چالش اتاق فرار روبی و بانی اچ دی بین | allescape

بعضی افراد، اوقات فراغتشان را با استراحت کردن و بعضی دیگر با انجام کارهای هیجان‌انگیز می‌گذرانند. درگیر شدن در یک چالش یا حل کردن معما و از این قبیل کارها، تجربه‌هایی هستند که حسابی حال بسیاری از افراد را عوض می‌کند و یکی از بهترین راه‌ها برای سپری کردن اوقات فراغتشان است. به عنوان یک جمع بندی می توان گفت، اصلی ترین اشتباه در اتاق فرار در عدم انجام کار گروهی است و به همین دلیل باید افراد مناسبی را انتخاب کنید.

  • با توجه به شرایط موجود در محیط و استرس و هیجان بالایی که در آن حاکم می باشد، در نتیجه اگر نتوانید مدیریت زمان داشته باشید، بدون شک در نهایت به شکست خواهید رسید.
  • لذا پیشنهاد می کنیم با شناختی که از افراد تیم خود دارید، فردی که بتواند شرایط را بهتر مدیریت کند را انتخاب کنید.
  • هر یک از اسکیپ روم ها دارای قوانین خاصی هستند که اجرای آنها در حین بازی کاملا الزامی می باشد.
  • البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر تایم اتاق فرار را بخوانید.
  • این اشتباه در اغلب مواقع در بازهای اتاق فرار رخ می دهد و تجربه بدی را برای سایر بازیکنان بوجود می آورد.
  • هیجان زیاد بازیکنان یا اعتماد بیش از اندازه به دانسته های خود باعث میشود به آموزش ها توجه نکنند.
چالش اتاق فرار روبی و بانی اچ دی بین | allescape این در حالیست که اغلب سرنخ ها در مقابل چشم تان قرار گرفته اند و کافیست جیب کت روی جالباسی یا لا به لای کتاب روی میز را جستجو کنید. اشتباه در اتاق فرار در اغلب مواقع به دلیل عدم آگاهی از روند بازی و دستورالعمل ها بوده و برخی نیز به دلیل اشتباه در انتخاب افراد تیم است. در هر صورت تمام این اشتباهات به از دست دادن زمان و عدم موفقیت در بازی ختم خواهد شد.

چطور تیم حرفه ای برای اتاق فرار بسازیم؟

به عنوان مثال، ممکن است قبل از بازی به شما اطلاع دهند که برخی از تجهیزات نباید جا به جا شوند. برای اینکه بازی را بدون از دست دادن زمان و از بین رفتن تمرکز به خاطر مشکلاتی که به دلیل عدم توجه به قوانین بوجود می آیند در نهایت به موفقیت به اتمام برسانید، قوانین را بشناسید و به آنها عمل کنید. یکی از محبوب‌ترین موضوعات در اتاق‌های فرار، ژانر علمی تخیلی (علمی تخیلی) است که در آن شرکت‌کنندگان به آینده منتقل می‌شوند و برای نجات جهان باید پازل‌هایی را حل کنند. در حالی که می توانید از هر اتاق تم برای گردش گروهی خود استفاده کنید، برخی از موضوعات اتاق فرار وجود دارد که برای گروه های بزرگتر بر اساس تنظیمات مناسب تر است.

۴- عدم توجه به آموزش های گیم مستر

در نتیجه شما با قرارگیری در این اتاق فرار، حس قدیمی بودن را لمس می‌کنید، از وسایل قدیمی تا معماری محیطی، همگی این حس را به شما منتقل می‌کنند و این موضوع در کنار مسیر جذاب داستان، بسته‌ای کامل را به شما می‌دهد. همانطور که گفته شد اتاق فرار برای حل معما و حضور در یک معمای داستانی طراحی شده بود اما امروزه ژانر ترسناک و هیجانی نیز به آن اضافه شد. این موضوع به حدی رسیده است که طرفداران اسکیپ روم ترسناک بسیار بیشتر از اسکیپ روم های معمایی و مهیج شده است. بهتر است قبل از رزرو به درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید. این اتاق فرار، در مجموع چند شاخص را در کنار هم قرار داده تا سناریوی خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.

۸ ویژگی که یک اتاق فرار خفن باید داشته باشه

اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. باید اضافه کنیم در بین اتاق‌هایی که نام بردیم، دوتا از آن‌ها ترسناک نیستند، اما سناریوی جذاب و جالبی دارند. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت.

توسط دکور

دکوراسیون