کابینت و دکوراسیون آشپزخانه گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

در صورتیکه در آشپزخانه خود پنجره دارید، گاز خود را نزدیک پنجره قرار ندهید. توصیه میشود سینک ظرفشویی به دلیل داشتن رطوبت در کنار پنجره قرار بگیرد. اما هرقدر هم به یک یخچال ساید سیلور علاقه مند باشید، اما با سکونت در خانه ای که کابینت های کرم رنگ تیره دارد، از انتخاب چنین رنگی پشیمان می شوید. مطابق اصول فنگ شویی، قرار دادن گیاهان با شاخ و برگ های تیز و تیغ دار مانند انواع کاکتوس یا گیاهانی که برگ ریز بسیاری دارند در محیط آشپزخانه توصیه نمی شود. با دیزاین آشپزخانه های سقید ، رنگ های متعددی را می توانید ست و در کنار یکدیگر چیدمان نمایید که در زیر به صورت خلاصه و فهرست وار می توانید این موارد را مطالعه نمایید. ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای، با ایجاد کنتراست بالا، حس تازگی را به انسان منتقل می‌کند.

http://belaltour.ir

ترکیب رنگ قهوه‌ای روشن با سفید از آن دسته ترکیب هاست که معمولاً خیلی زیبا و چشم نواز می‌شود. در این آشپزخانه نورگیر و بزرگ، این ترکیب رنگی بسیار زیبا شده است. استفاده از سادگی در طراحی جهت زیبا کردن نمای آشپزخانه کاملا جواب داده و شاهد آشپزخانه دلپذیری هستیم.

نورپردازی در آشپزخانه 2023

اگر مجله خبری آذین دکور بزرگی در اختیار دارید می‌توانید از کابینت‌های یا سطل‌ها تو کار هم استفاده کنید. تمام حقوق سایت محفوظ و متعلق به مرکز تخصصی آموزش های دکوراسیون داخلی می باشد . در واقع هرچه از این فضاها در آشپزخانه داشته باشید کم است و روی کابینت ها و فضاهای اینگونه به شما در آشپزی و کارهای آشپزخانه کمک می کند.

رنگ مناسب آشپزخانه را باید شما بر اساس قواعد خاصی انتخاب کنید

اما در سال های اخیر و با جدید شدن طراحی ها، آشپزخانه های دارای جزیره مد شده، به این صورت که دیگر فضای آشپزخانه تقریبا با حال یکی بوده و فقط با یک میز بزرگ که جزیره نام دارد از حال و نشیمن جدا می شود. در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی یکی از اصلی ترین نکات نحوه چیدن وسایل منزل می باشد. نوع چیدمان کابینت ها و به خصوص محل قرار گرفتن اجاق گاز، یخچال و سینک ظرف شویی و فاصله این سه مورد بسیار مهم می باشد.

نورپردازی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن

حتی اگر آشپزخانه شما دارای پنجره باشد نباید از تهویه مصنوعی در طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه غافل شوید. نکته ی مهمی که در مورد نور مصنوعی موجود در آشپزخانه باید مورد توجه باشد این است که طراحی نور نباید به گونه ای باشد که سبب خیرگی چشم شود و یا حواس پرتی را به دنبال داشته باشد. انتخاب وسایل برقی آشپزخانه، همرنگ و بر پایه نقره ای یا استیل در این مدل دکوراسیون آشپزخانه بسیار مرسوم است زیرا آنها ارزش بیشتری به مکان می دهند.

  • همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل دکور آشپزخانه مدرنفراهم اورده ایم.
  • در واقع یک دکوراتور داخلی می‌تواند با طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه یا انتخاب رنگ‌های مناسب، مشکل کوچک بودن آشپزخانه را رفع کند.
  • حتی برخی از بانوان که قصد استفاده از ظروف مسی را ندارند، با آویختن آن‌ها در بخشی از آشپزخانه، حال و هوای سنتی به فضای خود می‌بخشند.

توسط دکور

دکوراسیون