قیمت و خرید دریچه سقفی چهار طرفه

قیمت و خرید دریچه سقفی چهار طرفه در صورت نیاز مشتری و کاهش اتصالات امکان تولید پلنیوم باکس همراه با دریچه هوای سقفی وجود داشته و بسیاری از معماران ساختمانی از این مدل دریچه سقفی بهره خواهند برد. دریچه هوایی که شکل پره‌های آن تنها در یک جهت افقی یا عمودی و به شکل خطی ممتد باشد را دریچه خطی گویند. دریچه خطی سقفی را معمولا در هتل، بیمارستان یا مراکز اداری و تجاری جهت تهویه و تنظیم حرارت محیط مورد استفاده قرار خواهند داد. ساخت این نوع از دریچه هوای سقفی در حالت‌های مختلف پره ثابت، متغیر، زاویه‌دار و چند طرفه با متریال مختلف مرسوم است. برخی از تجهیزات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا در قسمت سقف ساختمان نصب شده و برای دسترسی در زمان بازدید دوره‌‌ای یا تعمیر و نگهداری نیازمند دریچه هوای هستند. فن کویل یکی از سیستم‌های خاص تنظیم دما بوده و به تناوب باید مورد بررسی قرار گیرد.

دریچه سقفی یک طرفه به مظور هدایت هوای ورودی از سقف به یک مسیر خاص قابل استفاده می باشد، یعنی دریچه سقفی یک طرفه با پره های اریب، هوای خروجی از دهانه انشعاب کانال را عموماً به یک مسیر خاص هدایت می دریچه سقفی کند. دریچه سقفی کنجی دو طرفه همان طور که از نامش مشخص است با پره های قائم به یکدیگر طراحی شده و به صورت L شکل باعث هدایت هوا به جهات خاص می شود. این نوع دریچه سقفی با ساختار پره های داخلی شکل موجب پرتاب هوا به سه جهت مختلف می شود. برای کانال هایی که به صورت افقی در سقف ساختمان ها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود.

نام دیگر دریچه سقفی چهارگوش کلاف دور باز به دلیل ثابت بودن شکل پره‌ها به قاب و بدنه اصلی به دریچه سقفی پره ثابت شهرت دارد. این دریچه در ابعاد، رنگ و سطح کیفیتی متفاوت موجود بوده و قابلیت نصب دامپر را نیز دارد. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. دریچه سقفی با دریچه گردِ جت نازل را هم برای سیستمِ برگشتِ هوا(مکِش) و هم برای سیستمِ رفتِ هوا(دمِش) بکار می برند.درصورتِ استفاده ی این دریچه برای سیستم مکش، استفاده از دمپر الزامی نیست. دریچه سقفی ثابت تنظیم هوا به آسانی روی کانال چهارگوش و یا توسط یک تبدیل روی کانال گرد قابل نصب هستند.

دریچه سقفی آهنی عرض 35

این نوع شیر برای تهویه سیستم های تهویه مطبوع، دستگاه های تصفیه هوا، زنت ها و کولرهای آبی نیز کار می کند اما به صورت نصب در زیر سقف. دریچه های سقف در 4 جهت، 3 جهت، 2 جهت و همچنین 1 جهت با تیغه های ثابت ساخته می شوند. دریچه کنترل هوا برای کنترل جریان هوا و جلوگیری از حرکت هوا در منطقه ورودی و خروجی ایستگاه استفاده می شود. شیرهای کنترل هوا انواع مختلفی دارند مانند دیواری، سقفی، مشبک، خطی و بسته به نوع سیستم تهویه مطبوع و نوع فضای مورد استفاده، نوع خاص آن. استفاده از دمپر هوا جهت تنظیم شدت و شتاب پرتاب باد امری رایج بوده و تنها در قسمت پشتی دریچه‌های هوا با عمق بالا نصب خواهد شد.

دریچه هوا در مکان های مختلف مسکونی ، تجاری و صنعتی وجود دارد و این دو مورد مثال های کوچکی است که می توان به آن اشاره نمود. امکان حرکت ملایم هوا روی دریچه، برای جلوگیری از هرگونه صدای اضافی، برای حفظ سطح مطلوب صدای داخل محیط در حد امکان‌پذیر می‌شود. دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و …

معرفی محصول قیمت دریچه سقفی

با توجه به اینکه نوع جنس مصرفی در ساخت این محصول در شرکت پخش نیرو آلومینیومی می باشد قیمت دریچه سقفی چهارگوش بسته به انتخاب محصول متفاوت است. از موارد دیگری که در قیمت دهی حائز اهمیت است ابعاد داخل به داخل کانال و یا پلنیوم می باشد. دریچه اسلات سقفی یکی از پر استفاده‌ترین انواع دریچه خطی سقفی بوده و به‌دلیل وجود شیارهای پی در پی به پخش جریان هوا کمک خواهد نمود. نصب دریچه هوای اسلات سقفی در ساختمان‌های شیک و بزرگ مثل هتل و بیمارستان امری عادی بوده و جهت افزایش قدرت پخش هوا در پشت آن از دمپر هوا استفاده خواهد شد. تعداد شیارها در این نوع دریچه بین 1 الی 10 مورد بوده و از کنار هم قرار گرفته آن‌ دریچه چند اسلات تشکیل خواهد شد. دریچه سقفی تایلی با دریچه گردِ جت نازل هم می تواند بصورتِ بدونِ فریم و هم بصورتِ بافریم تولید شود.

یکی از دریچه های پرکاربردی که هم برای سیستم هوای رفت و هم برای برگشت از آن استفاده میشود،دریچه خورشیدی نام دارد. این دریچه برای محیط هایی کاربرد دارد که در فضای آن ذرات معلق وجود نداشته باشد.همچنین این دریچه ها، از طول پرتاب و ظرفیت دبی بالایی برخوردار هستند. دریچه های سقفی چهارگوش را می توان در تایل آرمسترانگ نیز استفاده کرد.

  • قطعه ای در دو طرف شاخه ای از مجاری تهویه که در ابعاد مشخص و استاندارد به آن شیر هوا می گویند.
  • دریچه سقفی چهارطرفه از پرکاربردترین دریچه های سقفی می باشد.این نوع دریچه سقفی بنا به ساختارِ متقارنِ خود باعثِ تعدیلِ پرتابِ هوا به کلیه جهاتِ دریچه می شود.
  • این دریچه ها برای سقف هایی که ارتفاع در آنها کمتر از 5 متر است کاربرد داشته و برای هوای رفت، برگشت و تخلیه و همچنین به منظور هر دو هدف تهویه مطبوع یعنی سرمایش و گرمایش نیز استفاده می شوند.
  • معروف ترین دریچه های سقفی چهارگوش شامل مدلهای یک طرفه ،دوطرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و دریچه گرد نیز به صورت مشبک و افقی برجسته می باشد.

در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای زیر سقف باعث می شود دریچه حرارت و سرعت هوای مخلوط سریعا متعادل شود. به دلیل طراحی خاص این دریچه ها هوای ورودی به فضای تهویه شده به صورت گردابی یا چرخشی می باشد. در نتیجه آن همانند دریچه های سقفی گرد تخت هوای خروجی از این دریچه ها به صورت همگن در ۳۶۰ درجه پخش می شود.

دریچه سقفی چهار گوش

توسط دکور

دکوراسیون