راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

برای صفحه نمایش ۴K یا ۵K، تمامی کارت های گرافیک در حال حاضر حداقل از استانداردهای DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 پشتیبانی می کند که پهنای باند مورد نیاز برای نرخ تازه سازی ۶۰hZ را ارائه می دهند. این پارامتر با واحد هرتز(Hz) اندازه گیری می شود و هرچه مقدار آن بالاتر باشد تصویری روان تر خواهیم داشت .صفحه نمایش ها معمولا 60 هرتز میباشند اما در بعضی از لپ تاپ ها شاهد نرخ تازه سازی بالاتری تا 360 هرتز هستیم . این لپ تاپ از یک نمایشگر 17 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره میبرد و مانند دیگر محصولات قدرتمند فاقد درایو نوری است. اگر قصد خرید لپ تاپ های قدرتمند تری را دارید، پیشنهاد میکنم به پست بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان مراجعه نمایید تا با مدل های همه فن حریفی اشنا شوید.

عمر باتری شاید نگرانی چندان مهمی برای لپ تاپ های گیمینگ که جایگزین دسکتاپ می شوند نباشد، اما موضوعی است که باید به آن توجه شود. قرار گرفتن لوگو ROG ایسوس در سمت راست به قاب پشتی دستگاه زیبایی دو چندان داده است. که کدام برنده بهتر است. بنابراین بهتر است پیش از انتخاب پردازنده گرافیکی، از تطابق سایز آن با دستگاه موردنظرتان نیز اطمینان حاصل کنید. لپ تاپهای GAMING به دلیل قیمت بالایی که دارند قطعا خرید را برای افراد سخت خواهند کرد زیرا برای خرید این نوع لپ تاپها افراد باید بین طیف وسیعی از مدلها باید انتخاب درستی داشته باشند زیرا برندهای متنوع از مزایا و معایب خاصی برخوردارند. لپتاپ Ideapad Gaming 3 یکی از بهترین و رده بالاترین سری شرکت لنوو است که امروزه جزو جدیدترین لپتاپهای 15 اینچی سری Ideapad محسوب میشود این لپ تاپها برای بازی تولید شدهاند.. صفحه نمایش لپتاپهای گیمینگ معمولاً در دو سایز 15.6 اینچی و یا 17.3 اینچی عرضه میشوند و ما در یونیک کالا حتماً توصیه میکنیم سایز 17.3 اینچی را خریداری کنید که هر چند باعث میشود جابجایی لپتاپ سختتر باشد و وزن آن افزایش یابد ولی وسعت صفحه نمایش و لذت بازی کردن در آن، ارزش این مشکلات را دارد.

این نسخه از پردازنده مرکزی AMD Ryzen 7 5800H استفاده میکند که پردازندهای بسیار قوی است و به خوبی میتواند از پس پردازشهای مختلف از جمله بازی بربیاید. پردازندهی Ryzen 7 5800H از AMD از بهترینهاست که در این لپ تاپ امکان محاسبات، رندر و پردازش سنگین را فراهم میکند. کاربران می توانند با توجه به شناخت و تهیه لپ تاپ ارزان و نیز انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 4 میلیون و بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 5 میلیون اقدام به خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان با توجه به بودجه خود کنند . شرکت لنوو مدلها و سریها متعددی را به بازار عرضه میکند، هر سری از لنووها از بازه قیمتی و ویژگیها خاصی برخوردارند و برای کاربران خاص طراحی و تولید میشوند. اگر قیمت لپتاپهای موجود در بازار ایران را بررسی کنید، متوجه میشوید که برخی از لپتاپهای گیمینگ قیمتی مشابه خودروهای تولید داخل دارند.

با توجه به نیاز شما میتوانید از پردازندههای مختلف جهت کاربردهای متفاوت استفاده کنید. از جمله مهمترین مواردی که میتواند وجه تمایز لپ تاپهای گیمینگ باشد پردازنده یا قدرت تراشه آن است، سیستمهای گیمینگ باید دارای پردازندههای قوی باشند، شما در این صورت میتوانید از بین برندهای اینتل و ای ام دی یکی را انتخاب کنید و از سوی دیگر تعداد هسته، فرکانس پردازنده، میزان حافظخ پنهان و سری تراشه را در نظر گرفته و در نهایت با توجه به نیاز و کاربری خود انتخاب کنید. ایسوس به عنوان یک غول فناوری شناخته می شود که برای هر قیمت و هر کاربری پیشنهاد ویژه ای دارد. اگر دنبال یک لپ تاپ جدید، با کیفیت و در عین حال خوش قیمت برای کاربری های روزانه و عمومی هستید، VivoBook R521FL- A انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. Asus VivoBook Flip مدل 14 اینچی دارای پردازنده AMD Ryzen 7 و حافظه عظیم 512 گیگابایتی است.

ظاهر لپ تاپ های گیمینگ هم از همه مهم تر، در بازه قیمتی 30 میلیون تومان تغییرات بسیار مهمی می کند و با طراحی های خاص و بسیار کهکشانی به همراه کیبورد هایی با نور پس زمینه ی رنگارنگ روبه رو خواهید شد. افرادی که کارهای زیادی برای انجام دادن ندارند، ممکن است متوجه تفاوت بین پردازندههای Core i5 و Core i7 نباشند؛ اما حتی افراد آماتور و نیمه حرفهای هم از داشتن بهترین صفحه نمایش لپ تاپ قدردانی خواهند کرد. با این حال بهترین بازه انتخاب برای گیمرها رم با حافظه حداقل ۱۶ گیگابایتی و با فرکانس معمول (بالای ۲۸۰۰ مگاهرتز) است. اگر قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 4 میلیون را دارید , مدل ASUS G550JX یکی از بهترین لپ تاپ مخصوص بازی می باشد . در این نوع لپ تاپها کارت گرافیک سطح بالایی استفاده شده است و بین گیمرها از محبوبیت خاصی برخوردار است. در نهایت، تنها بزرگترین تفاوت عملکرد در کارت گرافیک، که ممکن است برای برخی از خوانندگان واضح باشد، نسل سخت افزاری سری کارت است، که همیشه نامگذاری شده برای مرجع. یکی از نیازهای هر گیمر داشتن گرافیک بالا برای اجرای انواع بازی های گرافیکی است که ایسوس مدل TUF FX505DT با پردازنده گرافیکی NVIDIA با ظرفیت ۴ گیگابات تا حد زیادی نیاز گیمرها برطرف کرده است.

بابت تاخیر بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون پاسخگویی عذرخواهی میکنم. تمامی بازی سازان یک هدف دارند که یک بازی با کیفیت عرضه کنند تا هم مخاطبان جذب بازیهای خود کنند.هم بابت بازیها ساخته شده مبالغی هم دریافت کنند. تا قابلیت نصب انواع بازیها با گرافیک بالا را دارا باشد. این مدل لپ تاپ گیمینگ مجهز به ویندوز 10 و طراحی بسیار زیبا و ضخامت بسیار باریک با امکان قابلیت حمل بسیار آسان تر به بازار عرضه شدند. سطوح بافتدار بدنه لپ تاپ نیز از لک شدن جلوگیری میکند. این لپ تاپ همچنین با آخرین فناوری ها از جمله پورت Type-C، پورت USB 3.0 و حسگر اثر انگشت همراه شده تا بتواند عنوان ارزان ترین لپ تاپ با اسکنر اثر انگشت و قدرت بسیار بالا را نیز یدک بکشد. به گونهای که نسل جدید لپ تاپهای گیمینگ خود را GPU (کارت گرافیک) و CPU (پردازنده مرکزی) قدرتمندری تجهیز کرده است. به هیچوجه به سراغ لپتاپهایی نروید که کارت گرافیک جدا ندارند و از پردازندهی گرافیکی یکپارچه با CPU استفاده میکنند؛ چراکه فقط میتوانید بازیهای قدیمی را در پایینترین سطح تنظیمات گرافیکی اجرا کنید.

