چیدانه انواع دکوراسیون آشپزخانه، طبخ غذا در کنج داغ خانه! | azindekor

در چنین مواردی، استفاده هوشمندانه از نورپردازی، رنگ روشن و وسایل تاشو فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. اگر آشپزخانه شما کوچک است یکی از راه‌های بزرگ‌تر نشان دادن آن تغییر درب چند کابینت به درب‌های شیشه‌ای است. نوع کابینت و متراژ کابینت تعیین می‌کنند که برای این قسمت از دکوراسیون آشپزخانه به چه میزانی بودجه کنار بگذارید. قیمت دکوراسیون آشپزخانه بسیار متغیر است و به صورت پروژه‌ای یا به صورت موردی محاسبه می‌شود. برای دریافت قیمت دکوراسیون آشپزخانه و برآورد حدودی خدمات، می‌توانید سفارش خود را در “خدمت از ما” ثبت کنید. معمولا در آشپزخانه جایی برای ماشین لباس‌شویی در نظر گرفته می‌شود، اما پیشنهاد می‌شود در دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک خود در بخش دیگری از خانه جایی برای ماشین لباسشویی تعبیه کنید تا فضای بیشتری داشته باشید.

دکوراسیون آشپزخانه سنتی

در حالی که رنگ سفید همچنان در سال 2023 انتخاب محبوب برای دکوراسیون آشپزخانه خواهد بود، می توان انتظار داشت که در سال جدید آشپزخانه ها کمی رنگارنگ تر شوند. به طور خاص، صاحبان خانه‌ها از رنگ‌های گرم‌تر و پررنگ‌تر استقبال می‌کنند و به سرعت سبک مونوکوم و تک رنگ، سبک اسکاندیناوی یا آشپزخانه‌های به سبک خانه‌های کشاورزی سفید و خاکستری از بین خواهد رفت. استفاده از گل و گیاه را در دکوراسیون آشپزخانه به هیچ عنوان فراموش نکنید زیرا محیط را بسیار زیباتر و صمیمی تر خواهد کرد، خصوصا در دیزاین آشپزخانه های ایرانی گل یکی از عناصر مهم و جدایی ناپذیر به حساب می آید. استفاده از گل در آشپزخانه دو مزیت دارد اولا آرامش روحی و جسمی را به دنبال دارد و ثانیا می تواند تهویه طبیعی برای محیط فراهم کند. یکی از راه حل‌های بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه کوچک ایرانی استفاده از قفسه‌های بدون درب است. این قفسه‌های بدون در که به جای کابینت طراحی شده‌اند باعث می‌شوند، فضای آشپزخانه دلباز تر به نظر برسد.

استفاده از پارکت و لمینت برای آشپزخانه

مجله خبری آذین دکور پنجره ارسی با طراحی ایرانی به فضای آشپزخانه شما حس و حال سنتی می‌بخشد. برخی از متخصصین دکوراسیون داخلی از این شیشه‌های رنگی برای دیزاین بخش‌هایی از سقف کاذب آشپزخانه استفاده می‌کنند. همچنین به کار بردن شیشه‌های رنگی به عنوان درب برای قفسه‌های چوبی می‌تواند به فضای ایرانی آشپزخانه شما زیبایی خاصی ببخشد. در ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه، فضاهای تاریک کوچکتر به نظر می‌رسند، بنابراین دیوارهای خود را با یک لایه رنگ روشن رنگ کنید. اگر عاشق کابینت های تیره و غنی خود هستید، انواع مختلف نورپردازی را اضافه کنید.

  • استفاده از گلدان های زیبا و گل های رنگارنگ نیز می تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدون اپن تاثیر مثبتی داشته باشد.
  • می‌توان گفت چیدمان آشپزخانه شبه جزیره نیز مانند جزیره است و دارای یک پیشخوان آشپزخانه است که به دیوار یا کابینت متصل است.
  • طراحی نورپردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با نصب چراغ های آویز بزرگ و کوچک نورپردازی متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه تان بوجود آورید.
  • پنجره‌هارا باز کنید و پرده را کنار بکشید تا نور روز آشپزخانه شما را روشن کند.
  • اغلب این نمونه‌ها به صورت صنایع دستی جای جای کشورمان موجود هستند و به عنوان پرده پشت دری می‌توان از آنها استفاده کرد.
  • همان طور که گفتیم استفاده از متریال های طبیعی و حرکت به سمت طبیعت در سال 2023 بسیار ملموس می باشد.
همه این سبک را به ابزار و حکاکی هایی که روی درب کابینت هایست می شناسند همچنین وجود ستون های منبت کاری شده دلیلی بر محبوبیت روز افزون این سبک است. وجود تاج، زیر چراغ، گل و ستون های منبت کاری شده از دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک یک چهره شلوغ به نمایش گذاشته است، شلوغ اما دیدنی و تاثیر گذار البته عده ای این شلوغی را نمی پسند و این بحثی کاملا سلیقه ایست. طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل خود را به شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی در مشهد کارمانی بسپارید. رنگ ملایم زیتونی جایگزینی لذت بخش برای دوستداران فضای داخلی خواهد بود که سبز خنثی تری را در خانه های خود ترجیح می دهند. این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های خاکی دکوراسیون آشپزخانه 2023، به طیف گرم‌تر متمایل است و در عین حال به خوبی با سفید یا سیاه جفت می‌شود.

http://belaltour.ir

گروه آرکیما دیزاین گستره وسیعی از فعالیت های معمارانه را پوشش می دهد. درباره گروه آرکیما دیزاین می توان گفت که فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است. فعالیت این گروه در زمینه مهندسی معماری، طراحی نمای ساختمان، طراحی ویلا، معماری داخلی و خدمات ساختمانی می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ

توسط دکور

دکوراسیون