرید.

رنگ کردن دیوار برای اکثر ما کاری بسیار طاقتفرساست که با نام بردن آن، پروژهای چند هفتهای در ذهنمان نقش سایت azindekor میبندد. امروزه اکثر آشپزخانههای ایرانی به شکل اپن طراحی شده و طراحیهای متنوعی نیز برای این نوع آشپزخانه مشاهده میکنیم. اگر انسان شاد و باروحیهای هستید، رنگهای زرد و طلایی را پیشنهاد میکنیم. شاید به دنبال یافتن استایل یا سبک و مدلی برای تغییر دکوراسیون داخلی فضای منزل تان هستید، اما چیزی به ذهنتان نمیرسد. اگر طرفدار سادگی و سبک مدرن هستید، میتوانید دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار خود را با پردهای از این دسته بیارایید. همچنین استفاده از طرح جنبۀ دیگری هم دارد، و آن شلوغ به نظر رسیدن محیط است.

انتخاب درست رنگ ها و ایجاد یک تناسب عالی با استفاده از الگوها و بافت های هوشمندانه، دکوراسیون پنت هاوس شما را به سطح بالاتری می برد. همچنین پرده باید روی سطح زمین قرار بگیرد و حتی چند میلیمتر روی سطح زمین باشد. بهتر است کمی در مورد دیوارکوب و روش ساخت آنها در سطح وب فارسی جستجو کنید تا ایده های مناسبی به شما داده شود. همچنین بهتر است لامپ ها را برای اتاق خواب، دیوارکوب ها را برای روشنایی حمام انتخاب کنید و فضاهای بیرونی خود را با نورهای رشته ای روشن کنید. کاغذ دیواری یک راه نسبتا ساده را نشان می دهد که هرکس می تواند آیتم های مرغوبی را به اتاق خواب بیاورد و ظاهری منسجم ایجاد کند. برای داشتن ظاهری رسمی تر، باید مبل های چند تکه یا کاناپه های بلند را برای پنت هاوس خود انتخاب کنید. پنجره های چوبی و دوجداره در معماری کلاسیک کاربرد فراوانی دارد. اغلب افراد برای ورود به این رشته تحصیلی در دوران دبیرستان از شاخه کار و دانش، معماری را انتخاب می کنند. هم چنین برای این کار، می توان از آویز ها استفاده کرد.

این پنجره ها علاوه بر اینکه اتاق را جادار، راحت و دنج می کنند، مناظر مسحورکننده ای از منظره شهر را نیز ارائه می دهند. گروه صنعتی لابل با استفاده از طراحان مجرب، شما را در بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل و محل کارتان یاری می کند تیم طراحی دکوراسیون لابل خدمات متنوعی از جمله طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون داخلی دفتر کار و فروشگاه ها، طراحی سقف کشسان، اجرای سقف، طراحی دیوار کاذب و دیوارپوش، طراحی غرفه های نمایشگاهی خلاقانه، طراحی داخلی و نظارت بر پروژه به شما عزیزان ارائه می کند. طراحان لابل از زمان مشاوره و ارائه ایده تا اجرای دکوراسیون داخلی در کنار شما خواهند بود. وجود یک لوستر که بر اساس سبک طراحی اتاق خواب تهیه شده است علاوه بر روشنایی، می ­تواند مانند یک اکسسوری باعث جذابیت فضای اتاق خواب شما شود. نورپردازی علاوه بر روشن ساختن محیط، به آسانی میتواند حال و هوای فضا را هم عوض کند. مثلاً یک رومیزی پشمی که بافت سختی دارد، با یک مجسمۀ طلایی را کنار هم قرار دهید. این فضا معمولا به عنوان یک بخش اصلی در بازار املاک لوکس است که اغلب برای ثروتمندترین مشتریان و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

