مجموعه ای از برترین پروژه های طراحی داخلی اداری در سال های اخیر در ایران

البته به مبحث نضافت و تعویض متریال کاربردی هم باید دقت کرد. سرشار از ظرافت ، دقت و تزئینات زیبا می باشد . در صورتی که مبلمان فضای کار را قبل از نصب پارتیشن ها سفارش داده اید، این موضوع را با مسئول ساخت پارتیشن ها در میان بگذارید. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت نصب پارتیشن با ورک وود تماس بگیرید. برای صاحبان مشاغلی که خواهان راندمان بالا و حس تعهد و یکپارچگی در سازمان خود هستند، لزوم طراحی صحیح فضای کاری و نیز آگاهی از نحوه چیدمان اجزا و عناصر ضروری است. رنگ های دیگری مانند کرم ، قهوه ای و بژ نیز در پالت رنگی چیدمان کلاسیک دیده می شود .

در دکوراسیون کلاسیک باید از نورپردازی های غیر ضروری خودداری کرد . در سبک طراحی داخلی کلاسیک از یک رنگ یا تناژ خاص استفاده نمیشود . برای مثال، این مهم است که پارتیشن ها فقط به منظور جداسازی فضا به کار می روند یا کاربردهای دیگری نیز مد نظر شما هستند. در دنیای طراحی داخلی اداری انواع محیط های کاری در نظر گرفته می شوند و براساس آن ها یک محیط زیبا و طراحی منحصر بفرد شکل می گیرد. بنابراین طراحان در تلاشاند تا محیط کار وسیع تری برای کارکنان ایجاد کنند. بسته به فعالیت مربوطه ، شرایط مورد نیاز برای یک محل کار اداری می تونه بسیار متفاوت باشد.

مبلمان مورد استفاده در آن را به شما معرفی میکنیم. مهمترین نکته در مورد کاهش هزینههای طراحی انتخاب درست معماران و طراحان است؛ ما در فاروکیس به همراه تیم متخصص به شما کمک می کنیم با حداقل هزینه ، بهترین طراحی اداری را تجربه کنید، اما در صورتی که باید بودجه خود را بیشتر مدیریت کنید توصیه میکنیم با مجموعههای معتبری همکاری کنید که تسهیلات ویژهای برای مشتریان قائلند و کارفرمایان زیادی دارند. تجربه نیز به همراه دانش یک معیار مهم است . مزیت دیگر آن، پرورش حس مسئولیت پذیری است. شاخصه مهم دیگر ، گچبری هایی است که در زوایا و مرکز سقف مشاهده میشوند . در حقیقت ، به تصویر کلی فکر کنید – اگر نمی بینید که از رنگ هایی که پنج سال دیگر باریک کرده اید راضی هستید ، وقت آن است که در گزینه های خود تجدید نظر کنید.

این ابزار شامل دریل برقی، دریل شارژی، دریل هملتی، عمود بر، دستگاه پمپ باد، جعبه ابزار و دستگاه تیلو پانچ اسمایپ می شود. این استانداردها شامل جهت تابش نور، مقدار و شدت نور و چیدمان وسایل و مبلمان نسبت به نور است. ایستگاه های کاری در امتداد حلقه بیرونی ساختمان در کنار پنجره ها چیدمان شده اند تا بهترین استفاده را از نور روز فراهم آورند. اگر در کنار استفاده از متریال دیوار پوش گچی سه بعدی، نورپردازی مناسبی هم در فضا صورت گیرد، زیبایی آن دو چندان خواهد شد. از میان سالنها و سایر اتاقها که میگذرد، تفاوت آنها را با اتاق مدیر در همان نگاه اول متوجه شود و پس از ورود به دفتر مدیریت علاوه بر حس راحت بودن کنار بالاترین فرد مجموعه، احساس دیسپلین و شاخص بودن فرد روبروی خود را بخوبی درک کند. خواه آن افراد شما به عنوان مدیر کسب و کار باشید یا کارمندان تان و و یا مشتریان تان.

