کابینت و دکوراسیون آشپزخانه گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

همچنین در دکوراسیون اشپزخانه روستیک، استفاده از چوب های طبیعی با رنگ های تیره بسیار مرسوم است. یکی از انواع کابینت کابینت که امروزه توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نموده است، کابینت پلکانی است. کابینت پلکانی به صورت دو طبقه و معمولا در دو رنگ متفاوت و حتی با متریال های مختلف قابل اجراست. این سبک از کابینت ها در کابینت سبک مدرن، جلوه ای خاص را به دکوراسیون آشپزخانه خواهد بخشید.

دکوراسیون ورودی آشپزخانه کوچک

برای تزئین دیوارهای آشپزخانه میتوانید از کاشی های تزئینی استفاده کنید. سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و … سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. از دیدگاه شما متشکریم و از اینکه مطلب مورد توجه شما قرار گرفته خوشحالیم.

  • برای این منظور می‌توانید کفپوش و سرامیک‌هایی با طرح فرش آشپزخانه انتخاب کنید، سپس با پهن کردن یک قالیچه که امروزه تنوع بسیار خوبی دارند، سلیقه شخصی‌تان را با یک آشپزخانه به سبک سنتی ایرانی هماهنگ کنید.
  • شما با کلیک کردن روی عکس می‌توانید فرم درخواست را پر کرده و منتظر تماس مشاورهای ما باشید.
  • همان‌طور که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بزرگ دستمان بازتر خواهد بود، برای چیدمان آشپزخانه های کوچک محدودیت‌هایی خواهیم داشت.
  • مدل آشپزخانه بالا یکی از نمونه‌کارهای سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که شما برای سفارش آن و دریافت مشاوره رایگان کافیست روی آن کلیک کنید.
  • ارتفاع مناسب برای قرار دادن مایکرویو یا اجاق توکار را پیدا کنید.
ضمنا اگر دوست داشتید بیشتر در مورد مجله خبری آذین دکور آشپزخانه بدانید و با زبان انگلیسی شما هم خوب است، توصیه می‌کنیم سایت houzz را هم حتما ببینید. رنگ بنفش به عنوان یک رنگ شیک و اشرافی، در کنار کابینت‌های مدرن و صیقلی، معرف یک دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه ست. استفاده از دو رنگ طوسی و قهوه ای، به عنوان رنگ‌های خنثی اما مکمل، ست مناسبی در طراحی آشپزخانه است. طراحی این آشپزخانه‌ها برای دکوراسیون کافی شاپ و لابی استخر بسیار مناسب است، چون اپن بسیار بزرگی دارد، مشتریان خیلی راحت و بی‌دردسر می‌توانند آن‌جا بنشینند و از نوشیدنی خود لذت ببرند.

ایجاد نقطه کانونی

مدل آشپزخانه بالا یکی از نمونه‌کارهای سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که شما برای سفارش آن و دریافت مشاوره رایگان کافیست روی آن کلیک کنید. آشپزخانه مدرن بالا توسط یکی از کابینت‌سازان سلام ساختمان در شهر مشهد انجام شده است. شما با کلیک کردن روی عکس می‌توانید فرم درخواست را پر کرده و منتظر تماس مشاورهای ما باشید. امروزه برای زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه مخصوصا قسمت پنجره در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک از قاب پرده بالای پنجره استفاده می شود تا برخلاف گذشته پنجره قطع کننده دکوراسیون آشپزخانه نباشد و به زیبایی محیط اضافه کند. بزرگ تر به نظر برسد بهتر است درب کابینت ها را شیشه ای را انتخاب کنید تا فضای بیشتری از آشپزخانه قابل رویت باشد. همچنین اگر رنگ کابینت ها و دیوارها مشابه یکدیگر باشند در این صورت مرز بین دیوار و کابینت از بین می رود و فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر می رسد.

http://belaltour.irمی توانید رنگ دیوار و کفپوش و سرامیک ها را هم روشن انتخاب کنید. دکوراسیون اشپزخانه امروزه تنوع بسیاری در سبک های متنوع پیدا کرده که شامل سبک کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک می شود. کابینت کلاسیک شامل سه مدل (کابینت طرح چوب، کابینت ممبران، کابینت چوب) می باشد. سه عنصر اصلی در سبک روستیک نور، هندسه ی سنتی و متریال های طبیعی هستند. استفاده از نور های طبیعی می تواند در گرما و حس صمیمیت این سبک از دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک بسیار تاثیر گذار باشد.

توسط دکور

دکوراسیون