معرفی بهترین جواهر فروشی های معروف تهران + آدرس شکنج | hsaatchi

به این خاطر که محصولات خود را با تلفیق الماس و پلاتین طراحی می‌کرد و می‌ساخت. کالکشن‌های کارتیه اغلب مورد توجه سلبریتی‌ها قرار دارد و طلاهای آن نیز تنوع رنگی زیادی دارند. شرکت پارتینه مظفریان، در صنعت طلا و جواهر، دارای پیشینه ای درخشان و طلانی است که به صورت خانوادگی گسترش و رشد نموده است. این شرکت، گوهرشناسی را در بازار بزرگ تهران آموخته و در گالری خود، طراحی های خلاقانه ای را آماده و به بازار عرضه داشته است. این که یکی از بهترین شرکت های طلا و جواهر به شمار می آید، اکنون در گالری هتل استقلال استقرار یافته است.

ارائه جواهرات با کیفیت بالا و طراحی زیباست

در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. یا مثلا به دیلر سانرایز می‌توانیم اشاره کنیم که بزرگ‌ترین الماس Fancy Vivid Yellow جهان است. اغلب جواهرات میکی موتو را می توان هم در روز و هم در شب، استفاده کرد. جواهرات بخشی از زندگی روزمره ی ما هستند و شاید تا به حال فکرش را هم نکرده باشید که چه تأثیری روی زندگی ما دارند.

بیش از 60 مورد از مهمترین جواهرات تاریخ توسط این برند به فروش رسیده است. وینستون به عنوان یک برند مطرح جواهرات لوکس آمریکایی، توانسته طی چندین دهه، فناوری‌های برش و منبت‌کاری فوق‌العاده‌ای را در زمینه فعالیت خود توسعه دهد. از خصوصیات منحصر به فرد این برند می‌توان، دوام فوق‌العاده محصولات آن را نام برد.

  • مجموعه گسترده تیفانی به زنان محدود نمی‌شود، زیرا این شرکت به مردان و کودکان نیز توجه خاصی دارد.
  • خانه جواهرفروشی فرانسوی بوشرون آخرین برندی است که در این مطلب معرفی می‌کنیم.
  • تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت زر می باشد و استفاده محدود از مطالب با ذکر منبع بلامانع است و هرگونه کپی برداری غیرمجاز پیگرد قانونی دارد.
  • دیوید موریس به طراحی جواهرات کلاسیک اختصاص دارد و تأکید می‌کند که هر قطعه از جواهرات حتی پس از دویست سال همچنان زیبا خواهد بود.
  • این برند بیشتر با الماس‌های بزرگ شناخته می‌شود و ادعا می‌کند همیشه پاسخگوی نیاز مشتریان به سنگ‌های خاص و بزرگ است.
طلا فروشی داریوش پرنس یکی از معتبرترین فروشگاه های طلا و جواهر در تبریز است که دارای سابقه قوی و نام‌آوری در این عرصه می باشد. این فروشگاه با ارائه انواع طلا و جواهر با کیفیت بالا و طرح های متنوع، محلی برای خرید و انتخاب بهترین جواهرات برای شما عزیزان شده است. همچنین، دارای مجوزهای لازم از سازمان های نظارتی و ارگان های صلاحیت مربوطه است و از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد استفاده می کند. به علاوه، پرداخت اقساطی بدون بهره و قیمت های مناسب در این فروشگاه ارائه می خرید جواهرات طلا شود. از جمله اشرافی‌ترین و لوکس‌ترین زیورآلات را می‌توان به برند هری وینستون نسبت داد. به عبارتی دیگر یکی از بهترین برند طلا و جواهرات را می‌توان هری وینستون نامید.

کارتیر برند طلا وجواهر خانواده‌های سلطنتی

معرفی بهترین جواهر فروشی های معروف تهران + آدرس شکنج | hsaatchi

توسط دکور

دکوراسیون