لپتاپهای گیمینگ معمولاً با صفحه نمایشی با رزولوشن Full HD و یا 4K عرضه میشوند، البته این تکنولوژیها دائماً در حال بروز شدن هستند و اکنون رزولوشنهای 5K و 8K نیز وجود دارند. در این آنباکس می خواهیم لپ تاپ گیمینگ ام اس ای مدل msi gs65 را برای شما نقد و بررسی کنیم، از ملزومات لپ تاپ msi gs65 یک کوله گیمینگ، وجود آدابتور لب تاب داخل یک جعبه شیک از جمله خصوصیات لپ تاپ msi gs65 می توان به لگو طلایی جذاب به جای قرمز در لب تاپ، صفحه نمایش ۱۵ اینچی مات فول اچ دی با حاشیه بسیار کم نام برد. و از نقاط ضعف این لب تاپ عدم وجود دی وی دی رایتر و عدم وجود وبک می توانیم نام ببریم.

با توجه به ویژگی های بررسی شده در مورد لپ تاپ گیمینگ و معرفی برند های گوناگون در حوزه تولید این محصول اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را گرفتید می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های بیان شده در این متن اقدام به خرید لپ تاپ مخصوص بازی کنید. این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی از نوع TN با رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل بهره میبرد. 2560 پیکسل یا همان QHD است. همچنین بریدگی در پایین قاب پشتی قرار دارد که متقارن نیست و زیباتر شدن قاب دستگاه کمک شایانی کرده است قسمت زیرین لپ تاپ نیز از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت ساخته شده و چون خروجی های فن های دستگاه در بغل و پشت قاب آن طراحی شده زمانی که لپ تاپ را بر روی پای خود می گذارید گرمای دستگاه در بالای این قاب حس می شود.

اما شاید دو مورد وجود داشته باشد که از رفرش ریت هم اهمیت بیشتری دارند و باید در انتخاب صفحه نمایش ، وسواس به خرج دهید . یعنی اینکه پردازنده عالی و حداقل رم ۳۲ گیگ وجود پردازنده گرافیکی بالا و طراحی زیبا داشته باشد در ادامه چند تا از بهترین لپ تاپ ها تا ۵۰ میلیون برای شما معرفی میکنیم. همچنین لپ تاپ ROG Zephyrus M16 که یکی از بهترین لپ تاپ ها برای تدوین و ادیت محسوب میشود، از برند ایسوس و سری ROG است. وقتی شما بهترین لپ تاپ ها تا ۵۰ میلیون را خریداری می کنید. لپ تاپ گیمینگ با طراحی کیبورد متفاوت با سایر لپ تاپ ها قابلیت کاربرد بهتر و قابل قبول تری به کاربران خود می دهد. علاوه بر این فروشگاه اینترنتی ایسوس سنتر به عنوان نمایندگی فروش لپ تاپ گیمینگ با برند های مختلف و قرار دادن لیست قیمت لپ تاپ گیمینگ در اختیار کاربران خود امکان مقایسه قیمت و خرید بهترین نوت بوک مخصوص بازی را به همراه گارانتی اصلی در اختیار کاربران این محصول قرار داده است. علاوه بر این می توانید قبل از خرید این محصول با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

در این صورت لپ تاپ گمینگ با قابلیت جابجایی راحت تر این قابلیت را به شما می دهد . یکی از نکات قابل توجه در خرید یک لپ تاپ گیمینگ , موضوع هزینه آن می باشد . با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ ها، برای خرید یک لپ تاپ خوب باید هزینه ی بیشتری بکنیم. خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو برای اشخاصی لازم و ضروری است که قصد دارند بدون اینکه برای خرید یک کامپیوتر رومیزی هزینه گزافی را در نظر بگیرند یک سیستم یا لپ تاپ قدرتمند و متناسب برای بازی را خریداری کنند. و تنها نکته منفی در این لب تاپ تچ پد آن است که خیلی از مشتریان این نظر را داشتن پس از مدت استفاده زیاد دقت لازم را ندارد. ظرفیت پایین حافظه این دستگاه، یکی از نکات منفی آن است که ممکن است محدودیتهایی را در زمینهی ذخیره فیلم و عکس و پروژههای مختلف برای شما ایجاد کند. میخواستم ببینم نظرتون در مورد لپ تاپ Lenovo ideapad gaming 3 تو رنج قیمتی ۲۰ تا ۲۵ میلیون چی هستش تنها نقطه ضعفش ک شاید زیادم به چشم نیاد همون نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتز هست ک تو ذوق میزنه و من دیگه نکته منفی ندیدم آیا گزینه بهتری توی این قیمت هست داخل بازار یا خیر ممنون از توجهتون.

توسط دکور

دکوراسیون