چیدانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک: بهترین ترندهای 2022 + عکس | azindekor

برای اینکه درهای کابینت و لوازم خانگی کاملاً کاربردی باشند ، در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود فضای خالی و جهت چرخش درب را برنامه ریزی کنید. وسایل را از گوشه و کنار خود دور کنید و مطمئن شوید که درها در صورت باز بودن همزمان به یکدیگر برخورد نمی کنند. برای انتخاب این رنگ ها و همچنین میزان بکار رفتن هر یک از رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه بهتر است با یک طراح دکوراسیون حرفه ای مشورت نمایید.

  • انتخاب مناسب طرح و ایده برای آشپزخانه کوچک باعث می‌شود بتوانید بیشتر وسایلی که در آشپزخانه‌های بزرگ دیده می‌شود را در این آشپزخانه‌‌ها هم داشته باشید.
  • در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه کوچک باید به جای قرارگیری هود توجه شود تا تهویه به راحتی انجام شود.
  • در اینجا استفاده یکپارچه از رنگ سفید، همراه با رعایت تناسب ابعاد کابینت‌ها و جزئیات هندسی به کار رفته، باعث ایجاد حس آرامش می‌شود.
  • این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های خاکی دکوراسیون آشپزخانه 2023، به طیف گرم‌تر متمایل است و در عین حال به خوبی با سفید یا سیاه جفت می‌شود.

استفاده از رنگ های روشن نظیر کرم و سفید در آشپزخانه های کوچک انتخاب بهتری است چراکه محیط کوچک آشپزخانه شما را بزرگ تر نشان می دهد و از نظر انعکاس نور انتخاب مناسب تری محسوب می شود. سبک کابینت مدرن بهترین انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک می باشد. سبک روستیک یکی از انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه، راحتی و حس نوستالژی دارد.

تاثیر نورپردازی بر در دکوراسیون آشپزخانه

انواع و ابعاد مختلفی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک وجود دارد که هر یک طراحی‌های خاص خود را می‌طلبد. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از دیوار با نمای آجر استفاده کنید. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای دکور آشپزخانه مدرن جلب می نماییم. بنابراین، چنانچه احتمالا در کشور دیگری حضور دارید، ممکن است به دلیل سبک ساختمان ها، نورگیری فضاهای داخلی ، طرح و رنگ کابینت ها ، سبک زندگی و سایر جزییات مهم، برخی از این نکات برای شما کارایی لازم را نداشته باشد.

یکی از قسمت هایی که باید به سمت طبیعی بیشتر پیش برود آشپزخانه است. استفاده از مواد طبیعی و حذف مواد سمی و علاوه بر زیبایی به سلامت جسم و روان انسان ها کمک می کند. استفاده از سنگ های طبیعی و مرمر یا چوب و فلزات می تواند جایگزین مواد مصنوعی در قسمت کانتر آشپزخانه شود. افراد در هنگام آشپزی از این قسمت استفاده کرده و بسیار با آن سرو کار دارند. لمس و دیدن این قطعه ی کاملا طبیعی انرژی مثبت بالایی داشته و فضایی گرم را به وجود خواهد آورد. فالون در مورد استفاده از رنگ بیشتر در آشپزخانه می گوید که در سال 2023 رنگ های ارگانیک و اشباع زیادی را در همه قسمت های آشپزخانه بزرگ می بینید.

http://belaltour.irآیا شب نشینی دارید؟ مجله خبری آذین دکورایی کم‌نوری در قسمت ناهارخوری انتخاب کنید. میز آشپزخانه با صندلی‌‌های بار، یکی از ملزومات آشپزخانه‌های مدرن هستند. خطوطی نرم و لطیف و منحنی های روح نواز که از خشونت زاویه ها به دور هستند. این منحنی ها را علاوه بر قفسه و کابینت ها می توان در میز، صندلی، جزیره و یا در پنجره ها ایجاد کرد. استفاده از هود برقی مستقیماً بالای اجاق گاز، به طوری که همه بوهای مربوط به پخت و پز را از نزدیک بگیرد.

۱۰ پیشنهاد در طراحی دکوراسیون آشپزخانه شیک و لوکس سفید

توسط دکور

دکوراسیون