طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2023 دکوراسیون ترنج | azindekor

انتظار داشته باشید که کابینت های تمام سفید حذف شده و رنگ های چوبی گرم و طبیعی جای آنها را بگیرد. اگر همچنان تمایلی به استفاده از رنگ سفید باشد باید از رنگ های گرم مایل به سفید و کرم یا خاکستری در کنار آن استفاده کرد. ساخت قفسه‌های شناور درون کابینت به آشپزخانه شما با سبک سنتی و ایرانی کمک می‌کند تا همه وسایل را درون آن فضا جا بدهید. به همین دلیل امروزه در اکثر طراحی‌های آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی از کابینت ایرانی با طرح‌های زیبا استفاده می‌شود.

  • در دیزاین آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه نیز ترکیب رنگ ها اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غافل شد.
  • طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل خود را به شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی در مشهد کارمانی بسپارید.
  • کمک می کند بلکه کمک میکند نور محیط برای انجام آشپزی نیز بیشتر شود.
  • همچنین صندلی‌های بدون پشت برای دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک انتخاب مناسبی هستند.
فضایی برای ذخیره سازی تعبیه کنید و به نورپردازی دقت کنید و منابع برقی کافی داشته باشید و مهم تر از همه از ایمنی بالایی برخوردار باشد. آن دکوراسیون آشپزخانه از دید آنها مطلوب تر و کامل تر خواهد بود. هنگام دکوراسیون آشپزخانه ، توصیه می‌شود حداقل فاصله 1000 میلیمتری بین صندلیها گذاشته شود. این پیشخوان صبحانه، یک راه عالی برای جداسازی فضای اتاق نشمین از آشپزخانه است، در عین حال فضای باز محیط نشیمن حفظ می‌شود. نقاط عملكردی بايد به درستي انتخاب شود و كابينت هايي در بالا و پايين نياز است تا فضايي لازم براي قرار گيري لوازم آشپزخانه كاربران فراهم گردد .

http://belaltour.irدر این نوع خانه ها برای بزرگ جلوه دادن محیط معمولاً جلوی آشپزخانه را باز می‌گذارند. در این مطلب درباره انواع دکوراسیون آشپزخانه ، ۵۰ عکس از بهترین دکور های کابینت آشپزخانه و همچنین انواع سبک کابینت آشپزخانه در دکوراسیون صحبت میکنیم. در صورتی که دکوراسیون داخلی را به چندین دسته بخش بندی کنیم، دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های آن به حساب می آید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه همچنان که باید از دکوراسیون عمومی داخل خانه باید پیروی کند باید ویژگی ها و مختصات خاص خود را نیز داشته باشد چرا که دیزاین آشپزخانه از لحاظ کاربردی متفاوت از سایر بخش های خانه است.

ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه

در حالی که ممکن است اشکال کاشی های طرح دار یا چندین متریال با بافت، رنگ و پتینه را در یک آشپزخانه معاصر ببینید، در آشپزخانه مدرن چیز زیادی از آن نخواهید دید. و هایگلاس بهترین کابینت‌ها برای طراحی آشپزخانه های مدرن هستند. مشخص‌ترین مولفه‌ای که در آشپزخانه های مدرن وجود دارد این است که فضای آشپزخانه از نشیمن یا پذیرایی با در یا دیوار جدا نشده است. و به دلیل محدودیت فضا، دیوارهای باربر یا بودجه، نمی‌توان آنها را تغییر داد.

رابطه خطی در اجزا آشپزخانه

بسته بندی و ظروف پلاستیکی را در یک محل مفید و نزدیک یک سطح مجله خبری آذین دکور برای بسته بندی مواد باقی مانده نگه دارید. ظروف را در نزدیکی ماشین ظرفشویی قرار دهید تا روند تخلیه آسان شود. اگر تصور می کنید با دکوراسیون آشپزخانه و کابینت هایی به رنگ سفید ، فضا بیش از حد ساده و سرد جلوه می کند،تغییر دادن کفپوش آشپزخانه هم می تواند رنگ و گرمای زیادی را به دیزاین آشپزخانه وارد کند. یک راهکار بسیار کلیدی و عالی در ایجاد حس و حال متفاوت و البته تغییر دکوراسیون آشپزخانه ، تغییر رنگ و طرح بین کابینتی هاییست که این روزها در بازار پیدا می شود. طراحی های جذاب ، لوکس و متفاوتی که در برخی از موارد هیچ نیازی به نصاب نیز ندارند و به صورت پنل های آماده نصب و برش به فروش می رسند. اما اگر تنها مشکل شما با انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها و دیزاین آشپزخانه ، دغدغه تبدیل شدن این فضا به یک دکور سرد و بی روح است، بهتر است بدانید این مشکل را می توان به آسانی با اکسسوری های بسیار جذاب برطرف نمود.

پنج – خانه هایی با نشیمن و پذیرایی کوچک یا کم نور

منتشر شده در

توسط دکور

دکوراسیون