طراحی آشپزخانه ایرانی؛ بررسی نکات مهم در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی معمارنو | azindekor

پیشنهاد می‌شود کفپوش آشپزخانه به رنگ سفید و پرده‌ها هم به رنگ روشن انتخاب شود تا هم آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد هم حس آشپزخانه‌های اسکاندیناویایی در آن ایجاد شود. همچنین می‌توانید از وسایل به رنگ‌های برنزی و متالیک در کنار رنگ‌های روشن استفاده کنید تا نمای زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود‌ ایجاد کنید. یکی دیگر از آیتم‌هایی است که در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید این است که مناسب ترین سبک را برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی انتخاب کنید. دکوراسیون آشپزخانه مدرن یا دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی در رنگ، مدل و نوع کابینت تفاوت‌هایی دارند که باید با توجه به سلیقه مشتری و ابعاد آشپزخانه به کار گرفته شوند.

  • انواع میز تلویزیون ساده و شیک مناسب خانه های مدرن اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به این معنی است که شما قصد خرید یک میز تلویزیون ساده و شیک را دا…
  • شما می‌توانید از سلام ساختمان مشاوره رایگان برای دکور خانه خود دریافت کنید برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید.
  • کابینت های شما نباید خیلی با سایر فضاهای آشپزخانه تان متفاوت باشد، زیرا ممکن است سبب تناقض در دکوراسیون شما شود.
  • دکوراسیون داخلی آشپزخانه از انتخاب رنگ کابینت تا طراحی و اجرای اجزای داخلی کشوها و طبقات همه نیازمند داشتن ایده ای خلاقانه است.
اولین قدم برای مجله خبری آذین دکور دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده انتخاب کابینت است. امروزه با توجه به کم شدن متراژ خانه ها و افزایش آپارتمان نشینی، توصیه میشود برای کابینت آشپزخانه رنگ سفید را انتخاب کنید. به طور کلی رنگ ها نقش مهمی در طراحی دکوراسیون های مختلف دارند. در دیزاین آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه نیز ترکیب رنگ ها اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غافل شد.

مدل و ایده جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه 2023

داشتن کابینت هایی که فضاهای لازم را برای جا گذاری لوازم داشته باشد. به آشپزخانه نظم داده و فضا را از به هم ریختگی و آشفتگی خارج می کند. با رعایت همین چند نکته می توان آشپزخانه ایی داشت که هر چند کوچک باشد ولی کدبانوی خانه به راحتی در آن به فعالیت می پردازد.

http://belaltour.ir

بهتر است در دکور آشپزخانه ساده‌ کوچک خود، رنگ‌های روشن و شادی مثل سفید، سبز روشن، زرد یا قرمز به‌کار برید تا فضای آشپزخانه شما دلپذیرتر شود. با طراحی مناسب کابینت‌ها، قفسه‌ها و کشوهای مختلف می‌توان از تمام فضای آشپزخانه استفاده کرد و وسایل را داخل کابینت‌ها جای داد تا آشپزخانه شلوغ و آشفته به نظر نرسد. دیزاین آشپزخانه اعم از طراحی و ساخت کابینت ها ، انتخاب کفپوش ، دیزاین سقف و انتخاب تجهیزات و لوازم آن ، منجمله گران قیمت ترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل است.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

اما اگر کابینت های بالایی در هر سه دیوار وجود داشته باشند، می‌توانند فضا را محصور کنند. برای جلوگیری از این امر، کابینت های بالایی فقط در امتداد یک یا دو دیوار درکنار قفسه های باز و هود قرار می‌گیرند. آشپزخانه U شکل گردش کار عالی برای استفاده چند نفر از آشپزخانه را به طور همزمان امکان پذیر می‌کند. می‌توان گفت چیدمان آشپزخانه شبه جزیره نیز مانند جزیره است و دارای یک پیشخوان آشپزخانه است که به دیوار یا کابینت متصل است. این چیدمان آشپزخانه یک راه حل عالی برای آشپزخانه هایی است که در آن فضا اجازه نصب یک جزیره مستقل را نمی‌دهد.

استفاده از پارکت و لمینت برای آشپزخانه

توسط دکور

دکوراسیون