طراحی آشپزخانه ایرانی؛ بررسی نکات مهم در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی معمارنو | azindekor

حضور نور و روشنایی از دیدگاه فنگ شویی در دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است. نور می تواند خستگی ، افسردگی و احساسات منفی در وجود انسان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و موج انرژی های مثبت را در وجود او به حرکت درآورد. رعایت این موارد نه تنها در دکوراسیون آشپزخانه های سفید رنگ ، بلکه در تغییر دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب طرح و رنگ کابینت ها نیز می تواند برای شما راهنمایی مفیدی تلقی شود. پرده های رنگی رنگی و با طراحی های شاد دقیقا همان چیزی ست که فضای آشپزخانه سفید منزل تان به آن نیاز دارد. نورهای سقفی، لوستر اصلی آشپزخانه ، روشنایی های دکوراتیو دیواری و نورپردازی های مخفی همگی می توانند جلوه های زیبایی در دیزاین آشپزخانه پدید آورند. استفاده از یک روشنایی دیواری جذاب چوبی به شکل فانوس یا یک استند معلق با نورمخفی بر روی دیوار می تواند منجمله این نورپردازی ها باشد.

  • بعد از تکمیل فرم‌ها توسط کارفرما و مشخص شدن علایق، سبک زندگی، سبک دکوراسیون منزل و سطح بودجه ایشان؛ فضای آشپزخانه نقشه برداری می‌شود.
  • گلیم و فرش ایرانی که دارای طرح و نقش‌های اسلیمی یا عشایری است، یکی از مهم‌ترین عناصر رعایت دکوراسیون به سبک ایرانی محسوب می‌شود.
  • برخی افراد تصور می‌کنند منظور از انتخاب وسایل دکوری در آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی عدم استفاده از هر نوع لوازم مدرن است.
  • قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود.
  • در این آشپزخانه‌ها توصیه می‌شود با نصب لامپ‌های رشته‌ای و چراغ‌های LED به قفسه‌ها و زیر کابینت‌ها یا نصب لوستر فضا را زیباتر و بزرگ‌تر نشان دهید.

همچنین رنگ کابینت، طرح کاشی ها، دستگیره ها و لوازم خانگی مانند یخچال، گاز و سینک، همه مهم هستند. پس باید سعی کنید ارتباط و هماهنگی دکوراسیون آشپزخانه با فضای روبرویش حفظ شود. دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل مدل های هایگلاس، فوق برجسته و کابینت اتریش، کابینت نیمن، کابینت ام دی اف می باشد که هر کدام از این محصولات مشخصات و قیمت مختلفی دارند.

http://belaltour.ir

همچنین فضایی برای تعاملات خانوادگی محسوب می شود پس داشتن محیطی مدرن و شیک امری ضروری به شمار می رود. باز سازی روشی بسیار مناسب و به صرفه برای تغییر دادن دکوراسیون یک آشپزخانه سنتی می باشد. بازسازی می تواند علاوه بر اقتصادی بودن، به افزایش فضا و کارایی هم کمک کند. تغییراتی مانند تعویض کفپوش و یا بیشتر کردن نور پردازی و رنگ دیوار ها در باز سازی آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است اما قطعا بیشترین تاثیر را تعویض و یا تعمیر کابینت ها خواهد داشت.

سبک چیدمان آشپزخانه تک دیواری

پارکت های مجله خبری آذین دکوری به این مدل کابینت ها نمای بهتری می دهد برای خرید پارکت لمینت از آرکسان با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. مثلث آشپزخانه به شما کمک می‌‌کند از حرکت ‌های غیرضروری اجتناب کنید و آشپزی را به روش کارآمدتری انجام دهید. در بخش میانی آشپزخانه یک کانتر با چند نوع استفاده قرار داده شده است.کابینت در قسمت زیرین و محل آویز در قسمت بالا و میزی برای انجام کارهای مربوط به آشپزی و.. در نگاه اول سرامیک های طلایی براق و برجستگی هود با رنگ کاملا تضاد طوسی به چشم می خورد.انتخاب اشیاه دکوری با رنگ های شاد و گرم برای ایجاد تعادل در دمای رنگ آشپزخانه است.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک: بهترین ترندهای 2022 + عکس

برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه ایرانی می‌توانید از پارکت‌های طرح چوب، کاشی‌های سنتی، کابینت‌های طرح چوب، چند قاب عکس سنتی، قابلمه‌های مسی و تزئینات سنتی استفاده کنید. سلام ساختمان می‌تواند به شما کابینت‌ساز متعهد و خوش قول معرفی کند تا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت کابینت‌های خود را تعویض کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از مشاورین ما مشاوره رایگان دریافت کنید؛ برای این کار روی تصویر و یا لینک مشاوره رایگان کلیک کنید.

در این شهرها می توانید سفارش دکوراسیون آشپزخانه را ثبت کنید:

توسط دکور

دکوراسیون