لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

اتاق فرار نیز مانند سایر حرفه‌هایی که می‌شناسید، استاندارد‌های خاص خود را دارد که اگر شما قصد تاسیس‌ آن را داشته باشید، باید آن‌ها را رعایت کنید تا در این حرفه دچار مشکل نشوید. طراحان این بازی باتوجه‌به ژانرهای مختلف و سناریوهای بازی دقت کافی را برای گذاشتن محدودیت‌های سنی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر می‌گیرند که باید به آن‌ها توجه اتاق فرار برای بزرگسالان کرد. همچنین هر زمان که خودتان نیاز به راهنمایی داشته باشید می‌توانید سراغ این شخص بروید.

اصول بازی اتاق فرار

در این قسمت به نکاتی که قبل از تجربه اسکیپ روم‌های ترسناک باید داشته باشید می‌پردازیم. سناریوی کما را در مجتمع معین مال می توانید از لینک رزرو آنلاین اتاق فرار رزرو کنید. برای رزرو اتاق فرار در کرج هم می توانید از این لینک استفاده نمایید. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است.

این مجموعه جذاب دارای چند اتاق فرار به نام‌های راهبه، خانه متروکه و فانوس است. بازی‌های این اتاق فرار تهران ژانری دلهره آور و وحشتناک دارند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت یا پیج اینستاگرام این مجموعه مراجعه کنید. ژانر این بازی در وحشت، تئاتر تعاملی و دلهره خلاصه شده و مدت زمان آن ۷٠ دقیقه است.

۶. اتاق فرار رویا

این مجموعه با ارائه جذاب‌ترین بازی‌های چالشی، رتبه فوق‌العاده‌ای در این زمینه کسب کرده است. معمولا نوع هیجان بازی‌هایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، بسیار مطلوب بوده است و سناریو‌ها استانداردی بین المللی و جذابی برای بازی‌های اتاق فرار در تهران ایجاد کرده‌اند. این اتاق فرار نیز، در لیستمعرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهرانقرار می‌گیرد. پیدا کردن ترسناکترین اتاق فرار در تهران شاید کمی مشکل به نظر برسد. جستجوی طولانی مدت در سایت‌های مختلف برای پیدا کردن انواع اتاق فرار با سناریوهای گوناگون، کار راحتی نیست.

افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در اتاق فرار صحرای نفرین‌شده شرکت کنند. شما در طول این مسابقه باید برای حفظ جان خود و به‌دست‌آوردن چیز باارزشی بجنگید. اعضای مجموعه با هدف طراحی بازی‌های فکری فعالیت خود را آغاز کردند.

  • برای رزرو اتاق فرار در کرج هم می توانید از این لینک استفاده نمایید.
  • سرقت از بانک از بازی‌های مهیج مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۸۰ درصد است.
  • تابه‌حال برای پیش آمده که کسی بخواهد برای شما پاپوش درست کند؟ در اتاق فرار پاپوش شما باید بتوانید خودتان را از این مشکل رها کنید.
  • اگر که شما هم در این مورد کنجکاو هستید حتما تا پایان این پست همراه ما باشید.
لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

توسط دکور

دکوراسیون