نمونه هایی زیبا از طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اگه میخواین اتاق کمی بزرگ­تر معلوم بشه اصلا از رنگ­های تیره برای دیوار استفاده نکنین و بیشتر رنگ­های سفید و کِرِم رو در نظر بگیرین. حفظ حریم از مسائلی هست که در اتاق خواب اهمیت زیادی پیدا میکنه. ما همیشه وسوسه میشویم که با تغییر هر فصل دکوراسیون اتاق خود را تغییر دهیم و با مبلمان و تجهیزات جدیدی اتاقخواب خود را پر کنیم؛ اما باید سعی کنیم وسایل اضافی را از اتاق خارج کنیم چرا که اگر هر چیزی که دوست داریم را داخل اتاق خواب های کوچک خود جای دهیم دیگر جایی برای راه رفتن در اتاق باقی نمی گذاریم. اگر عاشق رنگهای گرم هستید و برای صمیمانهتر کردن محیط منزل از این تناژ رنگ استفاده میکنید، بهتر است که بدانید رنگهای گرم فضا را کوچکتر از حد معمول نشان میدهند؛ بنابراین، اگر میخواهید محیط اتاق بزرگتر جلوه کند، استفاده از رنگهای گرم و تیره را فراموش کنید. با این کار، فضای اتاق بزرگتر و دلبازتر به نظر میرسد. این یک روش برای بلندتر و به انی وسیله بزرگتر و فاخرتر نشان دادن محیط می باشد .

از آنجایی که انتخاب مبل استیل توسط اشخاصی است که می خواهند فضای اشرافی به خانه بدهند باید در انتخاب رنگ دقت بیشتری خرج کنند و از رنگ های مناسب استفاده کنند. این مبلمان به دلیل منبت کاری زیبای چوب و پایه های شیک و منحصر به فرد با پارچه های اشرافی و خاص یک پکیج کامل از تمام چیز هایی است که به خانه شما روح می بخشد. طراحی دکوراسیون کلاسیک را می توان یک سبک اشرافی و لوکس قلمداد کرد که با زندگی آپارتمان نشینی امروزی چندان سازگار نیست. طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیازمند یک طراح داخلی است در بخش طراحی داخلی. مراقب باشید شلوغی بیش از حد محیط، استفاده از تجهیزات مختلف که بیش از حد عجیب و نامعقول باشند و استفاده از رنگ های نامناسب با محیط می تواند مانع از داشتن یک آشپزخانه ی آرام شود و خیلی زود از این دکوراسیون نامتناسب دل زده می شوید. روی پنجره های خانه پرده های والان دار با طرح و نقش های درشت نصب می شود و روی دیوارها یا گوشه ای از سالن خانه یا راهرو آینه کاری یا آینه های تزیینی و فانتزی می بینیم.

اگر انتخاب شما مبل استیل است نیاز به خریدن دکور و آباژور ندارید؛ زیرا فضای شلوغ و بهم ریخته ای را به محیط خانه شما می دهد. اگر رنگ دستگیره را کاملا متفاوت با رنگ کابینت ها انتخاب کنید در نمای دکور آشپزخانه ی شما جلوه های بصری بیشتری ایجاد می شود. این سبک چیدمان که برگرفته از الگوی مبلمان های قدیمی ایرانی یعنی پشتی و مخده است، برای مبلمان های پایه دار جدید کاملا نادرست و نامناسب بوده و جلوه ای نازیبا در فضای نشیمن خانه ایرانی ایجاد می کند. لازم است به این موضوع دقت داشته باشید که برای چیدمان یک خانه ایرانی، بهتر است مبلمان اصلی به نحوی قرار بگیرد که میهمانان دید کاملا مستقیم به آشپزخانه نداشته باشند. اگر شما قصد دارید تا آشپزخانه ای با سبک کلاسیک برای منزل خود طراحی کنید، توصیه می کنیم تا با طراحان و مشاوران متخصص در این امر مشورت نمایید. یکی از دلایل پر طرفدار بودن مبل استیل چیدمان شیکی است که در دکوراسیون خانه دارید. از نکات مهم و کلیدی در خرید مبل استیل باید بدانید ویژگی های آن است. در خانه هایی با متراژ کوچک اصلاً خرید مبل استیل پیشنهاد نمی شود، برای این نوع مبلمان باید متراژ خانه بزرگ باشد.

در نکات مهم و کلیدی در خرید مبل استیل داشتن فضا و محیط مناسب برای این نوع مبلمان سایت azindekor بسیار مهم است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر به دنبال خرید یک مبل شیک برای منزل خود هستید لازم است در خصوص نکات مهم و کلیدی در خرید مبل استیل بیشتر بدانید. از مهم ترین عناصر در محیط که تاثیر مستقیم بر احساسات افراد دارد، رنگ ها می باشد. هنگام برنامه ریزی برای چیدمان مبلمان و منزل از سبک های دیگر الهام بگیرید و اگر واقعا سردرگم هستید کار را با رنگ زمینه ای ساده و خنثی پیش ببرید و اتاق را با بافت های غیرمعمول پر کنید. در بخش زیر چند نمونه از پروژه های انجام شده در زمینه دکوراسیون داخلی اماکن تجاری برای شما قرار داده ایم که می توانید مشاهده نمایید، و با اصول کار متخصصین شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور بیشتر آشنا شوید.

