سبک های طراحی دکوراسیون داخلی

حواس تان باشد که زیاده روی نکنید – رنگ ها می توانند بر خلق و خوی تأثیر بگذارند و شما نمی خواهید مهمانان شما قرمز را به معنای مجازی ببینند! از جمله این دسته از رنگها میتوان به نارنجی، زرد، قرمز و صورتی اشاره کرد. تا به اینجا، در مورد اتاق خواب هایی صحبت کردیم که در بیشتر آن ها، رنگ صورتی حرف اول را می زد. افزایش تعداد دانشگاه ها و آموزشگاه های آزاد که رشته های طراحی داخلی و دکوراسیون را ارائه می دهند، باعث شده است تا تعداد فارغ التصیلان این رشته زیاد شود. به عنوان مثال در این نوع طراحی به شدت به نظم و تقارن اهمیت داده می شود. رنگ هایی چون ارغوانی، سبز، قرمز، نارنجی و زرد کمتر برای این نوع دکوراسیون در نظر گرفته می شود و تصور غلطی که رایج است، این است که این رنگ ها مناسب دکوراسیون داخلی کلاسیک نمی باشد. برای یک دکوراسیون کلاسیک بهتر است که از تخت خواب های چوبی که تاج های بلندی دارد و تاج آن ها به وسیله ی هنرهای دستی چون کنده کاری، معرق، منبت و غیره تزئین شده است، استفاده نمایید. قرار دارد. همچنین شاهد آینه کاری سنتی ، گچ بری در سقف ، وسایل طلایی رنگ ، پتینه کاری و از این دست موارد هستید.

سقف در سبک کلاسیک معمولا سفید است، تزئین شده با گچبری های دست ساز . اگر فضای آشپزخانهتان کوچک است، استفاده از رنگهای روشن و براق مناسب است. ستاره | سرویس دکوراسیون – اگر فرزند شما پسر است، رنگهای آبی کلیشهای و طراحی فوق العاده مردانه از دوران اوج خود گذشته است، اتاق خواب پسرانه هرچه سادهتر و امروزیتر باشد، شیکتر از همیشه است. یک خانم خانهدار ، یک کارگر چوببری، یک دانشجو در رشتهای غیر طراحی دکوراسیون داخلی یا هر شخص دیگری که به چیدمان و ست کردن وسایل منزل و رنگهای آنها علاقه داشته باشد میتواند یک دکوراتور داخلی باشد و حتی با کمی تبلیغات و داشتن چند نمونه کار می تواند درآمد قابلقبولی از این کار داشته باشد. طراحی این سبک باید بسیار با دقت و ظریف انجام شود. به یاد داشته باشید اگر در فکر طراحی داخل منزل خود به سبک کلاسیک هستید حتما بر نظم و موازات چیدمان دقت کنید و تقارنی از آنها را بوجود آورید. برای اینکه بتوانید طراحی دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین شکلی که می پسندید طراحی کنید؛ باید به رنگ دیوارها و وسایل متناسب با دفتر کارتان دقت کنید.

رنگی که برای کابینت ها و دیوارهای آشپزخانه اوپن انتخاب می شود باید به گونه ای باشد که لک ها را به سرعت نشان ندهد. به عنوان مثال، اگر فضای منزل شما بسیار کوچک است، نورگیری کمی دارد یا مجزا کردن آشپزخانه از پذیرایی به روش های پیشنهاد شده در بالا مقدور نیست، یک ایده نسبتا مناسب و بی هزینه، چیدمان با الگوی پشت به آشپزخانه است! مساحت اتاق ها، پذیرایی و نشیمن شما بزرگ است، سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می تواند بهترین نوع انتخاب باشد. فضاهای حمام، سرویس ها، آشپزخانه، اتاق ها و هال پذیرایی در عین کاربری های متفاوتی که دارند باید با یکدیگر هماهنگ باشند و طراح دکوراسیون داخلی باید قادر به ایجاد چنین توازنی در فضای منزل باشد. به تازگی ایرانیان ست کردن را به معنی همرنگ کردن تمامی اشیا و لوازم با یکدیگر معنی می کنند، در حالی که ست کردن رنگ ها با همدیگر در هنر معنای متفاوت تری دارد. روشنایی کابینت ها تاثیر فوق العاده ای در فعالیت های شما دارد.

دانستن این ویژگی ها باعث می شود تا طراحان دقیق تر به طراحی فضا بپردازند. استفاده از طرح های سنتی، استفاده از تابلوهایی با طرح های واضح، استفاده از فرش ها و تابلوهایی که الهام گرفته از طبیعت می باشند، استفاده از اشیای چوبی، هنرها و صنایع دستی بیشتر مختص سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد. این تابلو بهتر است شامل تصاویر طبیعت باشد تا انرژی را در محیط کار افزایش دهد و احساسات خوب را در فضا ایجاد کند. به فرض مثال شومینه یا یه تابلو بزرگ یا حتی استفاده از یک آینه میتوانند این نقش را ایفا کنند.