گچبری هایی که به صورت یکپارچه و قرینه در سقف و ستون ها امتداد دارند . در هنگام انتخاب رنگ برای دفتر کار، نه سلیقه شخصی باید به تنهایی اعمال شود و نه محدودیت های نام تجاری شرکت. در صورت توافق ، طرح پیاده می گردد وشما درقبال این سرویس ، هزینه ای با نام قیمت طراحی داخلی را پرداخت می نمایید. از پارچه پرده تا ظروف آشپزخانه و مبلمان را می توان نام برد . رسیدن به هر یک از این اهداف و ویژگی ها این شرکت را در رده برترین ها قرار می دهد . آن ها اجازه می دادند کار های مختلفی از نوشتن تا تحقیق و طراحی، به تنهایی یا به صورت گروهی انجام شود. اگر می خواهید مناطق یا مناطق مختلفی از دفتر کار داشته باشید ، باید بفهمید که چگونه آنها را جدا کرده و هر فضا را مجزا می کند. همچنین قهوه ای تن های مختلفی دارد و با توجه به همین نکته هم می تواند درتیره ترین حالت و هم معمولی و روشن در دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار بگیرد . رنگ همواره نقشی مهم و اساسی را در طراحی و دکوراسیون فضاهای داخلی دارد. هر چیزی را که کارفرما بخواهد با دقت می شنوند .

تمام لوازم و دکوری ها گرانقیمت هستند . طرح تمام لوازم تزئینی هنر دست استادکاران ماهر هستند . زمانی که وارد این کار میشوید باید بدانید که افراد موفق در این حوزه هستند که درآمدهای عالی به دست میآورند. این پارتیشن قابلیت تغییر پذیری و جا به جایی را نیز دارد. پارتیشن های چوبی و ام دی اف امروزه توانسته اند توجه همه طراحان داخلی را برای ایجاد پارتیشن بندی در منازل و یا محیط های اداری به سوی خود جلب کنند. اگر شما تمایل دارید دکوراسیون داخلی اداری مدرن و لوکستر به نظر برسد بهتر است در انتخاب مبلمان و صندلی و میز توجه لازم را داشته باشید و مبلمان و صندلیهایی را برای مکانهای اداری انتخاب کنید که راحت و لوکس باشند. در دکوراسیون کلاسیک منزل از لوازم متعدد و معمولا با ابعاد بزرگ استفاده میشود . تجمل گرایی : در سبک کلاسیک تمام لوازم از مرغوب ترین متریال های طبیعی ساخته می شوند . پارتیشن اداری شیشه ای که از پروفیل آلومینیوم استیلی استفاده کرده است از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. یک دکوراسیون اداری مناسب به گونه ای می باشد که کارمندان در آن احساس آرامش کرده و کسی و خستگی را از آن ها بزداید .

سبک گوتیک یک جذبه و شهرت عرفانی خاصی را به طراحی داخلی منزل وارد می کند و طوری است که موجب می شود فضای داخلی بسیار لوکس به چشم آید. به طور مثال منبت کاری ایرانی برای مبلمان استیل و سلطنتی قابل استفاده است . مبلمان و میز عسلی معمولاً به سبک استیل یا سلطنتی انتخاب میشوند . زیرا استفاده از مبلمان استیل و سلطنتی از ضروریات این سبک خواهد بود . زیرا علاوه بر کارایی، در افزایش اعتماد و نظم و انضباط دفتر شما نیز نقش دارد. زیرا رنگ نماینده هر سبک محسوب می شود . تمام زیر مجموعه ها جزو سبک کلاسیک محسوب میشوند ، مانند روکوکو ، گوتیک و ویکتوریایی . تمام ادوار تاریخ یونان ، روم و عصر ویکتوریایی را شامل می شود .

در واقع وقتی از دکوراسیون داخلی منزل صحبت می شود به معنایانتخاب وسایل و چیدمان آنها است که در قسمت های مختلف منزل مانند پذیرایی، نشیمن،اتاق خواب و حتی سرویس دستشویی و حمام نیز به کار برده می شود. ابعاد هر چقدر بیشتر باشد مسلما چیدمان ایده آل تری خواهید داشت . آینه و ساعت های بزرگ ، تابلوهای نقاشی بر روی دیوار نیز شکوه و جلال طراحی داخلی کلاسیک بیشتر می کنند . تابلو فرش ها و تابلوهای نقاشی با طرح های اصیل ایرانی که بی نظیر و منحصر به فرد هستند به زیباتر شدن چیدمان کلاسیک کمک می کنند . از ظروف گرانقیمت میناکاری و قلمزنی ، تابلوهای بزرگ ، پنجره های مشبک با شیشه رنگی نیز می توان استفاده کرد .

