نمایندگی تصفیه آب سافت واتر در شیراز شیراز تجهیز

نمایندگی تصفیه آب سافت واتر در شیراز شیراز تجهیز

دستگاه سافت واتر ۶ مرحله‌ای بوده و از روش اسمز معکوس برای تصفیه قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر آب بهره می‌برد. دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر ۸ مرحله ای ، یک دستگاه بسیار مرغوب و با سابقه ای بسیار درخشان در زمینه تصفیه آب خانگی است. این امر باعث شده تا دستگاه تقلبی و قیمت ارزان وارد بازار شوند و خریداران دستگاه تصفیه آب خانگی نتوانند به خوبی اصل را از غیر اصل تشخیص بدهند. پنجمین فیلتر با نام فیلتر کربن خطی سبب ایجاد طعم، بو و مزه مناسب در آب تولید شده در دستگاه تصفیه آب سافت واتر می شود.

  • همچنین قابلیت آنتی باکتریال و ضد جلبک آن باعث شده اگر آب برای مدت بیشتری در مخزن بماند، بو، طعم و مزه آب تغییر پیدا نکند.
  • انواع مختلف این دستگاه ها شامل دستگاه تصفیه آب 6 مرحله سافت واتر مدل اینلاین و مدل هوزینگی، دستگاه تصفیه آب 7، 8 و 9 مرحله میباشد.
  • دستگاه‌های تصفیه آب شرکت رادگستر نوین دارای سیستم حرفه‌ای، کارایی و عملکرد فوق‌العاده‌ای می‌باشند که برای کارخانه‌های پیشرفته و تصفیه‌کن خانگی از بهترین گزینه‌های موجود در ایران به شمار می‌روند.
  • در این میان دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • 2- برند و نوشته های روی پیشانی دستگاه به صورت برچسب نباشد و قابل جداسازی و پاک شدن نیست .
  • دستگاه تصفیه آب سافت واتر از فیلترهای مرغوب و با کیفیت بهره می‌برد و با توجه به همین موضوع عملکرد بسیار عالی در تصفیه آب دارد.

همچنین تیم متخصص ما برای تامین فیلتر تصفیه آب این اطمینان خاطر را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد که بتوانند با قیمت نمایندگی فیلترها را خریداری نمایند. فیلتر ممبران به عنوان فیلتر چهارم، روش اسمز معکوس را در دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر انجام می دهد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اکثریت دستگاههای آب تصفیه کن که با برند سافت واتر در ایران به فروش میرسند، تولید یا مونتاژ ایران با قطعات مختلف میباشند. بنابراین ادعای آمریکایی یا تایوانی بودن دستگاه تصفیه آب سافت واتر صحیح نیست.

امکانات و مشخصات دستگاه تصفیه کننده آب خانگی

دارای مخزن ذخیره 16 لیتری (که در زمان قطعی آب 16 لیتر آب تصفیه شده در اختیار شما قرار می‌دهد) است. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مدرن تکنیک نیز در همین راستا اقدام به ارائه محصولات خود به صورت غیر حضوری و اینترنتی نموده است. این اقدام برای رفاه بیشتر مشتریان و کاهش رفت و آمد برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا راه‌اندازی شده است تا رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی فراهم گردد. امکان مقایسه قیمت در فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی وجود دارد و می‌توان برای خرید یک محصول بدون نیاز به صرف انرژی و زمان زیاد قیمت فروشگاه‌های مختلف را بررسی نمود. فیلتر پست کربن را می‌توانید بعد از استفاده از ۱۲ ماه تعویض نمایید. جالب است بدانید برای اینکه بهترین کیفیت را در مورد سه فیلتر ابتدایی داشته باشید، کافیست هفت هزار تومان هزینه بیشتری کرده و فیلتر‌های مدل سافت را خریداری نمایید.

