دکوراسیون منزل و اصولی که بهتر است بدانید

در خانواده مبل های کلاسیک این شکل های سلطنتی طرفداران بسیار زیادی دارند که معمولا طراحی و ساخت آنها به این صورت است که یک دسته چوبی با منبت کاری های ظریف و زیبا دارد که با پارچه های مخمل یا ساتن روکش شدند و ظاهر جذاب و چشمگیری را به دکوراسیون شما می بخشند. مبل های کلاسیک دارای منبت کاری ها و ظریف کاری های روی تاج، دسته و پایه های خود هستند و چوب زیادتری نسبت به مبل های راحتی در آنها به کار رفته است و به همین علت قیمت بالاتر و طول عمر بیشتری دارند. بسیار از مردم نیز با توجه به شرایط هزینهای مناسب این مراکز آنها را در اولویت اجرای کارهای خود قرار داده و سراغ طراحان داخلی نمیروند. به خصوص اگر لوسترهای آویز آن کار دست هنرمندان محلی و کسب و کارهای کوچک باشد. در حالی که اگر از رنگ ها به درستی استفاده شود، می توان از آن ها در هر سبکی استفاده نمود. مهمترین مسئله که از همه بیشتر چالش برانگیز است این است که نه قیمت و نه ظاهر دلیل بر مناسب بودن کابینت ها برای فضا نیستند. البته این لوازم بلا استفاده نیستند و تنها ظاهر آنها این گونه طراحی شده است تا بیننده تصور کند که با لوازمی قدمتدار و قدیمی سروکار دارد.

در نظر داشته باشید که بهتر است از این مبل ها تنها در قسمت پذیرایی و نشیمن منازل در کنار مبلمان استیل استفاده کنید و بهتر است بگوییم که اتاق خواب ها جایگاه مناسبی برای این شکل های تاج دار نیستند. رنگ قهوه ای و بژ رنگ های مورد علاقه در این سبک شناخته می شوند، پس می توانید از این دو رنگ در طراحی خود استفاده نمایید. چون در خانههایی که متراژ کافی برای تفکیک این دو فضا وجود نداشته باشه، در واقع نشیمن و پذیرایی در هم ادغام میشن و شاید بعضی باتوجه به فرهنگ و سبک زندگیشون تفکیک این دو فضا رو نپسندن. حتما شما هم به عنوان یک مادر ایده های جالبی برای دکور و چیدمان اتاق خواب بچه ها دارید. رنگ های سبز زیتونی، سفید، طلایی، آبی، یخی، خاکستری مایل به آبی و قهوه ای و رنگ صدفی در طیف رنگ های کلاسیک قرار می گیرند و استفاده از این رنگ ها به طور خودکار تم کلاسیک را تا حدودی به اتاق پذیرایی شما اضافه خواهند کرد. رنگهای غیرفعال درست برعکس رنگهای فعال و در نقطه مقابل آنها قرار دارند، از نمونه رنگهای غیر فعال به رنگهای سبز، آبی و طیفهای مربوط به آنها هستند.

اما در سبک مدرن بیشتر به کوچک و ظریف بودن وسیله ها دقت می شود و راحت تر نیز یافت می شوند، بنابراین هزینه پایین تری نسبت به سبک کلاسیک دارند و مناسب استایل مینیمال و خانه های کوچک سایت azindekor نیز هستند. یکی از پرطرفدارترین نوع مبلمان که بیشتر افراد برای اتاق خواب های خود در کنار تخت خواب استفاده میکنند همین مبل های شزلون اسپرت هستند که آنها را با نام مدرن هم می شناسیم. سال 2019 سال خداحافظی با استیل ضدزنگ، کروم و نیکل جلا یافته است و تقریبا وقت آن رسیده که به فلز برنج و دکور کلاسیک برنجی خوشامد بگوییم. همانند نمونه بالا که در آن فضای آشپزخانه و پذیرایی تقریبا یکی بود و تنها با ست نهارخوری از هم جدا شده بودند میتوانید در خانه کوچک و نقلی خود فضای آشپزخانه و پذیرایی و نشیمن را با هم ترکیب کنید. با بهکارگیری ایدههای خلاقانه و جذاب طراحی دکوراسیون داخلی علاوه بر زیباسازی، بهترین استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و میتوانید محیطی دلنشین با جلوه ای خاص و چشمنواز ایجاد کنید.

