پنج پروژه برای بازی خلاق

پنج پروژه برای بازی خلاق

درست در زمانی که داشتم انرژی ام را به دست می آوردم و بعد از بیماری حالم بهتر می شد، دوباره ضربه خوردم! تست آنفولانزای من در روز دوشنبه مثبت شد، بنابراین بیشتر روز را با بچه گربه‌ها در آغوش می‌گیرم. نمی‌دانم آیا تا به حال دو ویروس پشت سر هم به این شکل دریافت کرده‌ام یا نه و این همان چاله‌ها است. من آماده هستم که به روال معمول کار و زندگی خود برگردم، اما شکرگزارم که این فقط یک ویروس است، موقتی است و به زودی به حالت قبلی خود بازخواهم گشت. من همچنین بسیار خوشحالم که یک دسته بزرگ از سوپ لوبیا سفید هویج (دستور العمل در اینجا)، یک دوجین نان مرغ (دستور العمل در اینجا) و یک ظرف برنج قهوه ای درست کردم. ما توانستیم از آن بخوریم و سوپ هویج گلوی من را آرام می کرد. به هر حال، از آنجایی که من دوباره در حال بیرون رفتن هستم و روی چیزهای جدید کار نمی کنم، می خواستم خلاصه ای از برخی از پروژه های مورد علاقه ام را برای بازی خلاقانه به اشتراک بگذارم.

در سال‌های اولیه کسب‌وکارم، به خودم فرصت زیادی برای پروژه‌هایی که صرفاً درباره بازی خلاقانه بود، نمی‌دادم. با دو پسر بسیار جوان، من باید در مورد نحوه گذراندن هر دقیقه استراتژیک می‌بودم، بنابراین زمان من تا حد امکان به بهره‌وری می‌رفت. من سالها به این روش کار کردم و همانطور که می توانید تصور کنید شروع به سوختن کردم. ما به زمان بازی نه تنها برای لذت بردن بلکه برای غنی سازی نیاز داریم. زمان بازی جایی است که اکتشافات انجام می‌شود، ایده‌های جدید در آن متولد می‌شوند و می‌توانید عشق خود را به کارهای خلاقانه برانگیخت. پروژه های بازی خلاقانه ممکن است بیهوده به نظر برسند، اما هرگز اینطور نیستند. نکته این است که به خودتان زمان و مکان بدهید تا بدون خواسته ها، ضرب الاجل ها و نتایج مورد انتظار خلق کنید. بازی خلاق جایی است که اتفاقات خوب می تواند رخ دهد.

بنابراین، اگر از قبل برای بازی خلاقانه وقت نمی‌گذارید، من شما را تشویق می‌کنم که آن را امتحان کنید. برخی از این ایده های پروژه ممکن است فقط الهام بخش شما برای بازی باشد…

پروژه بازی خلاقانه | سفارشی کردن یک دفتر طراحی / دفترچه یادداشت

یک مکان عالی برای شروع با بازی خلاقانه این است که برای سفارشی کردن یک دفترچه یادداشت/نوشتار زمان بگذارید. این یک پروژه کم فشار است که می تواند در کمتر از یک ساعت (یا بیشتر اگر واقعاً از آن لذت می برید و می خواهید کتاب های بیشتری را پوشش دهید) تکمیل می شود و اکثر افراد حیله گر کاغذ، پارچه، روبان و چسب در دست خواهند داشت.

ایده پروژه از زمانی شروع شد که من می خواستم یک نشانگر روبان قرمز ارزان قیمت را روی یک کتاب طراحی عوض کنم. من به سادگی نوار را پاره کردم و آن را با یک روبان آبی و سفید بافته شده زیبا از انبارم جایگزین کردم. این من را به دنیای کاملی هدایت کرد که کتاب‌های طراحی را سفارشی می‌کرد تا با زیبایی‌شناسی من مطابقت داشته باشند. من چند کتاب طراحی دوست‌داشتنی با رنگ‌های زیبا دارم، اما یاد گرفته‌ام که آزادانه‌تر در کتاب‌های طراحی ارزان خلق می‌کنم. حتی بازی با کاغذهایی که بالاترین کیفیت را ندارند نیز سرگرم کننده است. من دوست دارم وقتی پر هستند روی قفسه زیبا و منسجم به نظر برسند، بنابراین آنها را با پارچه ها، کاغذها و روبان هایی که دوست دارم می پوشانم.

می‌توانید یک آموزش کامل در مورد نحوه پوشش کتاب‌های طراحی را در اینجا پیدا کنید.

پروژه بازی خلاقانه | آبرنگ های دست ساز

چند سال پیش وقتی به سفر می رفتم شروع به جمع آوری رنگدانه از مغازه های هنری کردم. بالاخره آنها را بیرون کشیدم و آبرنگ های دست ساز را امتحان کردم. برای سازگاری و عملی بودن، برای من منطقی تر است که فقط از Winsor & Newton یا شرکت دیگری که نسل ها رنگ می سازد استفاده کنم، اما این در مورد بازی خلاقانه بود! در اینجا پستی است که در مورد ساختن آبرنگ های خودتان، اگر می خواهید آن را امتحان کنید، به اشتراک گذاشته شده است.