عناصر موجود در این سبک میتوان به فرش های سنتی ، کاشی های مخصوص مراکش ،ظروف سنگی ، آثار فلزی و فانوس اشاره کرد.همچنین رنگ فیروزه ای مورد در این سبک پرکاربرد است و در طراحی مبلمان از چوب های منبت کاری شده و مشبک بهره گرفته میشود. ترکیب کردن و به کارگیری مبلمان با جنسهای متفاوت، میتواند خانۀ شما را متفاوت کند البته درنظر داشته باشید که هرکدام از این مواد، کاربرد خاص خود را دارند و به محیط، حال و هوایی مخصوص میدهند. جدای از این موضوع این نوع پروژه های خاص دارای فضاهای اختصاصی مانند اتاق مطالعه یا کتابخانه، اتاق ورزش، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، استخر و … در سال 1925، زندگی پنت هاوسی قانونی شد و از آن زمان طراحی و معماری آپارتمان های دارای پنت هاوس به طور فزاینده ای افزایش یافت. پنت هاوس ها، معمولا دارای موقعیت مرتفع بوده که نه تنها منظره ای باشکوه از بام شهر را فراهم می کنند، بلکه یک تجربه منحصر به فرد از زندگی و گذراندن وقت در فضایی عالی را نیز ایجاد می کنند.

می خواهید کفپوش را نیز تغییر دهید یا تنها به دکوراسیون دیوار ها و طراحی سقف در کنار وسایل منزل می پردازید؟ اگر برحسب اتفاق طاقچه شما در کنار تختتان قرار داشت نیز می توانید از آن به عنوان پاتختی استفاده کنید. حالا بیایید با هم این آسمان و ریسمان و ستاره ها را به هم ببافیم ویک سقف واقعی کهکشانی در اتاقمان و به صور ت سه بعدی داشته باشیم ؛بله اگر شما هم مثل من زیاد حوصله ی تغییر مبلمان و .. را ندارید و یا اصلا میخواهید متناسب مبلمان جدیدتون سقف اتاق خوابتان را هم دکور کنید حتما سقف کشسان رو در نظر داشته باشید .بااستفاده از سقف های کشسان میتونید آسمان شب رو همراه با نورپردازی متناسب نیازتان داشته باشید .البته که امکان انتخاب هزاران طرح دیگر هم برای شما وجود دارد .اگر هم با سقف های کشسان آشنایی ندارید حتما مقاله ی “سقف کشسان ” را مطالعه بفرمایید. داشتن نور یکی از موارد بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس است و مهمترین کار این است که یک مکان روشن از محیط اطراف داشته باشیم. رنگ، یکی از مهمترین جنبههای هر طراحی است.

نکته مهمی که باید برای زیبایی آشپزخانه در نظر داشته باشید این است که نباید فقط به زیبایی آن فکر کنید و بهتر است کاربردی بودن ابزار نیز در نظر گرفته شوند. پنت هاوس یک سازه معماری است که هم زیبایی و هم کاربردی بودن را با هم دارد که می توان آن را به عنوان یک سازه محصور بر روی سقف یا بالای سقف یک آپارتمان یا برج توصیف کرد که با توجه به هدف سکونت انسان طراحی شده است. پردههای بلند که بر روی زمین افتادهاند برای اتاق خواب مناسب نیستند، در چنین وضعیتی حتما پردههای مدرن را به صورت لبهدار به سمت داخل بدوزید.

در هر صورت سعی کنید با هر روش که برای مساحت اتاق مناسب است، غیر از جای خواب، جایی برای نشستن هم در اتاق در نظر بگیرید. نکته بسیار مهمی که درباره این سبک از طراحی وجود دارد، انتخاب عناصری است که با هم همخوانی و هماهنگی دارند و نهایتا میتوانند، نوعی یکپارچگی در فضا ایجاد کنند. از پرکاربردترین رنگ های غالب مورد استفاده در این سبک می توان به رنگ سفید، طوسی و مشکی اشاره نمود. همچنین با تعیین سبک غالب در فضا، کار انتخاب رنگها و متریال نیز برای شما آسانتر میگردد. استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب گزینه مناسبی نمی باشد، زیرا این رنگ میتواند هیجانات شما را تحت تاثیر قرار دهد و میزان انرژی شما را تقویت کند.

