سقف کناف پذیرایی سقف کناف سالن نمونه کار 1401-کناف آوگون

برای این منظور می توان از کناف سقف پذیرایی کوچک با طرح های ساده استفاده نمود. این طرح ها اغلب مستطیل و مربع بوده و با نورپردازی مناسب می توان ارتفاع را بیشتر نشان داد. همچنین برای مغازه های کوچک نیز می توان از کناف مغازه کوچک استفاده نمود تا محیطی دلبازتر داشته باشیم.

اگر طرح کناف پذیرایی درست انتخاب شود، کل پذیرایی بهتر و زیباتر به نظر می آید و مانند یک قطعه پازل، مکمل دکوراسیون پذیرایی است. مدل کناف مربعی و مستطیلی، از طرح های پرکاربرد تر و در عین حال ساده تر هستند که مدل های متنوعی دارند. یکی از ایده هایی که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، طراحی سقف آشپزخانه با استفاده از روش کناف کاری می باشد. استفاده از کناف آشپزخانه در سبک های مدرن و کلاسیک بسیار کارآمد بوده و نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. آشپزخانه محیط کار افراد خانواده به ویژه مادران است و کناف کاری همراه با نورپردازی صحیح و مناسب در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در سقف آشپزخانه ترجیح بر این است که از کناف کاری‌های مقاوم در برابر رطوبت و آتش استفاده شود.

ایجاد نورپردازی مناسب در سقف منازل مسکونی می تواند در زیبایی و جذابیت طرح کناف تاثیر گذار باشد و هم چنین کناف با ایجاد یک نورپردازی ایده آل می تواند جلوه زیباتری را پیدا کند. محبوبیت استفاده از کناف در ایران آنقدر گسترش یافته است که امروزه در بیشتر شرکت ها و منازل مسکونی نمونه هایی از طرح های کناف مشاهده می شود. تصاویری از انواع کناف مخصوص سقف را با طرح های زیبا و جدید در این مطلب ملاحظه خواهید کرد شما می توانید با دیدن این تصاویر با انواع طراحی های کناف آشنا شوید. دراین قسمت تعدادی نمونه کار طراحی کناف سقف برای اتاق پذیرایی مشاهده می کنید. استفاده از آینه های دکوراتیو برای دیزان و تزیین سالن پذیرایی و همچنین استفاده از ترکیب آن با کناف سقف می تواند زیبایی خاصی برای منزل شما باشد. قابلیت‌هایی چون امکان نصب آسان، انعطاف‌پذیری و طرح‌های متنوع، کاهش ارتفاع و وزن سقف و امکان نورپردازی موجب شد به سرعت نظر طرفداران زیادی به این سقف‌های کاذب جلب شود.

به همین خاطر در کنار اجرای دکور کناف حتما از یک نورپردازی مناسب نیز استفاده می شود. از پنل های کناف با این ضخامت صرفا برای اجرا در طرح کناف هایی که منحنی و قوس تند دارد، استفاده می شود. امکان نصب چراغ های تزیینی روکار و توکار و نور مخفی برای افزایش زیبایی این نوع سقف وجود دارد. سقف های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف های کاذب از نظر وزنی سبک تر هستند و هیچ بار اضافه بر ساختمان وارد نمی کنند. در مطالب بالا به این مسئله اشاره کردیم که مزایای سقف کناف بسیار زیاد می باشد و شاید همین مزیت هایی آن است که باعث شده یکی از مهم ترین مصالح ساختمان سازی در صنعت امروزی به حساب آید. اما طبیعتا هر وسیله و ابزاری علاوه بر مزیت هایی که به همراه دارد معایبی را هم دارا می باشد که سقف کناف هم از این مسئله مستثنا نیست.

مدل کناف مستطیلی سقف بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که دارای کناف سقف پذیرایی کلاسیک سالنی بزرگ باشد. از انواع کناف سقف پذیرایی مستطیلی می توان به کناف سقف پذیرایی مستطیلی کوچک اشاره نمود که از پرکاربردترین نوع کناف می باشد که در خانه هایی با مساحت کم، یا اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر موارد کاربرد کناف های ساده برای سقف سالن، می توان به فضاهای مدرن اشاره نمود. در سبک های مدرن نه تنها گرایش زیادی به سادگی وجود دارد، بلکه طرح و اشکال هندسی نیز به وفور در آنها استفاده میشود.

طرح های کلاسیک که بیشتر با کناف های گرد و دایره‌ای و دارای جزییات ظریف شناخته می‌شود. در مقابل طرح‌های مدرن کناف بیشتر به صورت هندسی و دارای خطوط صاف و گوشه های تیز هستند. البته می توان به صورت ترکیبی نیز از این دو سبک استفاده نمود و جلوه ویژه‌ و متمایز به محیط بخشید. انتخاب سبک معماری با توجهبه نوع فضا و نظر شخصی کارفرما و عوامل جانبی دیگری انتخاب می گردد. استفاده از کناف سقف برای دکوراسیون خانه مخصوصا پذیرایی بسیار مورد توجه است.

