طراحی دکوراسیون پذیرایی و آشپزخانه سرهم ایرانی، فضای یکسره و بدون اپن

چه چیزهایی را در آن می پسندید و چه چیزهایی را نمی پسندید؟ اینکه شما نمی دانید کدام فضا را تغییر دهید و از کجا شروع کنید، امری طبیعی و محتمل است. اگر مبل روکش شده ای دارید که دوستش دارید اما پارچه ی آن را نمی پسندید، فقط رومبلی را عوض کنید. شرکت داده ورزان با 18 سال سابقه در صنعت طراحی وب، یکی از بازیگران تخصصی این عرصه است که ارائه خدمات به طراحی سایت گروه دکوراسیون روستیک، طراحی سایت فروشگاهی دکورهای آماده فرتاک دیزاین، سایت شرکت دکوراسیون روستیک لومه را در کارنامه خود دارد. از آنجا که اساتید دکوراسیون داخلی و شرکت های معماری داخلی، عمری صرف تربیت نگاه زیبایی شناختی و تقویت خلاقیت خود کرده اند لذا طبعا در مورد طراحی سایت دکوراسیون داخلی خود نظرات خاص هنری دارند.

هر عنصر از دکوراسیون خانه میتواند طراحی قدیمی را به سبکی مدرن تبدیل کند. حال آنکه برخی دیگر مینیمال هستند و با استفاده از چند عنصر ساده، یک فضای شیک و کاربردی ایجاد می کنند. محبوبیت سبک مینیمال یا مینیمالیسم در معماری ساختمان در ایران و طراحی دکوراسیون داخلی رو به افزایش است. حال آنکه نور های سفید، یک حس مینیمال و یک دکوراسیون داخلی مدرن ایجاد می کنند. بعضی از گلدان ها طوری طراحی شده اند که برای خانه هایی با سبک کلاسیک مناسبتر هستند و بعضی ها دقیقاً برای خانه هایی با سبک مدرن طراحی و ساخته شده اند. حوزه معماری در طول سالیان متمادی پیشرفت های بسیاری داشته و در این مدت به یک بلوغ رسیده است که نتیجه آن را می توان در آثار معماری خلق شده سالهای اخیر مشاهده نمود. در تصویر بعد، همان فضا را مشاهده میکنید که اگر همان فضا با گیاهان طراحی دکوراسیون شود چقدر می تواند به فضای بهتری برای استفاده تبدیل شود. آشپزخانه های بدون پنجره، نیاز به اکسسوری های روشن دارند تا با انعکاس نور مصنوعی، آن فضا را دلباز و زیبا جلوه دهند.

به تصویرهای زیر نگاه کنید. در این قسمت چند راهکار که باعث می شود آشپزخانه های کوچک، بزرگ تر به نظر برسند ارائه شده است. اتاق خواب فضایی برای آرامش و استراحت است بنابراین میبایست وسایلی را در آن جایگزین کرد که ساده باشند زیرا طرحهای هندسی شلوغ و بی نظمی باعث اختلال در خواب میشوند. مبلمان های سلطنتی بخاطر داشتن تاج های بلند باعث میشوند تا سقف کوتاه تر دیده شود. مبلمان، فرش، پرده و سایر لوازم دکوری، می بایست با سبک انتخابی هماهنگ باشند تا دکوراسیون داخلی شما، از یک هارمونی خاص پیروی کند. در این مقاله با موضوع طراحی دکوراسیون داخلی خانه با شما بودیم و از پنج نکته پرده برداری کردیم. به طور مثال فرض کنید که پرده پذیرایی با گل های ریز صورتی رنگ در مرکز پرده تزیین شده است. آنچه که در اتاق نشیمن موجب بهبودی محیط می شود، الزما در اتاق خواب موثر نخواهد بود. شناخت روانشناسی رنگ ها و ایجاد یک ترکیب رنگی مناسب با اکسسوری های خانه، بسیار موثر عمل می کند.

سبک سنتی در معماری داخلی همان طور که از نامش پیداست، مربوط به گذشتگان است. دکوراسیون کلاسیک اروپایی از جمله سبکهایی است که علاقمندان خاصی را به سمت خود جلب کرده است. در ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم. دیدن تصاویر بخش مهمی از فرآیند شروع کار دکوراسیون و طراحی داخلی است. در این مطلب، چیدانه با همراهی استودیو معماری نیارش از ابتدا تا انتهای پروژه طراحی و دکوراسیون در کنارتان خواهد بود و آنچه را لازم است برای شروع کار دکوراسیون بدانید در اختیار شما قرار خواهد داد. بهتر است اول یک اتاق را تمام کنید و بعد بروید سراغ یک اتاق دیگر تا اینکه از هر اتاق فقط یک گوشه را تغییر دهید. حال که دانستید برای ایجاد یک تغییر موثر باید از کجا شروع کنید و برای کدام مولفه ها تصمیم بگیرید، بهتر است بدانید این مولفه ها در کدام فضاها، موثر تر عمل می کنند. شومینه یکی از وسیله هایی می باشد که نقش زیادی در آرامش خانه دارد. اگر خواب راحت و آرام برایتان مهم است، باید به دکوراسیون اتاق خواب هم توجه زیادی داشته باشید. سه – برای دکوراسیون اتاق خواب مستر از چه مبلمان و اکسسوری هایی میتوان استفاده کرد؟