تصفیه آب خانگی 8 مرحله ای سافت واتر قلیایی فرابنفش اسمز معکوس مدل RO8-ORP-UV

بله این دستگاه مونتاژ ایران هست و با بقیه دستگاهها هیچ فرقی ندارد و به دروغ مدل برای آن ذکر میکنند تا مشتری فریب بخورد . اگر فروشنده به شما تعهد اصل بودن را داده است و مدرک معتبری در اختیار دارید میتوانید از راه های قانونی پیگیری کنید . هر دو از دستگاههای بسیار خوب هستند اما به نظر من easywell بهتر است و البته کمی گرانقیمت . Soft water دارید این مطلب را حتما مطالعه کنید تا با دیدی روشن و اطلاع از انواع و قیمت آنها بهترین تصمیم را بگیرید .

ممکن است قطعات به کار رفته در دستگاه Soft water تایوانی یا وارداتی از چین باشد. این دستگاه ها نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند اما تایوانی بودن کل دستگاه ادعای دروغ است. از معتبرترین و بهترین دستگاه‌های تصفیه آب می‌توان به دستگاه تصفیه آب سی‌سی‌کا اشاره کرد. برند CCK به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و قدیمی در زمینه تصفیه آب می‌باشد. این دستگاه به صورت 6 مرحله تصفیه آب کامل و با بهره‌گیری از سیستم اسمز معکوس، مینرال اکتیو و همچنین یونیزه کردن آب (قلیایی)، تصفیه آب را بسیار حرفه‌ای و با دقت بالا انجام می‌دهد.

الان که چینی هم خیلی کم در بازار یافت می شود و اکثرا ایرانی هستند . بسیاری از همشهریان عزیز، سوالاتی در ذهن خود دارند که میتوانند در این قسمت مطرح نمایند و کارشناسان ما به زودی به آن پاسخ خواهند داد . تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجی آب کالا می باشد. اگر فیلتر هفتم یو ویUV باشد میکروب زدایی و انگل زدایی میکنه که این مورد بیشتر درجایی استفاده میشود که از چاه آب برای شرب استفاده میکنن. چه بسا بسیاری از عکسهایی که در سایتها گذاشته میشود شبیه دستگاهی که تحویل میدهند نیست.

جنس این فیلتر از الیاف پلی پروپیلن است و تقریبا در هر دستگاه تصفیه آب، یک فیلتر الیافی وجود دارد. وظیفه فیلتر الیافی حذف شن و ماسه، گل و لای، خاک، لجن، زنگ لوله ها، جلبک، رسوب و ذرات فیزیکی از آب می باشد. عملکرد آن به این صورت است که آب با فشار وارد این فیلتر شده و با عبور از دیواره آن، ذرات ناخالصی در فیلتر گرفتار شده و اجازه عبور پیدا نمی کنند. فیلتر الیافی در دقت های 1 ، 5 ، 10 و 20 میکرون و حتی بیشتر ساخته می شود.

به عبارتی دیگر سیستم اسمز به منظور حذف نیتریت و نیترات و سختی‌گیری در این دستگاه تعبیه شده است. این سیستم دارای ترانس و پمپ تایوانی با توان بالا می‌باشد و تمام قطعاتی که در ساخت آن به کار برده شده، ساخت تایوان و با بالاترین کیفیت می‌باشند. فیلتر ممبران به عنوان یکی از فیلترهای مهم در این سیستم ظرفیت 50 گالنی دارد و ساخت کشور آمریکا است. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو از فیلتر UV به منظور از بین بردن باکتری‌ها، میکروب‌ها و انواع ویروس بهره می‌برد و تا 0.001 میکرون می‌تواند تمام آلودگی‌ها را حذف کند.

برای اطمینان از کیفیت این محصول فقط لازم است به تاییدیه‌های جهانی آن مثل چندین گواهینامه تولید ISO، FDA و NSF، استاندارد اتحادیه اروپا CE و گواهینامه جهانی Water Quality (کیفیت آب) توجه نمایید. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آیا شما هم دنبال دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ یا دنبال خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی هستید؟ نمی دانید از کجا بخرید؟ معتبرترین سایت خرید، چه سایتی می باشد. فراب کالا مرکز معتبر خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که می توانید در کمترین زمان ممکن آن را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید. کربن بلاک سومین فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر می باشد که بر پایه گیاهی است و در جهت تکمیل فرایند تصفیه در مرحله دوم مورد استفاده قرار می گیرد.

توسط دکور

دکوراسیون