صرافی کوکوین اولین ای تی اف NFT تحت تسلط USDT را راه اندازی کرد :: تتر ایران

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در اولین گزینه این صفحه امکان تغییر رمز عبور وجود دارد. ابتدا همانند تصویر زیر از قسمت هایی که مشخص شده است، وارد داشبورد حساب کاربری خود میشوید. و در نهایت در مقالات بعدی به شما نحوه ی واریز و برداشت در صرافی Kucoin را آموزش دهیم. در برنامه‌ی زنده‌ی روز شنبه، مدیر اجرایی کوکوین، جانی لیو ، اعلام کرد که هکرها توانسته بودند کلیدهای خصوصی هات والت‌های آن‌ها را به دست آورند.

CPI چیست؟ چه تاثیری در بازار فارکس دارد؟

صرافی kocoin یکی از محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال برای معاملات spot و فیوچرز می باشد. این صرافی پنجمین صرافی برتر با حجم معاملات بیش از 1.5 میلیارد دلار در 24 ساعت در لیست Coinmarketcap است. به عبارت ساده هرچه شما بیشتر ترید کنید و KCSهای بیشتری را روزانه هولد کنید، در سطح بالاتری از کاربری قرار می‌گیرید و کارمزد معاملاتتان کمتر خواهد شد. با توجه به تحریم های موجود احراز هویت kucoin با پاسپورت ایرانی مقدور نمی باشد. البته با وجود عدم داشتن احراز هویت باز هم می توان در این صرافی ثبت نام کرده و به خرید و فروش ارز های دیجیتال پرداخت. فقط در حداکثر مبالغ مورد مورد معامله محدودیت هایی برای مشتریان احراز هویت نشده وجود دارد.

قیمت لحظه ای ارز استپن؛ معرفی کامل، بررسی آینده و تحلیل GST

بازار P2P از روش های مختلف پرداخت از جمله PayPal، انتقال سیم، تعامل و سایر روش های پرداخت معروف با استفاده از محبوب ترین ارزهای فیات مانند USD ،CNY ،IDR ،VND و CAD پشتیبانی می کند. KuCoin بسیار ساده و آسان جهت استفاده حتی برای مبتدیان است. این یک طرح مدرن و ساده است که در تمام صفحات گسترش یافته و توسط یک رابط قدرتمند API تأمین می شود. بستر معاملاتی از یک موتور اصلی ترید پیشرفته استفاده می کند که می تواند میلیون ها معامله در ثانیه را مدیریت کند.

  • همان‌طور که پیش از این گفتیم، یادگیری مباحث مختلف مربوط به رمز ارزها قبل از ورود به بازار الزامی است.
  • یکی از بهترین آی پی‌های ثابت و سرورهای مجازی خارجی برای ترید کردن، آی پی آدرس کشور سنگاپور می‌باشد.
  • در این روش شما سفارش ها را به صورت شرطی ثبت می کنید و خرید و فروش را مشروط به قیمت خاصی می کنید.

صرافی کوکوین اولین ای تی اف NFT تحت تسلط USDT را راه اندازی کرد :: تتر ایران 📢 افتتاح دفتر مجازی کوکوین در آسمان‌خراش متاورس بلاک‌توپیا … این اتحاد بهترین پروژه‌ها و افراد را در کنار هم قرار می‌دهد تا به طور منسجم برای رشد Fantom کار کنند. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اکسچینج کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. ▪️ اکوسیستم رمزنگاری پیشرو KuCoin سناریوی تحول فنی و ارتقاء غیرمتمرکز خود را برای اعلام کرد.

  • امروز درباره نحوه ثبت‌ نام و آموزش کار با آن صحبت می‌کنیم، با ما باشید.
  • پنجره‌های معامله جدیدی نیز اضافه شده است که شما می‌توانید از طریق آن میان دیدن آخرین معاملات در بازار و یا عمق بازار انتخاب کنید.
  • برای یادگیری کامل افتتاح حساب معاملاتی درکوکوینکافی است این مقاله را مطالعه کنید.
  • این صرافی بین المللی حدود 900 ارز دیجیتال را پشتیبانی کرده و می توان انتخاب بسیار گسترده تری در خرید ارز های دیجیتال نسبت به صرافی های دیگر داشت.
  • امروزه، KuCoin سومین صرافی بزرگ خرده فروشی از نظر ارزش بازار است و بیش از 8 میلیون کاربر دارد.

با توجه به اینکه این توکن بر روی شبکه اتریوم اجرا شده است، اکثر کیف پول‌های اتریوم از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. مثلا در تصویر پایین درون بخش BTC اولین بازار ETH/BTC می‌باشد یعنی شما می‌توانید بیت کوین بدهید و اتریوم دریافت کنید. پس همیشه حواستان به این موضوع باشد که در چه بازار یا جفت ارزی برای معامله حضور پیدا می‌کنید. در قسمت بعد اگر بر روی USD کلیک کنید ارزهای استیبل کوینی که درون صرافی کوکوین موجود است را به شما نشان می‌دهد. زمانی که بر روی USD کلیک کنید ارزهای استیبل کوین در زیر این بخش بصورت دسته ای ایجاد می‌شوند.

  • در این مرحله مانند تصویر پایین به صفحه مربوط به بازار معاملات هدایت می‌شوید.
  • از جمله خدمات ارائه شده در این صرافی می توان به امکانات زیر اشاره کرد.
  • به همین علت تعداد زیادی از کاربران از کشورهای اروپایی مثل ایتالیا، هلند و … و همینطور ایرانی‌ها، صرافی کوکوین را به عنوان صرافی آنلاین خود و جایگزین بایننس انتخاب کردند.
  • پس از انتخاب ارز آدرس کیف پول گیرنده را وارد نموده و میزان ارز ارسالی خود را تعیین نمایید.
  • یا بهتر بگوییم، مقدار معینی از وجوه واریز شده را، برای خرید ارزی خاص، در بازه زمانی مشخصی، هزینه کند.

توسط دکور

دکوراسیون