ویدیو پرسسور فروشگاه اینترنتی پویا سیستم فروشگاه تخصصی قطعات تلوزیون های شهری | asilight

ویدیو پرسسور فروشگاه اینترنتی پویا سیستم فروشگاه تخصصی قطعات تلوزیون های شهری | asilight

البته این مبحث به علت عدم معرفی صحیح، ابهامات زیادی پیرامون خود دارد و سوالات زیادی درمورد پروسسور ها و نحوه استفاده از آنها و ماهیت کلی آنها مطرح پروسسور میشود. در نوشته زیر سعی دارم تا این ابهامات را جواب بدم و به طور کلی و جامع پروسسور ها رو باهم مطالعه کنیم. شما می توانید سوالات خود در مورد کالاها را در قسمت نظرات آن کالا درج نمایید تا توسط کارشناسان فنی پاسخ داده شود.

  • ویدیو پروسسور های جدید امکانات بیشتری مانند تصویر در تصویر و یا ورودی نمایش عکس و فیلم از روی فلش مموری را دارند که در پروژه های اجاره تلویزیون شهری بسیار کاربردی می باشد.
  • مثل اینکه یک عکس روتوش شده و دستکاری شده رو دوباره بخوایم روش فوتو شاپ کنیم قطعا کیفیت مطلوبی مثل یک عکس خام که قراره روش کار بشرو نداره.
  • به طور کلی پروسسورها به دو صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند که عبارتند از داخلی و خارجی.
  • با اینحال همه ماشین های CNC نمی توانند کدهای یکسانی را بخوانند.
  • امکاناتی که روز به روز در حال ارتقا و افزایش است شما میتوانید از این قابلیت‌ها با نصب یک نرم‌افزار در لپ تاپ خود بهره ببرید.

به مرور زمان و توسعه زبان برنامه نویسی جی کد ها و ام کد ها و ایجاد نیازهای جدید به طرح هایی با پیچیدگی بیشتر و همینطور تولید ماشین هایی با ساختارهای حرکتی متفاوت موجب گردید کدهای G و M نیز توسعه یابند. ‎در این سالها بر تکیه بر تجربه و سابقه این فروشگاه فقط با تمرکز بر کیفیت بالا توانست بهترین کیفیت را به بازار ایران عرضه نماید که از جمله آن کسب نمایندگی شرکت Meiyad در ایران بوده است . یک رابط کاربری صفحه نمایش ال سی دی بصری باعث کنترل ساده سیستم می شود. جمعه‌ها و ایام تعطیل فروشگاه تعطیل و فقط بصورت آنلاین امکان خرید وجود دارد. شنبه تا بنجشنبه فروشگاه باز می‌باشد و امکان خرید بصورت حضوری فراهم است. این ورودی خیلی کم مورد استفاده قرار می‌گیرد و در پروسسور‌های جدید کلا حذف شده است برای استفاده از پلیر‌هایی مثل گوشی موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با پویا سیستم

پروسسور‌ها ورودی‌های متفاوتی برای دریافت سیگنال‌های صوتی دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم. شما هر بار برای تغییر اطلاعاتی که به نرم‌افزار داده‌اید باید لپ تاپ خود را مجدد به دستگاه متصل کنید اما فراموش نشود که این نرم‌افزار‌ها چندین حافظه دارند و شما می‌توانید هر تغییراتی که در فرکانس‌ها ایجاد می‌کنید را ذخیره داشته باشید. شاید لذت بخش‌ترین قسمت پروسسور مربوط به همین مورد باشد، بعد از اینکه صدا‌ها منتقل شدند قدرت فرکانس‌های صدا را شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار موجود در هسته‌ی اصلی پروسسور تنظیم کنید. زمانی که به دلایلی شرایط و قصد تعویض کردن هدیونیت را نداشته باشیم و بخواهیم بصورت فابریک از پخش فابریک استفاده کنیم، بطور مثال پخش امکاناتی در اختیار ما می گذارد که با عوض کردن آن مثل خودروی ۲۰۶ و یا ۲۰۷ جدید صفحه نمایش را از دست خواهیم داد.

پروسسور و متعلقات نمایش همه

معروفترین میکروکنترلرهای موجود در بازار ایران، در مدل های 8 و 16 بیتی سری های AVR و PIC و مدل های 32 و 64 بیتی در انواع تراشه های ARM می باشند. اما شما را از سردرگمی و هزینه های اجرایی زیاد نجات می دهد و استفاده شما را از ماشین CNC بصورت بهینه می نماید . همانطور که قبلا بیان شد هر ماشین CNC نیاز به یک پست پروسسور خاص خود دارد ، لذا شما نمی توانید از یک پست پروسسور در تمامی ماشین های CNC خود استفاده نمائید. این بخش می تواند شامل افست ثابت کار ، نوع ابزار ، تعیین ابزار بعدی ، کد فعال سازی سیستم خنک کننده یا حرکت به سمت نقطه ای مانند نقطه هوم یا صفر باشد. ابتدای برنامه NC را با مواردی مانند نام برنامه برای ذخیره سازی در حافظه کنترلر NC شروع می کند.

در نمایشگرهایی که ورودی آنلاین دارند بطور معمول از طریق پورت DVI و یا HDMI اطلاعات نمایشی را دریافت و پخش می کنند. بعضی ویدیو پروسسور های سندر سرخود دارای در گاه فیبر نوری یا اوپتیک نیز می باشد ، کاربرد این درگاه زمان می باشد که فاصله پروسسور و رسیور زیاد باشد . اگر شما از این درگاه استفاده کنید به قولی کیفیت را تضمین کرده‌اید. اطلاعات دیجیتال به صورت مستقیم از منبع ذخیره وارد و توسط کابل اپتیکال به درون پروسسور وارد می‌شود. در پروسسور‌هایی ه قیمت پایین‌تری دارند یک جفت از این ورودی‌ها وجود دارد در پروسسور‌های گران قیمت و البته پیشرفته‌تر ۳جفت ورودی وجود دارد. اگر شما یک نصب اصولی داشته باشید با استفاده از ورودی RCA می‌توانید یک صدای بدون نویز داشته باشید.

توسط دکور

دکوراسیون