اشیای فانتزی، طرح های فانتزی، پارچه های راه راه، تابلو های نقاشی به سبک کوبیسم، استفاده از طرح های خیالی بیشتر مختص سبک دکوراسیون مدرن می باشد. هر چیزی که حس دوران شیرین کودکی را تداعی کند، برای شما خاطره انگیز و نوستالژیک باشد، رنگ و بوی طبیعت، فرهنگ و یک تاریخ کهن داشته باشد، مربوط به سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد. هنگامی که به طراحی داخلی واحد اداری می اندیشید چه چیز هایی در ذهن شما تداعی می شود؟ پرده آویز ریسه ای، پرده آویز کریستالی، پرده آویز چوبی، پرده آویز نمدی، پرده آویز طرح گلیم فرش، پرده آویز قشقایی نمونه هایی می باشند که می توان از آنها برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده کرد. در این مورد آینه ها نسبتا بزرگ تر هستند و حتی می توان از آن ها روی قفسه ها و صندلی ها استفاده کرد.

تقارن و نظم از مهم ترین ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد. کابینت های آشپزخانه مهم ترین نقش را در طراحی دکوراسیون بر عهده دارند. شما هم می دانید که انتخاب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدرن بسیار مهم میباشد. تاریخچه سبک صنعتی به سالهای ۱۹۹۰ به بعد در آمریکا بر می گردد. دکوراسیون داخلی کلاسیک به سبب اینکه ما را از فضای زندگی ماشینی و صنعتی کمی دورتر می کند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بسیاری از افراد هنوز تفاوت بین دکوراسیون مدرن و کلاسیک را نمی دانند و به همین جهت تفاوت این دو و اینکه این دکوراسیون ها برای چه مکان هایی مناسب می باشند، در این مطلب شرح داده می شود. همچنین اگر دوست داشتید، این مطلب را برای دوستان عزیزتان هم به اشتراک بگذارید.

آشپزخانه یکی از مکان های مهمی می باشد که طراحی جذاب آن می تواند تاثیر زیادی در روحیه ی خانم های خانه دار و دیگر اعضای خانواده داشته باشد. با نصب آینه روبروی پنجره می توان تاثیر آن را چندین برابر کرد. می توان جنس و رنگ کاسه روشویی، دور دوشی، کابینت روشویی، وان حمام و توالت فرنگی را با یکدیگر ست کرد. زمانی که به خانهای با طراحی داخلی خوب وارد میشوید، میبینید همه چیز چگونه منسجم و منظم کنار یکدیگر قرار گرفتهاند. همچنین همجنس کردن تمامی اشیا با یکدیگر باعث یکنواخت شدن دکوراسیون خواهد شد. جذابیت دکوراسیون کلاسیک بیشتر به سبب استفاده از رنگ های متنوع می باشد. اکثر خانه های ایرانی دارای یک اتاق می باشند که به اتاق مهمان معروف بوده و آن اتاق برای استراحت مهمانان در نظر گرفته می شود، همین مسئله گویای مهمان نوازی ایرانیان می باشد. سبک طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک به دلیل اینکه دارای قدمت و اصالت می باشد و برخاسته از فرهنگی با شکوه است، هنوز که هنوز است با وجود گسترش زندگی آپارتمانی و پرطرفدار شدن سبک طراحی مدرنیته و مینیمالیستی طرفداران زیادی داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

اگر قبل از خرید خانه و یا ساخت خانه نقشه ی طراحی داخلی آن را کشیده اید و دوست دارید آشپزخانه ی شما به سبک کلاسیک طراحی شود، ما به شما پیشنهاد می کنیم که تا حد ممکن از اپن کردن آشپزخانه پرهیز کنید. برای اینکه این حس دیرتر به سراغ شما بیاید، ما پیشنهاد می کنیم که در دکوراسیون خود از اشیا با رنگ های متنوع بهره بگیرید. برای خانههای خود میتوانید با استفاده از تصویر بالا از کاناپهی بدون محدودیت زمانی، صندلیهای مشابه به دورهی لویی پنجم، ترکیبی دستچین از قطعات هنری استفاده کنید. در این پست از توکامگ به معرفی چند نمونه جدیدترین مدل اپن آشپزخانه برای خانههای ایرانی پرداختهایم. نقلمکان به خانههای جدید همیشه برای افراد یکخانه پر از هیجان و جذابیت است. دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک از جمله سبک هایی است که هیچوقت از مد نخواهد رفت و همیشه شیک و پرطرفدار بحساب می آید. استفاده از نور طبیعی برای روشنایی آشپزخانه، علاوه بر اینکه باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می شود، باعث می شود آشپزخانه جلوه خاصی به خود بگیرد و فرقی ندارد که از چه رنگ هایی (روشن یا تیره) در آشپزخانه استفاده شده باشد.