انتخاب رنگ های تیره در دیوار و کف اینگونه فضاها، محیط را بیش از حد کوچک جلوه می دهند. استفاده از رنگ زرد و طوسی در این بخشها ترکیب جذابی میشود. نورهای زرد، رنگ محیط را به سمت توناژ زرد و گرمی می برند. برای انتخاب رنگ و کاغذ دیواری دست شما باز است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از خانهها دارند، وجود یک آشپزخانه کوچک است. سرویس خواب پارچه ای مدرن؛ آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری! تعادل نامتقارن نیز برای کسانی که فضاهای غیر رسمی را ترجیح میدهند و کمی شور و هیجان و خلاقیت را در دکوراسیون خود دوست دارند، مناسبتر است.

برای پیادهسازی سبک کلاسیک در قسمت اتاقخواب میتوانید از سرویس خواب کلاسیک استفاده کنید. نظم، تقارن و تناسب اصولی هستند که در طراحی داخلی تردیشنال از اهمیت بالایی برخوردار هستند.در فضاهای داخلی نیز به سه قسمت کف، دیوار و سقف اهمیت بیشتری می دهد. معماری داخلی که طراحی دکوراسیون داخلی بخشی از آن به شمار می رود در واقع هنر خلق فضاهاست، فضایی که در عین اینکه زیباست، کارآمد و قابل استفاده نیز هست. نشیمن در یک خانه، فضایی برای استراحت و دورهمی های خانوادگی شماست. هنر طراح معماری این است که حس زیبایی شناختی را با اصول معماری و ارکان تخصصی آن ترکیب و در نهایت فضایی ایجاد کند که نماد درک، نیاز و هویت خواسته های طرف مقابلش باشد. در خانه های کوچک بهتر است این میزهای اضافه را حذف کنید و به جای آن از دیوار نهایت استفاده را بکنید.

آنان به شما کمک می کنند تا با تغییر در چیدمان و رنگ موجود در فضا، متوجه تغییر در جزئیات زندگی خود شوید. و چه کارهایی باید برای شروع کار طراحی داخلی انجام دهید تا به دکوراسیون دلخواهتان برسید؟ حتی اگر از یک طراح داخلی کمک می گیرید، این عکس ها به او کمک می کند که بفهمد شما چه می خواهید. در تصویر اول فضای ادارهای را میبینید که بی رنگ و روح و ساده است. یک پادری مناسب، آینه ها در اندازه ها و شکل های گوناگون، حوله ها در رنگ های مختلف و متفاوت باشند، استفاده از گل های معطر برای خوشبو کردن فضا، لامپ های پر نور با طرح های خاص و منحصر به فرد می تواند فضای حمام و سرویس بهداشتی را کاملا متفاوت از آن چه در فکر می گنجد نماید.

اتاق خواب ها یکی از قسمت های مهم در خانه ها هستند و افراد برای مطالعه و آرامش و استراحت از این فضا استفاده می کنند و به علت تاثیر فضای اتاق خواب و خواب، روی خلق و خو و آرامش افراد، بهتر است در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دقت زیادی به خرج دهید. حتما برای دو طرف تخت، از میز کنار تختی و آباژور استفاده کنید زیرا این عنصر می تواند هم به سادگی تقارن در دکوراسیون به وجود آورد و هم سطحی با دسترسی آسان برای قراردادن وسایلی از قبیل ساعت زنگی، عینک مطالعه و لیوان آب در اختیار شما باشد.

