چیدانه انواع دکوراسیون آشپزخانه، طبخ غذا در کنج داغ خانه! | azindekor

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید صفحه اینستاگرام نوین کابین را دنبال فرمایید. شاید با خود فکر کنید که معمولا مواد غذایی را باید تازه مصرف کرد و نیازی به ذخیره سازی آن ندارید، اما حتی اگر بخواهید برخی از مواد غذایی را برای مدت کوتاهی نگهدارید نیاز به فضای بیشتری دارید. همچنین لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی کنار سینک باشد تا اتصال لوله خروجی ماشین ظرفشویی به فاضلاب و شیرآلات میسر شود. به اين منظور در كنار پنجره ها كابين ها و شلف هايي قرار مي دهيم. نكته ايي كه در اينجا در نظر بگيريد جهت بازشو در را در نظر بگيرد كه ارتباطات را تحت تاثير قرار ندهد.

رنگ های گرم در دکوراسیون آشپزخانه 2023

تصویر بالا نمونه ای از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده و روستیک است. استفاده از میزهای روستیک برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده را فراموش نکنید. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از رنگهای پاستیلی استفاده کنید. در تصویر فوق نمونه ای از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده را مشاهده میکنید.

http://belaltour.ir

اگر کف‌پوش آشپزخانه کوچک شما از کاشی است بهتر است از کاشی‌های بزرگ‌تر استفاده کنید چراکه کاشی‌ کوچک آشپزخانه را کوچک‌تر نشان می‌دهد. وجود داشتن پنجره در آشپزخانه الزامی نیست ولی تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد. پنجره با هدایت نور طبیعی به درون آشپزخانه میتواند در دلباز و بزرگ بودن فضا تاثیر گذار باشد. به علاوه، برای نصب برچسب بر روی نمای کابینت ها، گاه لازم است یک پولیش و پرداخت کلی بر روی آن ها انجام شود. یک برچسب مناسب که با دقت بر روی کابینت ها قرار بگیرد، می تواند تا چندین سال شما را از هزینه های تغییر کابینت رها کند و تغییرات بسیار اساسی و عالی در دکوراسیون منزل تان ایجاد نماید.

  • همچنین فضایی برای تعاملات خانوادگی محسوب می شود پس داشتن محیطی مدرن و شیک امری ضروری به شمار می رود.
  • در آشپزخانه‌های کوچک بهتر است حداقل یک پنجره باشد تا نور طبیعی خورشید باعث دل‌باز‌تر و بزرگتر دیده شدن آشپزخانه شود.
  • در طراحی آشپزخانه‌های مدرن، معمولاً برروی جزیره‌ها، سینک ظرفشویی کوچکی قرار می‌دهند که بسیار کاربردی است.
  • توصیه میشود سینک ظرفشویی به دلیل داشتن رطوبت در کنار پنجره قرار بگیرد.
مجله خبری آذین دکور محلی است که کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را در آن می گذراند و نیزبه دلیل نوع کاربری آن نیاز به طراحی مناسب و اصولی تر آن است. اجرای نامناسب چه به لحاظ ساختار و چه به لحاظ دکوراسیون تاثیری منفی بر کل خانه و همچنین ساکنین خواهد داشت. در ادامه نکاتی جهت طراحی بهتر،همچنین چند سبک طراحی دکور داخلی آشپزخانه را با هم مرور می کنیم. دکوراسیون ترنج با داشتن یک تیم خلاق و حرفه ای و پیش رفتن با جدید ترین طرح ها و نوآوری ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، آماده همکاری با تمامی کارفرمایان عزیز می باشد. برای طراحی آشپزخانه‌های کوچک تا حد امکان باید از رنگ‌های بسیار روشن مثل سفید و آبی استفاده کنید. استفاده از کابینت‌ها و کاشی‌های با رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و طوسی پر‌رنگ، آشپزخانه شما را کوچک‌تر از حالت عادی نشان داده و آن را دلگیر خواهد کرد.

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار (بدون پنجره)

در هرحال در خصوص رنگ کفپوش به دلیل وابستگی آن به دیزاین پذیرایی ، نورگیری، رنگ کابینت ها و تزیینات دیوار نمی توان به طور قطع نظر داد. یکی از پرسش هایی که مکررا در مشاوره های دکوراسیون اتود مطرح می شود، انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه، از یخچال و فریزر و لباسشویی بگیرید تا اکسسوری ها و ظروف پذیرایی ست. طراحی کابینت سفید رنگ در این آشپزخانه های بدون نور می تواند بخشی از مشکل کمبود نور و دلگیری این فضا را کاهش دهد و جلوه ای روشن و دلباز ایجاد کند. رنگ سفید برای آشپزخانه های کوچک، خصوصا وقتی که نیازمند فضای بزرگی برای جانمایی کابینت ها و طراحی آن ها هستید اکیدا توصیه می شود. در طراحی دکوراسیون ایرانی باید تمام اجزاء آشپزخانه با هم متناسب بوده و طبق یک اصول انتخاب شوند. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.

نقش کابینت‌ها در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

توسط دکور

دکوراسیون