فلز برنج یکی از عناصر گرم و در عین حال جایگزین مناسبی برای استیل در طراحی داخلی کلاسیک به شمار میرود. علاوه بر این، رنگ قرمز انتخابی ایده آل برای گرما بخشیدن به فضای طراحی داخلی کلاسیک به شمار میرود که مطمئنا فضایتان را صمیمانهتر و انرژی بخشتر جلوه میدهد. از ساده ترین و بهترین ابزار و ایده ها برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک می توان به استفاده از آینه اشاره کرد. در بین افراد مختلف با سلیقه های متفاوت بعضی از افراد تمایل دارند دکوراسیون داخلی منزل آنها از سبک مدرن پیروی کند و برای این کار لازم است که این افراد همه قسمت های خانه خود را با وسیله هایی تجهیز کنند که از سبک مدرن پیدا میکند. معمولاً این مبلمان با جنس چوب بامبو و الیاف طبیعی ساخته می شود که با سبک های دکوراسیون های مختلف می توانند خود را هماهنگ کنند. در این که شما در به نقش کشیدن سلیقه خود ماهرتر از هر فرد دیگری عمل می کنید شکی نیست؛ اما در طراحی دکوراسیون داخلی مطابق با حرفه و مد روز نیاز به یک همراه دارید.

از آنجا که ما در مورد اتاق خواب صحبت می کنیم تخت شما بهترین انتخاب برای نقطه کانونی است. یعنی یک قسمت بزرگی از مبلمان را روبروی نقطه کانونی قرار دهید و بقیه قسمت ها را به همین منوال تکمیل کنید و سعی کنید مبل ها از دیوار به اندازه کافی فاصله داشته باشد که افراد بتوانند از پشت آن رفت و آمد داشته باشند. این کابینت ها اصولا از چوب درختانی چون گردو و بلوط ساخته می شوند و بر روی درب ها و پایه های آن ها حکاکی و کنده کاری های زیبا و اصیلی دیده می شود. این تخت خواب دارای ویژگی های مختلف بوده و در سایز های مختلف تولید می شود. 1. تخت خواب هوشمند اسکار انتخابی برای خاص پسندان است. 3. سبک انتخابی و انواع دکوراسیون داخلی منزل، به طور مثال برای طراحی سبک کلاسیک باید هزینه بیشتری نسبت به سبک مدرن بپردازید. ۴. سبک کلاسیک در جلوه فعلی خود بسیار منعطف است بنابراین اصالت و راحتی را توام با هم دارد. به طور مثال می توانند با خرید مبل های راحتی و فرش و پرده هایی که با این سبک هماهنگی دارد یک دکوراسیون با سبک مدرن را در منزل خود داشته باشند.

انواع کابینتهای موجود در بازار دارای بدنه ام دی اف است و نوع نامرغوب آنها از نئوپان تولید میشوند. اما با این حال، حضور پرقدرت طرحهای هندسی در سال 2019 نشان از جلوه دراماتیکشان دارد. این سبک تقریبا شبیه به سبک بوهمیان است، با این تفاوت که شبی شیک بیشتر زنانه به حساب میآید. علاوهبراین ماندگاری چوب تقریبا خوب است و یک سرمایهگذاری نسبتا قابلقبول محسوب میشود. 7 سوال اساسی در قسمت زیر عنوان میشود که به عنوان راهنمای طراحی دکوراسیون داخلی برای شما مفید خواهد بود. همانطور که شما هم خیلی خوب میدانید سبک مدرن در دکوراسیون محدودیت زیادی ندارد و شما می توانید یک شزلون مدرن داشته باشید که بدنه فلزی و روکش چرمی دارد. ابتدا باید با تعاریف و ویژگی های سبک کلاسیک و مدرن آشنا شویم تا بتوانیم از بین آن ها مناسب ترین شان را انتخاب کنیم.

فضای خانه با دکوراسیون فرم می گیرد. با وجود آنکه طرحهای گل دار انتخابهای سرزنده کنندهای به شمار میروند اما دکوراتورها در تلاش هستند با به کارگیری تناسبات اغراق آمیز، دکورهای هوشمندانه و رنگهای متضاد آن را مد روز جلوه دهند. الگوها و طرحهای هندسی درست به مثابه طرحهای گل دار و دکورهای برنجی یک ترند جدید نیست. طرحهای گل دار یکی از ترندهای طراحی داخلی کلاسیک به شمار میرفتند که حالا پس از سالیان سال باز هم تجدید شدهاند و به گونهای مدرن جای خود را در طراحی باز کردهاند. در صورت استفاده از کانتر به عنوان میز نهارخوری ، صندلی ها را در کدام بخش باید چید؟

با ترکه بید، کمی برگشاخه یک ریزهکاری از بویی که در مناطق گرمسیری حس میشود را اضافه کنید. شما می توانید از رنگ هایی که در تم کلی دکوراسیون خانه از آن استفاده کرده اید کمک بگیرید و یا هر رنگی که به شما آرامش بیشتری می دهد را برای فضای اتاق خواب انتخاب کنید. در چیدانه مطالب ترند حوزه دکوراسیون را بخوانید و از عکس های منازل در تورهای خانه گردی ایده بگیرید. معمولا برای چیدمان باید یک قسمت را به عنوان نقطه کانونی خانه در نظر بگیرید و بعد کار را از آنجا آغاز کنید. فاصله ی مبل ها از هم دیگر نه خیلی زیاد باشد که افراد نتوانند با هم ارتباط برقرار کنند و نه آنقدر نزدیک باشند که دچار مشکل شوند. به عنوان تجربه 18 ساله در صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی عرض میکنم که بهتر است تیم طراحی و تیم اجرایی یکی باشند و یا اینکه کاملاً با یکدیگر تعامل داشته باشند.

