طراحی دکوراسیون آشپزخانه راژه | azindekor

کاشی در طراحی سنتی ایرانی نقش به سزایی دارد به همین دلیل استفاده از آنها در طراحی آشپزخانه‌های ایرانی می‌تواند به خوبی حال و هوای سنتی را تداعی کند. اما نکته مهم در خصوص انتخاب کاشی و سرامیک برای آشپزخانه‌ای به سبک ایرانی، هماهنگی آن با کفپوش آشپزخانه و سرامیک‌های کف آن است. در صورت عدم هماهنگی فضای آشپزخانه شما جلوه شلوغی پیدا می‌کند که خوشایند نیست. طراحی دکوراسیون یک آشپزخانه مدرن نیاز به فضایی نورگیر و با تهویه مناسب دارد.

http://belaltour.ir

آشپزخانه هایی که نور طبیعی در آن ها جریان دارد نسبت به دیگر آشپزخانه ها امتیاز ویژه تری دارند. دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر یک سبک دکوراسیون آشپزخانه بسیار محبوب است و به راحتی توسط صاحبان خانه به طور انبوه پذیرفته می‌شود. آشپزخانه ای که به سبک معاصر طراحی شده است، ترکیبی از عناصر جدید، قدیمی، معمولی و در عین حال صیقلی را در خود جای داده است تا زیبایی براقی به فضای شما بدهد. کانترهای بنایی مانند میزهای کوارتز، گرانیت و مرمر عناصر اصلی یک دکوراسیون آشپزخانه با سبک سنتی هستند. این عناصر به دلیل دوام و ظاهر مجلل و جاودانه خود مورد احترام اند.

ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه

شرکت مجله خبری آذین دکور دکوراسیون داخلی آرکسان همراه شماست تا هرآنچه که به آن فکر می‌کنید را به تصویر بکشد. نکته دیگری که در مورد انتخاب کابینت وجود دارد استفاده از کابینت‌های بلند است. زمانی که از کابینت‌های بلند استفاده کنید؛ می‌توانید تمام وسایل خود را در آن قرار دهید و دیگر نگران کمبود جا نباشید. هرچقدر وسایل کمتری در محیط آشپزخانه شما باشد آشپزخانه خلوت‌تر، تمیزتر و به دنبال آن بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

نکات اولیه دکوراسیون آشپزخانه

با انتخاب یک رنگ متناسب با دکور داخلی برای کابینت می توان گفت نصف بیشتر راه را برای زیبایی منزل خود رفته اید. پس ازانتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت ها نوبت به خرید وسایل و اجزای دیگر آشپزخانه همچون یخچال، گاز و میز و صندلی و … می رسد. این وسایل را باید با توجه به کاربردی بودن و هزینه ای که مد نظر شماست انتخاب کرد. در ادامه به چند نکته در مورد چیدمان لوازم و وسایل داخل کابینت اشاره می کنیم.

دکوراسیون آشپزخانه سفید مدرن

در ادامه نکات بیشتری از دکوراسیون داخلی آشپزخانه همراه با عکس دکوراسیون داخلی آشپزخانه را به شما خواهیم گفت که امیدواریم بتوانید در آشپزخانه خودتان اجرا کنید. انتظار می رود شاهد افزایش در طراحی سبز ارگانیک و سازگار با محیط زیست در دکوراسیون آشپزخانه 2023 باشیم. پلاستیک تا حد امکان از آشپزخانه ها خارج شده و مواد طبیعی با منابع پایدار وارد آن شده است. همه ترندهای آشپزخانه سال 2023 به سمت فضاهای روشن تر حرکت می کنند. بنابراین، طراحی یا ظاهر نهایی هر چه باشد، اتاق پر از نور خورشید خواهد بود. با این حال، به حداکثر رساندن نور برای مدتی یک روند محبوب در آشپزخانه بوده است.

  • شما میتوانید هر اندازه که میخواهید خلاق باشید و این دقیقا همان کاری است که دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه را بسیار جذاب میکند.
  • توجه به فضا از مباحث مهمی است که همیشه در طراحی مورد توجه بوده است.
  • چوب گردو با داشتن نقوش طبیعی و منحصر به فرد بر روی خود یکی از زیباترین چوبها برای تولید میز ناهار خوری چوبی مدرن می باشد که میتوانید برای خرید میز ناهار خوری تمام چوب آن را انتخاب کنید.

توسط دکور

دکوراسیون