عروسک آنا و السا Sweet Fashion

السا خواهر بزرگ تر در این انیمیشن قدرت جادویی دارد و می تواند با آن برف و یخ بسازد. لباسی که در آن به رخ پف دار و دسته پرنسسی بوده و کودکان شما را مشابه به عروس های کوچولویی مینماید که در این لباس می خواهند به نقش آفرینی بپردازند.شما می توانید برای تنظیم لباس السا پفی که از پارچه های توری در تولید و طراحی آن استفاده شده میباشد از شیوه دکان ما مبادرت نمایید. خب، پاسخ این پرسش بیش از هر چیز به برنامه ریزی و لوازم مورد نیاز شما بستگی دارد. همه کودکان دوست دارند در دنیای کارتونی مورد علاقه خود زندگی کنند. لباس السانا دخترانه با تاج سر یک لباس دخترانه زیبا است که کوچولو ها را وارد دنیای انیمیشن فروزن می کند. این لباس و تاج سر نگین دار، شخصیت های السا و آنا را به خوبی نمایش می دهد. اما برای استفاده از این تم تولد دخترانه شاد می توانید از ذوق و سلیقه خود نیز نهایت استفاده را ببرید. تم تولد السا و آنا قطعا خاطرات خوب و به یاد ماندنی برای فرزند شما به ثبت خواهد رساند و شما نیز از انتخاب تم تولد آنا و السا، لذت خواهید برد و اثرات آن را در شادی فرزند دلبند خود و مهمانان مراسم مشاهده خواهید کرد.

طبق معمول مهمترین کار انتخاب محل برگزاری جشن و تزئین کردن آن است. اما برای اجرای این تم تولد دخترانه شاد چه میزان هزینه لازم است؟ این اسباب بازی دارای مفاصل است که می توان دست عروسک را بالا و پایین کرد البته این حرکت محدود به مفاصل اصلی و فقط در حد بالا و پایین بردن دست است . یک عدد عروسک آنا، یک عدد عروسک السا، یک عدد فیگور اولاف، چهار دست لباس و یک عدد تاج برای سر خود بچهها درون بستهی اسباب بازی قرار گرفته است. برای استفاده از بازیهای حتی بیشتر، سر را به پیراستن، قبل، و یا فقط چک کردن بازی بالا صفحه. توصیه می کنیم تزئینات این بخش را با پخش کردن برف مصنوعی و به کمک زمینه پولکی زرق و برق دار و بادکنک های رنگی به شکل دسته ای به رنگ تم جشن، انجام دهید.

پس برای اینکه ایده خیلی خوبی به خانواده خود بدهید تا این بار را خیلی متفاوت جشن بگیرند به شما تم تولد فروزن را پیشنهاد می کنیم که با همدیگر فیلم این انیمیشن را هم ببینید. دیگری را نیز به نمایش گذاشتند که از ابریشم های یخی تا سایه رنگ های آبی کمرنگ متفاوت بود. عروسک های السا و آنا نیز به همین دلیل به شکل موزیکال نیز طراحی و ساخته شده اند. بهترین ئو جدیدترین لباس های السا و انا در مغازه میلی جون شما میتوانید از این بخش لباس های نو السا و آنا را که فراوان در طراحی و دوخت آن ها اعتنا شده است را بازدید نمایید. از این رو هدیه ای بسیار مناسب برای آن ها خواهد بود. دوخت این لباس با ظرافت بسیار بالایی انجام شده است. با تشویق های پوارو او به کار خود ادامه داد و در سال 1927 مجموعه لباس های بافتنی خود را ارائه کرد که در مجله ووگ به چاپ رسید و السا را به شهرت رساند. زندگی مرفه چیزی نبود که السا را راضی کند او به دنبال سبک زندگی متفاوتی بود برای همین وقتی فرصت یافت رم را ترک کرد و به پاریس و بعد لندن رفت.

