طراحی دکوراسیون اتاق خواب با بیش از 10 مدل عکس آجر آنلاین | azindekor

در مدل اتاق خواب سنتی از روتختی های چهل تکه و کوسن ها و بالشت های ترمه دوزی شده استفاده می شود. برای نور تزئینی هم می توانید از نور مخفی سقف یا پشت تخت استفاده کنید که فضای اتاقتان را بسیار رویایی می کند. یادتان باشد که تخت خواب با اندازه بزرگی که نسبت به باقی وسایل در اتاق خواب دارد، معمولا به نقطه کانونی فضا تبدیل می شود. توجه داشته باشید، طبق توصیه طراحان داخلی، فاصله تخت با دو دیوار کناری، بهتر است مانند تصویر زیر، حدود 1 متر باشد تا فضای مناسب برای رفت و آمد و قرار دادن میز پاتختی را داشته باشید. برای جلوگیری از شلوغی و ریخت و پاش در طراحی دکوراسیون اتاق کودک، از یک جعبه یا سبد برای اسباب بازی ها استفاده کنید. به طور معمول این سبک برای فضاهایی با آب و هوای سرد، مناسب هستند زیرا در آن از پتوهایی بسیار کلفت استفاده می شود که برای فصولی مانند بهار و تابستان مناسب نیستند.

  • به این ترتیب با اولویت بندی مناسب و اصولی در ادامه نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید با هزینه ای ناچیز، دیزاین ساده و شیکی را برای اتاق خواب مد نظر خود پیاده سازی کنید.
  • در طراحی اتاق خواب گروه های سنی دیگر، علاوه بر توجه به سن و سلایق ایشان، بهتر است به خصوصیات روحی آن ها نیز توجه گردد.
  • اگر تصمیم به دکور اتاق خواب به سبک کلاسیک و مجلل دارید، برخی از ابزارهای سقف و دیوار و یا اجرای کناف می ­تواند به شما کمک کند.
  • یکی از تم هایی که برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی خیلی خوب جواب می دهد، استفاده از تم سیاه و سفید است.
یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد. رنگ و طرح های دیواری، برای اتاق خواب های باریک یکی از موارد مهم و اساسی به شمار می روند. طرح های عمودی و عمق دار باعث می شوند تا فضای اتاق خواب وسیع تر و دلباز تر احساس شود.

انتخاب المان مناسب در طراحی اتاق خواب

از مجله خبری آذین دکور ها می توان به گونه های خلاقانه و متنوعی در اتاق خواب استفاده کرد تا زیبایی دو چندانی به فضای آن بدهد. قیمت دکوراسیون اتاق خواب به میزان تغییراتی که می‌خواهید بدهید وابسته است. موارد دیگری از جمله متراژ اتاق، پیچیدگی یا سادگی طرح مدنظر شما، متریال و وسایل مورد نیاز و … نیز هزینه دیزاین اتاق خواب و اجرای آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به عبارتی، هر پروژه طراحی و اجرای دکور اتاق خواب هزینه خاص خود را دارد. علاوه بر تخت خواب مناسب، رنگ مناسب و وسایل موجود در اتاق خواب سبب تفاوت اتاق خواب مدرن از سنتی می شود.

طراحی حیاط مدرن برای خانه و تمام نکات مهم آن!

راز دکوراسیون اتاق خواب کوچک خوب، مانند هر منطقه کوچک دیگری، این است که در یک برنامه عملی، فضای کافی برای ذخیره سازی ایجاد کنید. برای داشتن یک اتاق خواب مدرن دخترانه در کنار نکاتی که در بالا به آن اشاره شد باید به نوع شخصی سازی محیط نیز توجه کرد. به عنوان مثال نوع دکورهای دیواری ای که انتخاب می شوند، از بین ایده هایی با خطوط صاف و با طراحی بدون زرق و برق همچون اریگامی، گالری دیواری و استفاده از تخته سیاه انتخاب شوند. بررسی و توجه به نکاتی که طراحان حرفه ای هنگام دکوراسیون کردن یک مکان مستطیلی و باریک در نظر می گیرند، می تواند به شما کمک کند تا به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید. اگر هنگام چیدمان و طراحی اتاق خواب خود دچار مشکل شده و می خواهید به دکوراسیونی فرح بخش و زیبا دست پیدا کنید، به ترفند هایی که طراحان حرفه ای انجام می دهند توجه کرده و اتاق خود را به بهترین شکل ممکن و مانند یک متخصص، طراحی کنید. اگر چه دکوراسیون اتاقی مستطیلی و باریک به عنوان اتاق خواب کار دشواری است، اما بدین معنا نیست که نمی توان به اتاق خوابی با فضایی زیبا و در عین حال کاربردی و فرح بخش دست پیدا کرد.

استفاده از یک کتابخانه کوچک

در صورتی که فضای اتاق خواب شما به اندازه ای نیست که قابلیت انجام این کار در آن را داشته باشید، می توانید از شلف های دیواری به این منظور در آن استفاده نمایید. پس برای دکوراسیون اتاق خواب خود هر کاری که انجام می دهید باید در خدمت افزودن به آرامش محیط اش باشد. اگر در اتاق خوابمان از تختخواب‌هایی که در قسمت بالا و یا پایین تخت فضایی به عنوان باکس دارند استفاده کنیم، یا اینکه در اطراف تخت خواب شلف قرار دهیم و حتی در بخش پایینی تختمان پاف قرار دهیم، حتما فضایی جذاب خواهیم داشت. پس از آن، کل بودجه‌ای که می‌توانید برای طراحی یا تغییر دکور اتاق خواب کنار بگذارید را به مدیر پروژه اطلاع دهید، تا کار طراحی و اجرای دکوراسیون متناسب با بودجه شما بسته شود. با «خدمت از ما» همراه باشید تا درباره هزینه دیزاین اتاق خواب، نکات مربوط به آن و نحوه سفارش خدمت آن بیشتر بدانید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون