لنوو از چراغ مطالعه با قابلیت‌های شارژر و وبکم رونمایی کرد-شارژر لپتاپ مستر جانبی

پس حتما به ولتاژ و آمپر خروجی دقت کنید تا دستگاه شما دچار شارژر لپ تاپ توشیبا 19 ولت 3.42 آمپر سوختگی نگردد. بنابراین اگر یک لپ تاپ ظرفیت باتری بالاتری داشته باشد، قطعا آداپتور آن هزینه بیشتری دارد. گذشته از آن قیمت شارژر کمی متفاوت از قیمت آداپتور است و نباید هر دو را یکسان دانست. همیشه سعی کنید لپ تاپ خود را خنک نگه دارید و از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید، چرا که این داغ شدن به دلیل فعالیت زیادی باتری ایجاد می‌شود.

  • ⊗ نکته۱ – ممکن است سری شارژر شما مغزی نداشته باشد و فقط دارای قسمت ۲ باشد، در این صورت باید پراپ مثبت را داخل همان قسمت ۲ ببرید و اتصال را برقرار کنید .
  • معمول و عرف اینه که اگه از لپ تاپ بیشتر داخل خونه استفاده می کنید باتری رو در بیارین و هر ۷ روز ۱ بار باتری رو وصل و شارژش کنید و تا ۴۰ درصد که شد دوباره باتری رو در بیارین .
  • طبق نظر کارشناسان فروشگاه ( پارتاکو ) خرید شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3.16A با کیفیت اورجینال انتخاب بهتری است.
  • شارژر لپ تاپ ایسوس در صورتی که توسط نمایندگی ایسوس خریداری شود، دارای قیمتی تقریبی و معادل ۲۶ دلار می‌باشد.
  • فقط توجه داشته باشید که برای رفع ایراد باید لپ تاپ و شارژر تست شود .
استفاده از تمامی مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی کامپیوتر افق فقط برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع میباشد. شما با داشتن یک ولت متر و یک آمپرسنج می‌توانید از اصل بودن کالای خود مطمئن شوید. برای یک بازه زمانی مشخص، مثلاً 30 دقیقه، ولت متر و آمپر سنج را متصل نمایید.

شارژر لپ تاپ سامسونگ 19 ولت 2.1 آمپر AA-PA2N40W ADAPTER SAMSUNG 19V 2.1A

لپ تاپ استوک Dell Precision 5520 یکی از بهترین لپ تاپ های استوک دل می باشد و طرفداران زیادی دارد. لپ تاپ استوک Dell Precision 3520 دارای پردازنده core i7 نسل ششم است که دارای سرعت بسیار بالایی است و می تواند محاسبات را با سرعت بالایی انجام دهد. لپ تاپ استوک HP ZBook 17 دارای پردازنده i5 نسل 4 می باشد که دارای قدرت پردازشی خوبی است. آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های کالالپ بوده است و کالالپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند. تمامی محصولات کالالپ دارای گارانتی بین المللی و ایران (زیر نظر نماینده انحصاری هر برند در ایران ) میباشد که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.

Asus Adapter 19V/4.7A آداپتور/شارژر لپ تاپ ایسوس مربعی

فروشگاه شهر باتري يکي از بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي کشور در زمينه تخصصي باتري، با گستره‌اي از کالاهاي متنوع «تجربه‌ي لذت‌بخش يک خريد اينترنتي» را تداعي مي‌کند. انرجایزر یوشیتا شیائومی انکر سیلیکون پاور ای دیتا راوپاور ژیپین سامسونگ هیوندای اپیسر روموس … برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد.

آداپتور لپ تاپ ایسر 19 ولت 4.7 آمپر 90 وات

لنوو از چراغ مطالعه با قابلیت‌های شارژر و وبکم رونمایی کرد-شارژر لپتاپ مستر جانبی معمولا ضربه های سنگین مانند افتادن از ارتفاع می تواند آسیب جدی به شارژر بزند و مدارات داخلی آن یا قطعات را دچار آسیب کند. گفتنی است که دستگاه‌های قدیمی اپل نیز از اتصال داک 30 پین برخوردار هستند. در این راستا اپل کانکتوری تولید کرده است که از طریق آن می‌توانید در صورت نیاز، دستگاه‌های جدید اپل را به دستگاه‌های قدیمی متصل کنید. حال به معرفی راه حل ها می پردازیم که در صورت نبود شارژر از چه راهی استفاده کنید تا بتوانید به کار ادامه دهید. برای درک سازگاری شارژر، ابتدا باید بدانید که چگونه کار می کند. در این نوشتار با بررسی انوع آداپتور از جنبه نوع جریان سعی شده است راهنمایی در خور جهت انتخاب آداپتور مناسب به استفاده کنندگان دائمی رایانه های همراه فراهم شود.

توسط دکور

دکوراسیون