در نظر داشته باشید که مهمترین ویژگی لباس طراحی شده توسط السا و آنا این است که الگوی طرحی که برای دوخت آن استفاده می شود باید بسیار شبیه مدلی باشد که بچه ها در انیمیشن دیده اند. مثلا برای تهیه گیفت های تولد نظر او را هم پرسیده و آنها را با هم بسازید، کارت دعوت تولد را آن طور که او دوست دارد نقاشی یا تزئین کنید. این لباس بسیار نرم و راحت را هم به عنوان یک لباس ست زیبا و شیک در بیرون از منزل و هم بعنوان یک لباس راحت خانگی می توانید استفاده نمایید و شما با خرید آن علاوه بر فراهم کردن یک لباس زیبا و دوست داشتنی برای فرزندتان یک ظاهر مرتب با لباسی نرم و راحت برای او به ارمغان می آورید. تم تولد دخترانه که می توان آن را به عنوان تم تولد دخترانه نوجوان در نظر گرفت، تم تولد پاریس است. عروسک های بسیار متنوعی از روی شخصیت السا و آنا به عنوان محبوب ترین شخصیت های فروزن ساخته شده است. این بلوز دخترانه از پارچه بسیار نرم و لطیف نخ پنبه بوده و طرح محبوب السا و پروانه های رنگارنگ و زیبا روی آن چاپ باکیفیت خورده این بلوز آستین بلند بوده و داری یقه گرد می باشد قسمت داخلی پشت یقه مغز دوزی شده تا هم لباس زیباتر و تمیز تر دیده شود و هم دوخت داخلی یقه، گردن کودک را اذیت نکند.

طراحی این بلیط ها را با استفاده از همان رنگ هایی که در فیلم هستند انجام دهید و حتما همه افراد با داشتن بلیط در دست وارد شوند و به کودک شما بدهند تا حس و حال گرفتن تولد در این فضا و دیدن فیلم در فضای سینما واقعی تر باشد. شما می توانید از بادکنک های ساده استفاده کنید، البته بهتر است در انتخاب رنگ آنها تم السا را مد نظر قرار دهید. به همین منظور ما تنوع بالایی از انواع لباس های السا در فروزن ۲ را در این بخش برای شما علاقمندان در نظر گرفتیم و همچنین باید بدانید که قیمت لباس السا ۲ نسبت به محصولی که در بخش یک این انیمیشن مشاهده کردهاید به دلیل نوع طراحی خاصی که دارد ممکن است کمی گرانتر در نظر گرفته شود.

بعد از دیدن فیلم و جشن تولد، نوبت به عکس گرفتن در غرفه ای می رسد که طراحی کرده اید. حتی می توانید بادکنک های برفی را با برف مصنوعی تزئین کرده و به هم بچسبانید و با برگ های پاییزی نیز زیبایی محل گرفتن عکس را بیشتر کنید. در این ویدیو پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ811 را برای شما جعبهگشایی و بررسی میکنیم تا با این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا شوید. طرز تهیه: همه موادی که گفتیم را با هم ترکیب کنید و به بچه ها بدهید تا لباس السا فروزن نوش جان کنند. طرز تهیه: دورتادور لیوان خود را با عسل و ورقه های نارگیل بپوشانید.

قبل از اینکه جشن تولد با تم تولد Frozen 2 را شروع کنید و در فضای واقعی که شبیه سازی کرده اید به دیدن آن بنشینید، ابتدا کاری کنید که فضا واقعی تر بنظر برسد مثلا بلیط تئاتر درست کنید که کودکان به اعضای خانواده بدهند. برای تزئینات ایده های متعددی وجود دارد، مثلا بادکنک آرایی یکی از آنها است. اتاق تلویزیون را با هر چیزی که مربوط به انیمیشن Frozen 2 هست تزئین کنید، مثلا تم جنگل مسحور و شهر آرندل را در خانه خود درست کنید. از تاپر کیک السا یا تصویر این شخصیت برای تزئین کیک استفاده کنید، روی کاپ کیک ها را با بلورهای یخ شکری بپوشانید و از تزئینات سفید و آبی استفاده کنید. همه گزینه ها در صفحه اصلی بازی هستند و شما با کلیک بر روی منوی مربوطه می تونید هر قسمتی از لباس و تیپ السا رو تغییر بدین. در سال ۱۹۳۷ شیاپارلی با الهام از عکس سالوادور دالی، کفش همسرش را بر سر گذاشته بود، کلاههایی کفش مانند را طراحی کرد.