شاید تصمیم گیری سخت باشد ولی با تهیه ی لیستی که گفته شد و دیدن تصاویر و مشخص کردن علاقه مندی ها، شما به راحتی می سایت azindekor توانید انتخاب کنید. اما طبق روانشناسی رنگ ها، استفاده از هارمونی های زننده و جیغ، خواب را از شما می گیرد. عملکرد محیط آشپزخانه پیش از زیبایی آن می بایست مورد توجه قرار گیرد. تغییر در چیدمان منزل، آن هم مطابق میل شخصی، اغلب با یک اشتباه هرچند کوچک همراه می شود و بر همین اساس یک فضای ناهماهنگ و غیر اصولی شکل می گیرد. آنچه که اغلب مردم را از ایجاد تغییر در چیدمان منصرف می سازد، سردرگمی های ناشی از شروع کار است. یکی از مواردی که در فضاهای داخلی نقش مهمی را بازی می کند طراحی دکوراسیون داخلی است که قصد داریم در این مطلب بیشتر در این باره صحبت کنیم. بهتر است اجزای دکوراسیون داخلی را دسته بندی کنید – مثلا سبک مبلمان، ترکیب رنگی، طرح ها و الگوها، مصالح و تعداد مبلمان لازم برای هر اتاق. با روی کار آمدن آشپزخانه های اُپن و مدرن و جزیره، در واقع این بخش از منزل با سایر بخش ها کاملا در ارتباط می باشند و از فضای نشیمن می توان به طور کامل آشپزخانه را مشاهده کرد.

استفاده از فرشهای ابریشمی دستبافت که به صورت متقارن سطح کف را پوشش داده است گزینه بسیار مناسبی محسوب میشود. برای آنکه فضای داخلی کاملا منظم و در عین حال زیبا باشد همانطور که به اشیای عتیقه توجه دارید به ظروف چینی هم نیم نگاهی داشته باشید. در ابتدا، یعنی در شروع کار طراحی داخلی نگاهی به خانه ی خود بیندازید. گرچه مهندسان رشته معماری، بیرون فضا را مدیریت میکند، کار طراحی داخلی مدیریت بهینه ی داخل فضا است. لوازم آشپزخانه همگی در شلف داخل کابینتها قرار میگیرند و بیرون از کابینت ابزار برقی و وسایل خاصی دیده نمیشود. نور پردازی های هالوژنی در برخی از طرح ها و مدل های خاصی زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه می بخشد.

در این سبک برای اینکه جلوه خاصی به اتاق خوابتان بدهید، کهنه و نو را با هم ترکیب کنید. با هم و در کنار هم انتخاب کنید. ترفندهای کارساز را بشناسید تا دکوراسیون داخلی منزل خود را دگرگون کنید. اجرا: گروه مهندسی معماری آچیلان دکور،اجرای پروژه هایی با تمام استاندارد های موجود در صنعت طراحی داخلی منزل یا تجاری و اجرای تمامی پروژه های عمرانی و معماری از استارت تا مرحله نهایی را انجام می دهد. کارشناسان ما در گروه دکولند می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. زندگی مدرن امروزی، ما را ملزم به آپارتمان نشینی با فضاهای کوچک و محصور نموده است. اگرچه طراحی در اتاق خواب کمی سلیقگی است اما می بایست زمینه ساز استراحت و آرامش بیشتر شما شود. لذا می بایست راحتی و آسایش موردنیاز شما را تامین سازد. یک چیدمان تکراری و یکنواخت، افراد خانه را کسل و آن ها را از وقت گذراندن در آن محیط، منصرف می سازد. وجود یک کمد آینه دار، پهن نمودن یک فرش کوچک، استفاده از رنگ های روشن و دعوت کننده، به همراه یک عنصر سبز و یا یک مجسمه، فضای ورودی خانه شما را کاربردی و متفاوت می سازد. کمد آشپزخانه سفید به دلیل مزایای زیادی که دارد یکی از گزینه های محبوب و ترجیحی صاحبان خانه است.

دکوراسیون داخلی تعاریف متعددی دارد اما اگر بخواهیم به طور کلی دکوراسیون داخلی را معرفی نمائیم می توان گفت، دکوراسیون داخلی به معنی سلسله اموری است که برای ایجاد هماهنگی بین وسایل، اشیا و رنگ ها در نظر گرفته می شود تا یک فضای داخلی به صورت هنرمندانه ای جلوه داشته باشد. تلاش کنید که نور از زاویههای مختلف به اتاق بتابد. نکته: به یاد داشته باشید که یک نور ساده و یکدست در فضای اتاق خواب، مقبول نیست و نیازمند نورپردازی به کمک ابزار مختلف در این فضا هستیم. بعد از بازدید، کارشناس گلسِتان، ما بر اساس نور فضای شما و وسعت فضا و با توجه به بودجهی شما بهترین گیاهان مناسب آن فضا را بررسی می کنیم، ما نیازها و انتظارات شما و نوع کاربری محل را درنظر خواهیم گرفت. کارشناس ما به طور دقیق ایدهها و انتظارات شما را میشنود و نظرات و پیشنهادات خود را با توجه به تجربه و تخصصش با شما در میان میگذارد. با این حال، تمایز میان اصطلاحات وجود دارد. همگی وابسته به ابعاد فضای مورد نظر دارد. مورد اول رنگ سیاه کابینت هاست.

توسط دکور

دکوراسیون