تعیین بودجه و کنترل آن در سبک ترنزیشنال یا تلفیقی (transitional) بر عهده خودتان است و به راحتی میتوانید میزان هزینهها را مدیریت کنید. بودجه مشخصی را برای اجرای طراحی دکوراسیون کنار بگذارید. کافی است کمی زمان بگذارید و نمونه ها را بررسی نمایید. برای مشاهده نمونه کارهای طراحان بدادم برس می توانید به صفحه اینستاگرام این شرکت سر بزنید. آشنا می شوید که هیچ یک را در فروشگاه های معمولی نمی توان یافت و تنها در نمایشگاه های خصوصی طراحان دکوراسیون داخلی یافت می شود. جنس پارکت در انواع مختلفی از چوب های مصنوعی موجود می باشد که با بهره گیری از فینیشینگ های متعدد، ضد آب و عایق حرارت هستند.

در واقع، اضافه کردن یک فضای بیرونی عالی و دنج به پنت هاوس، آن را به جذاب ترین مکانی تبدیل می کند که همه می خواهند از آن بازدید کنند. پنجره ها و درب های بدون قاب مجلل که از سقف تا کف اجرا می شوند، در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس، شگفت انگیز به نظر می رسند و بهترین گزینه برای افزودن حسی مجلل به دکوراسیون پنت هاوس هستند. با اینکه عموماً توجهی که جلب میکند کمتر از دیوار است اما اگر بدانید در هنگام ورود به یک فضای جدید، زمین و کف چقدر در دید شما موثر است، به راحتی به این نتیجه خواهید رسید که کف در دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است.

توجه داشته باشید که شما ممکن است در طراحی منزل یا دکوراسیون دفتر کار خود تجربه نداشته و تنها سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید، اما یک طراح، علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه شخصی شما، با دید حرفه ای و سال ها تجربه، بهترین استفاده را از فضا می کند. نحوه قرار گرفتن وسایل منزل و در نظر گرفتن چند اصل مهم در منزل و محیط کار باعث میشود تا انرژی یا چی به انرژی مثبت یا شنگ چی تبدیل شود. برای فضای اتاق نشیمن خود می توانید گزینه های نور آویزان را انتخاب کنید، نوری که به سقف کاذب وصل شده است معمولا بهتر به نظر می رسد. در این راستا می توانید همزمان با طراحی سقف از نور پردازی نیز استفاده کنید. ایده طراحی و معماری پنت هاوس، همزمان با طراحی آسمان خراش، به دهه 1920 برمی گردد. در میان ضروریترین عناصر طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس، انتخاب رنگ مناسب، یکی از مهم ترین کارهاست. این در واقع یکی از بهترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس است که استاندارد زندگی شما را نیز ارتقا می دهد. این باعث میشود که هوای تازه وارد آشپزخانه شود و اطمینان حاصل شود که دود پخت و پز در خانه شما جمع نمیشود.

در ظاهر آنها اکسسوری لوکس دیده نمیشود . علاوه براین، نوع فرش، پرده های مخمل، وسایل تزئینی مانند سماورهای قدیمی و ظروف مسی در این نوع طراحی کاربرد زیادی دارد. این سبک به نام های مختلفی شناخته می شود از جمله: سبک انتقالی، سبک گذرا، سبک ترنزیشنال. هزینه طراحی داخلی به شیوه های مختلفی از جمله محاسبه ساعتی، متراژ، درصدی و توافقی قرارداد بسته می شود. در ظاهر استفاده از خدمات مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی پر هزینه به نظر می آید اما در حقیقت در پایان کار، از بسیاری از هزینه های بیهوده کاسته می شود. برای اینکه پنت هاوس شما بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد، بهترین کار این است که در هنگام انتخاب متریال های مورد استفاده در اجرای پنت هاوس، از درب و پنجره های بزرگ بدون قاب استفاده کنید.

توسط دکور

دکوراسیون