با این کار می توانید علاقه بچه های خود را نسبت به این انیمیشن بالاتر ببرید ضمن اینکه تجربه فراموش نشدنی هم برای آنها خواهید ساخت. ضمن اینکه قصر های فروزن با رنگ های جذاب و بعضاً موزیکال سرگرمی بسیار خوبی برای کودکان هستند. انیمیشن فروزن یکی از جذاب ترین انیمیشن ها می باشد. السا یکی از این پرنسس ها و شخصیت انیمیشن فروزن است که یکی از کارتون های محبوب کودکان است، شاهزاده خانمی که قدرت کنترل برف و یخ را دارد. این روزها ظرف های یکبار مصرفی همچون بشقاب، لیوان، کارد و چنگال، نی و نیز لیبل نوشیدنی و جای پاپ کورن با طرح شخصیت های معروف تهیه شده و به فروش می رسند که والدین می توانند آنها را خریداری کنند. حسن استفاده از فروشگاه های مجازی بررسی تنوع کالا و نیز مقایسه قیمت های ارائه شده و در نهایت خریدی آسان و مقرون به صرفه است.

در حین بازی، کودکان این فرصت را دارند که داستان های خود را بسازند که خلاقیت آنها را تقویت می کند. در دنیای امروز انیمیشن و کارتون بخش مهمی از زندگی کودکان را به خود اختصاص داده است. توصیه می کنیم از استندهای آنا، اِلسا، اولاف، کریستوف و سون استفاده کنید تا کل فضای فیلم را وارد دنیای واقعی کنید. خیلی از والدین این لباس را برای کودک خود تهیه میکنند تا در آتلیه یا فضاهای زیبا از کودک خود عکسبرداری کنند. اما پشت ظاهر خاص و هیجانانگیز این گوشیها، یک کمپانی مرموز قرار دارد که باعث میشود به همه فعالیتها و گوشیهای ماد شده توسط آن شک کنیم. این کار باعث میشود تونالیته زیبای رنگی به وجود بیاید و عکسهای جالبی برایتان به یادگار بماند.

قیمت لباس های السا و آنا در قم به وضوح در سایت فروشگاه ملیجون درج شده است و این قیمت های خاص بر اساس فاکتورهای کیفیت محصول مرتب شده اند. دیدن این انیمیشن در فضای تخیلی شبیه سازی شده ایده عالی است. تولد گرفتن از جمله مراسم های خیلی خاصی محسوب می شود که باید آن را با ایده های ناب و یونیک، تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی کنید. شاید بارها و بارها کارتن را مشتاقانه نگاه کند و عاشق آن شود. فقط کافیست بدانید فرزندتان عاشق کدام انیمیشن است و به راحتی تزیینات روی میز پذیرایی، طراحی کیک و تزیینات دیواری آن پیدا میشود. با اعتراف به شکست، ثور موفق میشود گور را متقاعد کند که تنها چیزی که از ابدیت میخواست این نبود که خدایان را نابود کند، بلکه بازگرداندن دخترش لاو بود. یکی دیگر از شخصیت های این داستان که به کمک این دو شاهدخت وارد می شود، آدم برفی اولاف است. یکی از این ایده ها می تواند فیلم دیدن در فضای شبیه سازی شده به انیمیشن Frozen 2 همراه با نوشیدنی و خوراکی ها و هر چیز دیگری هماهنگ با تم کلی جشن باشد.

توسط دکور

دکوراسیون