طراحی کناف سقف و عکس کناف کاری

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. انتخاب یک کناف نسبتا ساده با رنگ آمیزی شاداب برای سقف انتخاب مناسبی برای زوج های جوان است. کناف سقف سادهاز این طرح برای مکان های عمومی، سوله ها و انبار ها استفاده می شود. فقط زمانی نگران می شوم که شکاف هایی در سطوح داخلیسقف کاذب مستطیلیببینم که شروع به بزرگ شدن کردند. با توجه به جنس مقاوم شیشه و استحکام بسیار زیاد سقف کناف، امکان شکستن آن وجود ندارد. همان گونه که از نام دکور کناف پیداست، سازه ای است که تنها جنبه زیبایی داشته و غیر باربر می باشد.

البته این موضوع تنها به زیباسازی محدود نمی شود ، چراکه طراحی سقف بایستی به گونه ای باشد که بحث نورپردازی و تامین نور مناسب برای فضای داخلی نیز در نظر گرفته شود. در این بخش قصد داریم ۱۰۰۰ طرح و مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه را خدمت شما کاربران خانه طرح معرفی نماییم. البته در این پست به دلیل محدودیت ها بخشی از این تصاویر را به نمایش می گذاریم و برای دیدن تصاویر بیشتر بر روی طرح های بیشتر سقف کاذب کلیک نمایید. کناف کاری سقف به عنوان یکی از روشهای طراحی داخلی به دلیل ویژگی‌ هایی که دارد بسیار مناسب سقف ساختمان ها است. این ویژگی‌ها و مزایا باعث شده‌اند که کناف کاری سقف فضاهایی مانند آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و سرویس‌ های بهداشتی روز به روز افزایش یابد. کناف‌ ها علاوه بر سبک بودن از مقاومت بالایی در باربر رطوبت، صدا و حرارت برخوردار هستند و همین موضوع آن‌ها را کاربردهای خاص نیز از دیگر همتاهای خود متمایز می‌کند.

مدل های سقف کناف

ایجاد نورپردازی ایده آل و مناسب در سقف منازل مسکونی بستگی زیادی به طرح کناف کاری سقف و اجرای مناسب آن دارد. به یاد داشته باشید نورپردازی صحیح می تواند به کناف کاری سقف ساختمان اجرا شده جلوه زیباتری بدهد. سقف کناف پذیرایی، با توجه به شرایط و ویژگی های هر پذیرایی، می تواند مدل های مختلف و زیبایی داشته باشد.

سقف کناف پذیرایی سقف کناف سالن نمونه کار 1401-کناف آوگون

یکی از محبوب ترین کناف کاری ها، کناف سقف پذیرایی است که هر روزه در ساختمان های تازه ساخت مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب با انواع مدل کناف ساده آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کناف با طرح و رنگی بی نظیری را برای منزل خود انتخاب نمایید. لامپ های هالوژن کاربرد زیادی برای دیزاین نورپردازی سقف کناف دارند و شما می توانید تعدادی از این لامپ ها را روی سقف نصب کنید و از این طریق نورپردازی مناسب و کاربردی را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. برای نورپردازی سقف کناف ساده می توانید از لامپ های مخفی و لوسترهای مدرن یا کلاسیک استفاده نمایید همچنین چراغ های آویز نیز برای طراحی نورپردازی این نوع سقف ها انتخابی مناسب محسوب می شوند. برای انتخاب طرح کناف باید به همان اندازه که به معماری کناف توجه می‌شود به نورپردازی نیز توجه شود و با توجه به نورپردازی مورد انتظار طرح کناف انتخاب شود. مدل‌ها و طرح های کناف سقف بسیار گسترده بوده و دارای تنوع بالایی است.

  • طرح های کناف سقف مانند سایر نماها و دکور های ساختمانی دیگر همواره در حال تغییر و رشد می باشد.
  • انواع کناف‌های سقف، کاربرد خاص خود را داشته و درمکان‌های به خصوصی قابل اجرا هستند.
  • این نوع سقف جزء شیوه های نسبتا جدید در طراحی و دکوراسیون ایرانی می باشد که روزانه به تعداد علاقه مندان آن افزوده می شود.
  • برای دکوراسیون داخلی منزل می توانید از کناف کاری سقف پذیرایی استفاده کنید که مزیت های فراوانی داشته و نسبت به سقف های گچی، رنگی، بلکا و… بسیار ارزان تر بوده و در زمان کمتری آماده می شود.
  • در زیر تعدادی از نمونه کار های اجرا شده توسط تیم رویاهوس را مشاهده میکنید.

توسط دکور

دکوراسیون