من هنوز هم گهگاهی در این گلدان های کوچک آبرنگ های دست ساز فرو می روم، به طوری که این دستور غذا به خوبی حفظ شده است. برای من، خیلی به محصول نهایی مربوط نمی شد و فقط لذت بردن از رنگ در اشکال مختلف بود.

پروژه بازی خلاقانه | قلم مو و خودکار دست ساز

مدت کوتاهی پس از آن بود که آخرین عکس‌ها را برای کتابم، احساس می‌کنم که در خانه بود را تحویل دادم، و واقعاً برای بازی کردن به زمان بدون ساختار نیاز داشتم. هفته‌ها به شدت کار کرده بودم و به خودم اجازه می‌دادم بازی خلاقانه‌ای را به خودم بدهم راهی بود که با خودم رفتار کردم. مدتی بود که مشغول جمع آوری چوب و سوزن و پر بودم و بالاخره خواستم آنها را به قلم مو و خودکار تبدیل کنم. من همچنین مقداری مو از برس های قدیمی و یک دسته موی بز که از Etsy خریدم قرض گرفتم. در اینجا یک پست نشان می دهد که چگونه قلم و قلم های دست ساز درست کردم.

باز هم، استفاده از برس های خریداری شده در فروشگاه در بیشتر موارد بهتر است، اما ساختن و بازی با آنها بسیار سرگرم کننده بود. من یک قلم شیب بسیار خوب از پر بوقلمون هم گرفتم. من عاشق ساختن خودکاری شبیه به روشی بودم که مدتها قبل از خودکارها و نشانگرهای نوک نمدی ساخته می شد.

یادم می‌آید دوست خوبم Shaunna آنچه را که من در اینستاگرام انجام می‌دهم دید و چیزی شبیه این گفت: «وقتی براش‌های دست‌ساز را دیدم، می‌توانم بگویم که واقعاً باید بازی کنی!»

پروژه بازی خلاقانه | سیانومتر

ساخت سیانومتر احتمالاً یکی از تصادفی‌ترین پروژه‌های بازی خلاقانه‌ای است که تا به حال انجام داده‌ام، اما از آن لذت بردم. سیانومتر ابزاری است که رنگ آسمان را “اندازه گیری” می کند. این جشن بلوز و بازی با ترکیب رنگ‌هاست، اینها چیزهایی هستند که من را جذب ساختن آن کردند.

من هنوز آن را در استودیوی خود به عنوان یک وسیله زیبا و یادآوری اهمیت زمان بازی خلاقانه دارم. می توانید پست کامل در مورد ساخت سیانومتر را در اینجا بیابید.

پروژه بازی خلاقانه | یک کلاس بردار

ساده ترین پروژه بازی خلاقانه را برای آخر گذاشتم – در یک کلاس هنری شرکت کنید. این می تواند هر نوع کلاسی باشد، اما من شما را تشویق می کنم در کلاسی شرکت کنید که شما را به سمت سبک، رسانه یا ژانر جدیدی سوق دهد. این واقعاً چرخ‌های خلاق شما را به روشی جدید می‌چرخاند و می‌تواند ایده‌هایی را جرقه بزند که در غیر این صورت ممکن است نداشته باشید. این در مورد بررسی احتمالات مجاور است. من در طول سال‌ها پست‌های زیادی در مورد کلاس‌های هنری که شرکت کرده‌ام و نحوه الهام بخشیدن به من نوشته‌ام، اما اینجا یک پست خوب درباره شرکت در یک کلاس هنری است که من را تشویق به بازی با پارچه، لینوکات، رنگ، جوهر کرد. و از قوطی نوشابه قلمی درست کنید.

کلاس را بگیرید و آن را کاملاً در آغوش بگیرید. من هنوز یک جعبه با برخی از این چیزهای خوب دارم که هر از گاهی برای پروژه های مختلف دوباره به آنها سر می زنم.

کلاس های هنری بسیار خوبی وجود دارد، اما من اکثریت را از Jeanne Oliver و Domestika گرفته ام.

فراتر از آن پنج پروژه بازی خلاقانه، من فقط شما را تشویق می‌کنم که به دنیا بروید. به یک فروشگاه عتیقه فروشی، یک موزه یا یک مکان تاریخی محلی بروید. در حیاط خود قدم بزنید و تکه هایی از طبیعت را که برای شما جذاب است جمع آوری کنید. لوازمی را که مدتی است استفاده نکرده‌اید بیرون بیاورید و ببینید چه ایده‌هایی به وجود می‌آیند.

هر کاری را که انتخاب می کنید، امیدوارم برای بازی وقت بگذارید و اجازه دهید آن بازی روح شما را پرورش دهد و اخگرهای کوچک را در شعله های خلاقانه جدید فرو ببرد.

اگر به ایده های خلاقانه تری برای پروژه بازی نیاز دارید، می توانید برخی از آنها را اینجا بیابید.



منبع: https://missmustardseed.com/five-projects-for-creative-play/

توسط دکور

دکوراسیون