طراحی دکوراسیون آشپزخانه راژه | azindekor

برای مجله خبری آذین دکور این بخش از آشپزخانه می توانید از شلف ها و یا تابلوهای هنری استفاده نمایید. همان‌طور که قلب حیاتی‌ترین عوض بدن است، آشپزخانه هم نقش بسیار مهمی را در منزل ایفا می‌کند. اگر دکوراسیون یک آشپزخانه شاد و انرژی‌بخش باشد، منزل شما نیز محیط مطبوعی خواهد داشت. دکوراسیون یک آشپزخانه را طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء موجود در آن تشکیل می‌دهد؛ بنابر‌این برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل لازم است در انتخاب‌های خود دقت به خرج دهید. آشپزخانه‌های مدرن به طور معمول حالتی هندسی‌تر دارند و رنگ‌های نقره‌ای و طوسی خیلی در این سبک دیده می‌شوند و بهترین دکوراسیون آشپزخانه مدرنبه همین سبک است و نمونه‌اش را در تصویر زیر می‌توانید ببینید. ممکن است در انتخاب سبک دکوراسیون آشپزخانه خود مردد باشید و نتوانید تصمیم نهایی را بگیرید.

http://belaltour.ir

اگر آشپزخانه بزرگی در اختیار دارید می‌توانید از کابینت‌های یا سطل‌ها تو کار هم استفاده کنید. تمام حقوق سایت محفوظ و متعلق به مرکز تخصصی آموزش های دکوراسیون داخلی می باشد . در واقع هرچه از این فضاها در آشپزخانه داشته باشید کم است و روی کابینت ها و فضاهای اینگونه به شما در آشپزی و کارهای آشپزخانه کمک می کند.

اولین اصل برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت مدرن توجه به کاربردی بودن دکوراسیون و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه است. برای داشتن دکوراسیونی مدرن و لوکس اولین اقدام تهیه وسایل آشپزخانه نظیر کابینت ها، میز ناهار خوری، سینک ظرفشویی، شیر آلات و وسایل برقی همچون یخچال و ماکروفر و… با طراحی مدرن و هماهنگ است. طراحان دکوراسیون داخلی مدرن برای طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی قائل هستند و معتقدند آشپزخانه به عنوان قلب تپنده خانه باید دارای چیدمانی زیبا و متفاوت باشد. این نوع از انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه، فضایی مانند یک خانه روستایی دارد. از رنگ‌هایی مانند زرد، قرمز، قهوه‌ای در طراحی این آشپزخانه استفاده می شود. اجاق گاز یکی از سه جزء اصلی مثلث کار می‌باشد، نقش مهمی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

لوازم آشپزخانه آنتیک نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون دارند. دیوارهای سنگی، سقف چوبی و آجر عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه روستیک است. ابزارهایی مانند کانتر چوبی و سینک ظرفشویی کلاسیک می‌تواند به این سبک زیبایی ببخشد . برای داشتن آشپزخانه‌ای به سبک مدرن که برای دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک سبکی مناسب است باید نکاتی را حین طراحی در نظر بگیرید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

حتی اگر آشپزخانه شما دارای پنجره باشد نباید از تهویه مصنوعی در طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه غافل شوید. نکته ی مهمی که در مورد نور مصنوعی موجود در آشپزخانه باید مورد توجه باشد این است که طراحی نور نباید به گونه ای باشد که سبب خیرگی چشم شود و یا حواس پرتی را به دنبال داشته باشد. انتخاب وسایل برقی آشپزخانه، همرنگ و بر پایه نقره ای یا استیل در این مدل دکوراسیون آشپزخانه بسیار مرسوم است زیرا آنها ارزش بیشتری به مکان می دهند.

  • آشپزخانه مدرن بالا توسط یکی از کابینت‌سازان سلام ساختمان در شهر مشهد انجام شده است.
  • در کل با وجود کوچک بودن فضا، سعی شده که آشپزخانه کاملاً کاربردی و فضا بهینه باشد.
  • برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره ها و راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.
  • اگر آشپزخانه کوچک شما جایی برای ماشین ظرف‌شویی ندارد، از سینک دولگنه استفاده کنید تا همزمان سینکی برای شستن و سینک دیگری برای ظروف کثیف داشته باشید تا هم ظرف شستن راحت‌تر شود و هم آشپزخانه مرتب بماند.
  • استفاده از رنگ های روشن نظیر کرم و سفید در آشپزخانه های کوچک انتخاب بهتری است چراکه محیط کوچک آشپزخانه شما را بزرگ تر نشان می دهد و از نظر انعکاس نور انتخاب مناسب تری محسوب می شود.

توسط دکور

دکوراسیون