طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2023 دکوراسیون ترنج | azindekor

با توجه به بودجه کارفر با بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود مراحل ساخت و ساز انجام می شود. از سالم بودن لوازم برقی مطمئن شوید، کف پوشی انتخاب کنید که هنگام راه رفتن سر نخورید،از جمله المان هایی است که باید در آشپزخانه رعایت کنید. ضمنا ورکشاپ های آنلاین رشته های دکوراسیون داخلی را نیز داریم . این کار دسترسی به ماشین ظرفشویی را تا حد زیادی محدود می‌کند و بسته‌ و باز کردن آن بسیار دشوار می‌شود، چون تنها از یک طرف می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. اگر می‌خواهید از چکه کردن مواد غذایی و چربی روی کف آشپزخانه جلوگیری کنید، ماشین ظرفشویی را در فاصله کمی از سینک قرار دهید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن که واقعا آنرا منحصر به فرد می کند !

اصول چیدمان آشپزخانهشما مهمترین عامل در تضمین ایجاد یک فضای کاربردی و کارآمد است. یک چیدمان هوشمندانه به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از فضا ببرید. به خصوص در آشپزخانه، عمل چیدمان علاوه بر قرار دادن مبلمان و کابینت، مربوط به وسایل بی شمار دیگری نیز است. داشتن ارتفاع مناسب، اطمینان از فضای کافی برای جابجایی راحت، قرار دادن وسایل و سهولت استفاده، همگی در لذت بردن شما از آشپزی تاثیرگذار هستند.

http://belaltour.ir

عناصر ارگانیک به شکل سنگ های مجله خبری آذین دکور، مواد ارگانیک و سازگار با محیط زیست و چوب راه خود را به آشپزخانه ها ادامه خواهند داد. این متریال های طبیعی در ساخت قسمت هایی مانند کابینت و انباری مورد استفاده قرار خواهند گرفت. سیرا فالون، طراح اصلی در Rumor Designs می گوید استفاده از سنگ های طبیعی به عنوان رومیزی در دکوراسیون آشپزخانه 2023 رواج خواهد یافت و کابینت های چوب طبیعی نیز به وفور مشاهده خواهد شد.

  • مسئله نورپردازی نه تنها در آشپزخانه ‌های کوچک، بلکه در آشپزخانه ‌های بزرگ‌ تر نیز بسیار مهم است.
  • شاید با خود فکر کنید که معمولا مواد غذایی را باید تازه مصرف کرد و نیازی به ذخیره سازی آن ندارید، اما حتی اگر بخواهید برخی از مواد غذایی را برای مدت کوتاهی نگهدارید نیاز به فضای بیشتری دارید.
  • به اين منظور در كنار پنجره ها كابين ها و شلف هايي قرار مي دهيم.
  • اجاق گاز یکی از سه جزء اصلی مثلث کار می‌باشد، نقش مهمی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد.
  • پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای انتخاب فرش در دکوراسیونرا مطالعه فرمایید.
در طراحی آشپزخانه‌های مدرن، معمولاً برروی جزیره‌ها، سینک ظرفشویی کوچکی قرار می‌دهند که بسیار کاربردی است. این سینک اضافه روی جزیره، می‌تواند از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کند. همچنین کاربری بیشتری به جزیره موجود در آشپزخانه بدهد و فضای بالای جزیره، بدون استفاده باقی نمی‌ماند.

آشپزخانه مدرن، به چه آشپزخانه‌ای گفته می‌شود؟

اما اگر طراحی به درستی انجام شود، آشپزخانه‌ای منحصربه فرد خواهد شد. ترفند آشپزخانه تلفیقی، استفاده از عناصر اصلی سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه دیگر برای طراحی بخش‌های مختلف آشیزخانه می باشد. همه چیز را از رنگ کابینت و ایده های نورپردازی آشپزخانه گرفته تا سبک های طراحی مورد علاقه خود را امتحان کنید تا همگام با 2023 یک آشپزخانه جدید، گرم و صمیمی داشته باشید. بازسازی برای رسیدن به آشپزخانه ای که همگام با ترند سال 2023 است شاید کار دشواری باشد، اما در حد جایگزین کردن رنگ ها کار سختی نخواهد بود. با هزینه های اندک نیز می توان این کار را انجام داد و از فضای جدید و گرم به وجود آمده لذت برد. استفاده از رنگ هایی مانند سبز_آبی، ارغوانی تیره، خزه اسپانیایی و تمام رنگ های دکوراسیون 2023 را می توان برای آشپزخانه استفاده کرد و این کاملا بستگی به سلیقه و اولویت های شما دارد.

چهار- آشپزخانه هایی با مبلمان و لوازم تیره رنگ متعدد

توسط دکور

دکوراسیون