اگر به تازگی خانه ای خریده اید و یا دوست دارید دکوراسیون منزل خود را به طور کلی تغییر دهید، اما بین سبک مدرن و کلاسیک دچار تردید می باشید، بهتر است که کمی به نقشه ی خانه خود توجه کرده و سپس سبک دکوراسیون خود را انتخاب نمایید. شاید برخی از افراد به دلیل قدیمی بودن این سبک، این سبک را کنار گذاشته اند اما به دلیل اصالت، حس نوستالژی و منحصر به فرد بودن آن این سبک مورد توجه افرادی بوده و حتی این سبک را وارد فضای اتاق خواب خود نیز کرده اند. با اینکه دکوراسیون ایرانی بیشتر به سادگی و بیآلایشی مشهور است اما زندگی امروزی همهی ما را مجبور به تغییراتی در سبک و محیط زندگیمان کرده است. به همین سبب در اتاق خواب به سبک طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک بیشتر از پنجره استفاده می کنند.

به همین سبب بهتر است تا با نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک آشنایی پیدا کنید. هر چیزی که حس نو بودن، حس جدید بودن و حس کشف یک هیجان جدید را در شما القا کند مربوط به دکوراسیون مدرن می باشد. استفاده از تزیینات بی شمار در فضا به طوریکه در تضاد با سبک مینیمال می باشد. در سبک مدرن از اشیای دکوراتیو مینیمال بیشتر استفاده می شود. مثلا تصاویر فانتزی و مینیمال جزیی از این شیوه هستند. توجه کنید که هرگز نباید شیوه چینش مبلمان شما به گونهای انجام شود که اتاقتان بیش از حد کوچک به نظر برسد. همانطور که گفته شد نباید از یک رنگ به صورت افراطی در دکوراسیون استفاده نمود. اگر تمایل دارید که دکوراسیون منزل خود را به صورت کلاسیک طراحی کنید، بهتر است که به سبک ایرانی این کار را انجام دهید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک و دکوراسیون مدرن دو سبک پرطرفدار در طراحی داخلی می باشند. به همین سبب از شلوغ شدن فضا و استفاده از اشیایی که باعث به هم ریختگی فضا می شود به شدت اجتناب نمایید. دلیل این امر آن است که وسایل مورد استفاده در دکوراسیون داخلی کلاسیک وسایلی بزرگ و سنگین بوده و از این رو مناسب خانه های بزرگ می باشد و اگر این وسایل و اشیا در خانه های کوچک مورد استفاده قرار بگیرد، خانه را شلوغ و بی نظم می کند. اگر قرار است که میز و صندلی غذا خوری درون آشپزخانه قرار بگیرد، بهتر است که میز و صندلی شما از نوع چوبی با تزئیناتی چون معرق کاری، منبت کاری، کنده کاری و یا طرح های برجسته باشد. استفاده از یک قالیچه با طرح های ایرانی مانند طرح ترکمن صحرا در آشپزخانه مناسب برای دکوراسیون کلاسیک می باشد. اما اگر در منازل آپارتمانی سکونت دارید و مساحت کل خانه ی شما بیشتر از 100 متر نمی باشد، سبک مدرن برای طراحی دکوراسیون شما مناسب تر می باشد.

6. در اجرای طراحی دکوراسیون به سالن نشیمن و رنگهایی مخصوص با همان محیط را سایت azindekor مشخص کنید. استفاده از کابینت مخصوص سرویس بهداشتی به شما کمک می کند تا یک سرویس بهداشتی منظم و جمع و جور داشته باشید، کابینت های سرویس بهداشتی در طرح های کلاسیک تولید شده اند که می توان آنها را خریداری کرد. سبک کلاسیک را می توان هم برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه های کوچک و هم برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه های بزرگ استفاده کرد. با طرح کلاسیک و رنگ های شاد و روشن ، می توان آشپزخانه ای زیبا و بی نظیر طراحی کرد. استفاده از رنگ های فاخر مانند بژ، نقره ای، طلایی، قهوه ای سوخته، کرم، شیری بیشتر مربوط به دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد، اما می توان رنگ های شاد و روشن را نیز در این دکوراسیون در کنار دیگر رنگ ها به کار برد و حس نشاط بیشتری را به محیط انتقال داد. استفاده از قاب های آینه با دورهای طلایی و نقره ای، استفاده از تم رنگی کرم در سرویس های بهداشتی، استفاده از روشور های سرامیکی باکس دار، استفاده از شیرآلات طلایی طرح دار برای این سبک دکوراسیون موردهای مناسبی می باشند.

توسط دکور

دکوراسیون