استفاده می کنند و این به این دلیل است که هم بتوانند به این روش احساس گرما و صمیمتی که این سبک می خواهد را القا کنند و هم بتوانند شیک بودن و لوکس بودن این سبک را نشان دهند . ویژگی های مختلف سبک کلاسیک نشان دهنده و برای چه هدفی ایجاد شده و در نظر گرفته می شوند ؟ سبک کلاسیک مانند دیگر سبک ها دارای یکسری مشخصه ها و همچنین ویژگی های ظاهری خاص و منحصر به فرد می باشد و می توان گفت به وسیله ی همین ویژگی هاست که از دیگر سبک ها متمایز شده و می توان آن را شناسایی کرد . همچنین می توان گفت این سبک بیشتر مورد استفاده ی ثروتمندان است چرا که دارای مشخصه های ظاهری لوکس و گرانقیمتی می باشد .

براساس سبک انتخاب شده، ترکیب رنگ دکوراسیون شامل رنگ دیوارها، کفها و سقفها و سایر المانها و حتی مبلمانی که در بخش بعدی باید انتخاب شود نیز تعیین میشود. اصولاً برای مبلمان استیل با چوب تیره مناسب ترین انتخاب پارچه ساده است. در خانه های ساده و شیک ایرانی با متراژ کوچک و نقلی باید تنها هوشمندانه عمل کرد و از کل فضا با توجه به نیازهایمان به صورت بهینه استفاده کرد. در صورت تمایل به استفاده از رنگهای مختلف، میتوانید رنگها را در فرش، مبلمان و یا قطعهای هنری استفاده کنید. یکی دیگر از ایده پردازی های که به منظور زیبا سازی فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد طراحی با تم سفید طلایی است. یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون کلاسیک رنگ زمینه یا رنگ اصلی است که در آن فضا استفاده می شود.

رنگ غالب در این فضا روشن بوده و از قاب ها و المان های تزیینی فلزی باریک نیز که به رنگ طلایی باشند برای درخشش بیشتر و جلوه گری فضا استفاده می کنند . شاید شما سبک بوهمین رو آشفته بدونین، اما اون هم اصول خاص خودش رو داره تا از چنین آشفتگی جلوگیری کنه، حتی با اینکه در نگاه اول اینطور به نظر برسه. رنگ اصلی پارچه رومبلی مبل استیل طلایی و نقره ای است و بسیار رنگ های خاص و زیبایی هستند این رنگ بندی بیش از این طرفداران زیادی داشت تا اینکه رنگ های سفید و استخوانی نیز در صنعت مبل استیل کاربرد یافت که با استقبال زیادی رو به رو شد.

بنابراین با در نظر گرفتن این موارد می توانید برای خرید مبل استیل اقدام کنید. در اکثر موارد از نور آفتابی برای روشنایی در این سبک دکوراسیون بهره برده می شود و خیلی خیلی کم پیش می آید که نور مهتابی در دکوراسیون کلاسیک استفاده شود. هیچ روشنایی جایگزین نور طبیعی نمی شود اگر اتاق خواب های کوچک شما دارای پنجره است سعی کنید از پرده های نازک استفاده کنید تا بیشترین استفاده را از نور طبیعی ببرید و فضای اتاق را پر انرژی تر نشان دهید؛ اما اتاق هایی که نمی توانند از نور طبیعی استفاده کنند استفاده از نورپردازی مصنوعی بهترین گزینه است. برای روشنایی این فضاها نیز اصولا از لوسترهایی به رنگ طلایی و نقره ای و یا شیشه ای استفاده می کنند که باعث درخشش خاصی در فضا شده و فضا را لوکس تر و شیک تر نشان می دهند . اگر بخواهیم آن را ساده تر کنیم با گذشت زمان مدرنیته بودن یک نوع چیدمان دیگر مدرن به حساب نمی آید زیرا هرروز بر دانش و علم طراحی داخلی نیز افزوده می شود. اما این نکته را هم نباید در نظر گرفت که این سبک نیز مانند دیگر سبک ها دارای انعطاف های زیادی بوده و به همین دلیل افراد با هزینه های معمولی تر هم می توانند از دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک در خانه وفضای خود بهره ببرند .

شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا نیز یکی از اهداف خود را انجام دکوراسیون هایی لوکس با کمترین هزینه برای تمامی افراد قرار داده اند و با توجه به مهارتی که دارند توانسته اند از پس این کار بر بیایند . از آنجایی که در متریال ساخت مبل استیل بیشتر از چوب استفاده می شود باید چوب به کار رفته با کیفیت و درجه یک باشد. چوب نیز به دلیل بافت جذابی که دارد می تواند در ساخت اکثر عناصر مورد استفاده قرار بگیرد و دارای جزییات زیادی بشود . درواقع مهندسین در شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا می توانند جزییات مختلف این سبک را حتی در اتاق هایی با مساحت کوچک نیز نشان دهند اما به طور کلی دکوراسیون کلاسیک سبکی فاخر بوده که نیازمند ابعاد بزرگ می باشد . اما در انتخاب هایتان نباید خود را محدود به تعدادی رنگ کنید، در انتخاب رنگ و لوازم آزاد هستید هر طوریکه سلیقه تان می پسندد عمل کنید، مانند اتاق خواب های زیر که از تمی سرد و بیشتر مردانه استفاده کرده اند اما به میزان کم عناصری لطیف را توسط دکوری ها وارد دکوراسیون کرده اند. در اینصورت برای فصول سرد سال هم میتوانید با ترکیب رنگهای قهوهای، سبز تیره، خاکستری تیره و حتی رنگ آجری در غالب رنگ کوسن مبلمان، فرشهای ضخیم و تیرهتر و اکسسوریهای دکوری فضای خانه را گرم و دلپذیر کنید.

البته نمی توان انتظار داشت مبل استیل به خاطر ویژگی ظاهری مانند مبل های چستر یا مبل راحتی باشد، اما می توانید با انتخاب یک مبل استاندارد استیل آن میزان راحتی مطلوب را به دست بیاورید. اگر از چوب هایی با رنگ تیره در ساخت مبل استیل استفاده می کنید باید در انتخاب پارچه دقت بیشتری خرج کنید تا مبل خانه شما تیره به نظر نیاید. مجموعه مونیکا چوب با جدیدترین روش های ساخت مبلمان از بهترین مواد اولیه و متریال روز دنیا در ساخت مبل استیل به کار برده است. برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام اغلب از سنگ ها و سرامیک ها استفاده می کنند به طوری که حتی روشویی نیز دارای پایه ای سنگی می باشد . برای پوشاندن سطوح آشپزخانه در سبک کلاسیک از کاشی ها و سرامیک های طرحدار و یا پارکت های چوبی استفاده می شود که هارمونی جذابی در کنار دیگر عناصر ایجاد می کند . در آشپزخانه استفاده از پارکت، سنگ و سرامیک ایده ی خوبیست. اهمیت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین دلایل داشتن یک دکوراسیون خوب است. همان طور که گفتیم متریال به کار رفته در مبل استیل از دو بخش مهم چوب و کلاف است.

به دلیل زیبایی و لوکس بودن مبل استیل این نوع از مبلمان طرفداران زیادی دارند از سوی دیگر برای اینکه فضای اشرافی و شیکی را در منزل خود ایجاد کنید بهتر است مبل استیل را در رنگ بندی روشن مانند استخوانی خریداری کنید. در صورتی که فضای پذیرایی مربع باشد بهترین فضا را برای یک دکور اشرافی خواهید داشت. از دیگر ترفندهای طراحی دکوراسیون کلاسیک نشیمن و پذیرایی می توان از کفپوش های سنگی یا پارکت های چوبی اشاره نمود . استفاده کنید. رنگ کابینت ها باید به گونه ای باشد که هم با کف پوش و دیوار پوش آشپزخانه مطابقت داشته باشد و هم به سبک طراحی و دکوراسیون دیگر قسمت های خانه تناسب داشته باشد.

از مزایای استفاده از جنس ام دی اف در دکوراسیون کابینت آشپزخانه می توان به عدم جذب رطوبت و حریق اشازه کرد. همچنین هدف از اینگونه بودن ویژگی های دکوراسیون کلاسیک می توان به جلوه گری و باشکوه شدن فضای خانه اشاره نمود . امروزه دکوراسیون های اداری نقش مهمی را در پیشرفت شرکت ها ایفا می کنند و طبیعی است که هزینه برای طراحی دکوراسیون شرکت و یا محل کار بهترین سرمایه گذاری برای پشرفت کار شما باشد. گفته می شود که طراحی دکوراسیون دفتر کار اگر به درستی و با اصول انجام شده باشد، می تواند به میزان ۲۰ % سودآوری شرکت و محیط کار را افزایش دهد. شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا که پتانسیل انجام پروژه های مختلف دکوراسیون داخلی به انواع سبک های موجود و ترند دنیا را دارد که از جمله ی محبوب ترین این سبک ها سبک کلاسیک می باشد . متریال های محبوب در سبک کلاسیک کدامند ؟ می توان ادعا نمود که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام سبک کلاسیک از محبوب ترین سبک ها می باشد . بهتر است برای خرید این پوشش از طریق سایت اقدام کنید.

توسط دکور

دکوراسیون