گلدان ها ، ظروف تزیینی ، شمعدانی هایی از جنس نقره ، مس و گاهی با روکش طلا نیز شرکت های طراحی داخلی اداری کاربرد دارند . پشتی ها و کوسن ها با روکش ترمه یا سوزن دوزی اصیل ایرانی برای زیباسازی مبلمان کلاسیک بهترین انتخاب هستند . هر چیزی که نماد سبک اصیل ایرانی باشد را میتوان با طراحی کلاسیک تلفیق کرد . بنابراین اگر قصد داشته باشید که در طراحی دکوراسیون ادارب شرکت و محل کار خود نقش داشته باشید و آن را طبق سلیقه خود انتخاب کنید، حتما پروژه را به یک تیم مسلط و باتجربه مانند تیم NDK بسپارید. در این دکوراسیون جای می گیرند . با این حال می توانید یک فضای مشابه را به صورت دیجیتالی بازسازی کنید. سبک کلاسیک ایرانی ، سبکی اصیل ، فاخر و مجلل است که گرایش به تجمل گرایی را به همراه دارد . ظاهر اصیل این سبک آرامش روحی را ایجاد میکند .

در طراحی داخلی کلاسیک معمولاً از نورهای سفید و زرد استفاده میکنند . رگه های از رنگ طلایی و سفید در کنار تمام رنگ های مجاز در دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود . برای اجرای دکوراسیون کلاسیک به فضایی متوسط و بزرگ نیاز دارید . ناگفته نماند که این دسته طراحی ها فضای آرام بخش و ساده اتاق را به محیطی شلوغ تر و پر زرق و برق تبدیل می کند و شاید مورد پسند افرادی که به دنبال دکوراسیون اداری مدرن و مینیمال هستند، نباشد. همین تأثیرات نشان از اهمیت بسیار بالای رعایت اصول دکوراسیون دفتر کار برای مراکز اداری دارد. رنگهایی مانند قرمز تیره ( زرشکی ) سبز زمردی یا زیتونی ، آبی کلاسیک یا درباری فضا را مجلل و فاخر نشان می دهند . آنچه که سیمای باروک را مشخص میکند، بسط نوعی جهان بینی مخصوص است که در معماری خود را در قدرتی نو نشان میهد.

طرحهای رنگی به طور کلی یک راه عالی برای یکپارچه سازی مجموعهای از فضاها هستند. آیا میتوان یک سبک خاص قدیمی را به صورت کامل در یک اداره یا دفتر کار پیاده کرد؟ آن ها نیز با علم روز دنیا در زمینه تخصصشان آشنایی کامل دارند . در اداره ها اگر هدف جدا کردن کامل دو فضا و اتاق از یک دیگر باشد به طوری که بخواهیم محیط را از هر سر و صدایی عایق کنیم، بهتر است از پارتیشن دو جداره و بلند استفاده کنیم. در گذشته اصولا هر چند کارمند دارای اتاق های جدا از کارمندان دیگر بودند اما امروزه می توان مشاهده کرد که اغلب کارمندان در فضایی اشتراکی در کنار یکدیگر با میزهای جدا مشغول به کار خود هستند . تصمیم بگیرید که آیا کارمندان دفتر را با توجه به مهارتهای مسئول و جهت شرکت خود جدا کنید یا گروهبندی کنید. باید به رنگ سفید باشد .

با توجه به میزان بالای استرس در فضای کاری، طراحان در بازسازی این شرکت، ایده ی اصلی طراحی را بر روی المان ها و عناصر آرامش بخش گذاشتند. کمد دیواری اداری برای کارکنان درجه یک شرکت باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر زیبایی و رعایت نکات ایمنی برای نگهداری سند و مدارک سری امکاناتی نظیر قفسه های برای کتاب ، محلی برای نگهداری البسه مانند کت وشلوار هم در نظر گرفته شود.سعی کنید از کمد هایی استفاده کنید که تنها ویژگی آن ها زیبایی نباشد. یکی از سختی های طراحی داخلی تجاری همین است که باید سلیقهی افراد مختلف را در نظر بگیرید و با توجه به آن طرحی را ارائه دهید که همه را راضی نگه دارد.

توسط دکور

دکوراسیون