چیدانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک: بهترین ترندهای 2022 + عکس | azindekor

این وسایل باعث می شوند که آشپزخانه شکل مدرن تری به خود بگیرد. آشپزخانه پنجره دار نور طبیعی مناسبی را در طول روز دریافت می کند و با یک نورپردازی خوب نیز می توانید نور کافی در طول شب را نیز فراهم کنید. اگر آشپزخانه شما دارای نورپردازی کافی باشد، در این صورت انتخاب رنگ تیره برای کابینت امکان پذیر می شود و اجباری نیست که کابینت با رنگ های روشن مانند سفید را انتخاب کنید.

http://belaltour.irبرای سفارش رندر ، سفارش رندر لومیون و سفارش مدلسازی به سایت راژه مراجعه کنید. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده گزین خدمت افزار مانا (خدمت از ما) می‌باشد. کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. بازنشر مطالب سایت سوربان با ذکر منبع و لینک مستقیم مطلب در سایتsoorban.com مجاز و قانونی می باشد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

ما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار به دفتر شرکت مجله خبری آذین دکور ترنج واقغ در شهرک غرب تهران مراجعه کرده و از آخرین طرح های اجرا شده ودستاوردهای شرکت بازدید به عمل آورید. همانطور که ملاحظه کردید استفاده از متریال چوب همراه با کابینت‌های براق سفید برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن بسیار مناسب است و ترکیب آن با اجزاء دیگر بسیار زیبا خواهد شد. آشپزخانه مدرن هایگلاس که کابینت‌های آن ترکیبی از دو طرح مختلف دارد. رنگ‌بندی روشن کابینت‌های آشپزخانه باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از مقداری که در واقعیت هست، به نظر بیاید.

  • کابینت های ایرانی تمامی مدل های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک را شامل می شود.
  • استفاده از کاشی سبز در کنار گلهای طبیعی یک منظره زیبا خلق میکند.
  • همانقدر که گیاهان طبیعی و زیبا می توانند تاثیرات مثبتی در جاری شدن انرژی های مثبت و شادی بخش در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشند، گیاهان خشک شده ، خراب و نازیبا ، انرژی های این محیط را تخریب می کنند.
  • حتی اگر ابعاد آشپزخانه شما خیلی کوچک باشد نیز با طراحی استاندارد، فضای کافی برای شما به ارمغان خواهد آورد.
  • وسایل دست‌ ساز مانند زیورآلات، ظروف سفالی سرامیکی، گل‌ های وحشی تازه بریده شده و شیشه‌ های مزون پر شده، رنگ ‌های پایانی رمانتیکی را در این نوع آشپزخانه زیبا و در عین حال قابل دسترس ایجاد می‌‌کنند.
معمولا در دکورراسیون آشپزخانه کابینت ها بیشترین نقش را ایفا می کنند. بطوری که از آنها برای نگهداری ظروف و لوازم آشپزی استفاده می شود. همچنین با توجه به فضایی که برای طراحی آشپزخانه و کابینت ها داریم ، می توانیم از کابینت های چند طبقه یا کابینت های هوایی و زمینی استفاده کنیم.

نقش کابینت‌ها در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

در ایران آشپزخانه یکی از مهم ترین فضاها و محل رفت و آمد همه افراد خانواده است و وسایل زیادی را نیز باید در خود جای دهد. مزیت بزرگ رنگ سفید کاملا یکدست بازتابش عالی نور و کمک به نمایش فضایی دلباز و روشن است. دکوراسیون آشپزخانه را بدون توجه به فضاهایی که در اطراف آن قرار گرفته اند خصوصا پذیرایی یا نشیمن، چیدمان نکنید. تماشای یک آشپزخانه سفید رنگ یک دست به تنهایی با نمایشی که همین فضا در کنار یک پذیرایی شلوغ تیره و کم نور دارد بسیار متفاوت است. یکی از نکات مهم در دکوراسیون منزل و پذیرایی های کوچک که اغلب نادیده انگاشته می شود، تاثیر بسیار بالای دیزاین آشپزخانه و پذیرایی بر روی یکدیگر است.

دیزاین آشپزخانه استاندارد

توسط دکور

دکوراسیون