استفاده از دکوری هایی مانند شمعدانی های زیبا، مجسمه های سنگی و گچی، تابلوهای سنتی، تابلو فرش هایی با رنگ های خنثی و خنک و استفاده از انواع آلات موسیقی در سایزهای بزرگ نیز به کلاسیک تر کردن محیط اتاق پذیرایی شما کمک خواهند کرد. با این تفاسیر و توضیحاتی که ارائه شد، توجه به ابعاد اتاق پذیرایی تان بسیار مهم است، زیرا اگر می خواهید اتاق پذیرایی کلاسیک داشته باشید، مجبورید از وسائلی با ابعاد بزرگ استفاده کنید، پس اگر اتاق پذیرایی تان کوچک است آگاه باشید که این سبک اتاق شما را شلوغ و متراکم خواهد کرد. با ارائه یک رنگ خاص در آشپزخانه یا جا به جایی رنگ ها و ترکیب آن ها با یکدیگر می توان احساس و اندیشه درونی خود را به بیننده انتقال داد. تفاوت رشته طراحی دکوراسیون داخلی با معماری چیست؟ انتخاب نحوه دکوراسیون منزل همواره کاری سخت و شخصی است و کاملا به سلیقه های شخصی افراد بستگی دارد، اما در این بین نکاتی نیز وجود دارند که بعضا بسیار تاثیرگذار هستند و دقت کردن به این نکات اهمیت دارند.

این سایت یکی از پرطرفدارترین سایتهای حوزه دکوراسیون با نزدیک به 2 میلیون نفر بازدیدکننده است که ماهانه به دنبال ایدههای مرتبط با طراحی و دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار خود هستند. 1. مبل راحتی چستر کویین یک مبل با طراحی منحصر به فرد است که در مدت کوتاهی پس از تولید به یکی از محصولات پرفروش مجموعه تبدیل شد.2. در ادامه به بررسی تعدادی از سبکهای طراحی داخلی پرداخته شده و جهت آشنایی بیشتر همراه دپارتمان معماری سایت دانش و مهارت باشید. پایه های مبل اغلب در سبک سنتی همانگونه که در مبلمان “ملکه آن” و یا مبلمان “چیپندیل” می بینید حالت و شکل ویژه ای دارند و معمولا با انحنای بیشتر و یا اندازه بزرگتر بر آن تاکید بیشتری می شود. برندها و شرکت های مختلفی به این شکل آنها را طراحی و تولید می کنند که هر کدام از این شرکت ها مدل های ویژه و منحصر به فردی را تولید میکنند که خواست خود آن است تا بتوانند قابل تشخیص باشد. اگرچه رنگ رز گلد رنگ ترند سال 2018 شناخته شد اما امسال انتظار میرود که رنگ مسی را بیشتر از رز گلد مشاهده کنیم.

از نوع تیره این رنگ کمتر در دکوراسیون منزل استفاده میشود، مگر اینکه با سایر رنگ ها ترکیب گردد. البته این دو رنگ به راحتی با رنگهای دیگر ترکیب میشوند و به چیدمان منزل زیبایی خاصی میدهند. تخت خواب دو نفره ماساژ.. چیدمان اتاق خواب کوچک با توجه به تخت خواب دو نفره انجام میشود. شما میتوانید با مراجعه به سایت مجتمع فنی تهران از دیگر دوره های مجتمع فنی تهران با خبر شوید. این وسائل معمولا سایز بزرگی نیز دارند و دست ساز نیز هستند، بنابراین هزینه بالایی دارند و برای خانه های بزرگ مناسب تر هستند. به دلیل آنکه کابینتهای کلاسیک دارای طرحها و جزئیات مختلف هستند، لازم است تلاش بیشتری برای تمیزکاری آشپزخانههای کلاسیک به خرج دهید و این در حالی است که آشپزخانههای نئوکلاسیک به دلیل سادگی بیشتر، آسانتر تمیز میشوند. بهترین و عالیترین مادهای که در ساخت کابینتهای کلاسیک و نئوکلاسیک کاربرد دارد، چوب طبیعی است.

ویژگی اصلی سبک مدرن سادگی ظاهری و خلوت بودن فضا است و نباید خیلی با وسیله های زیاد آن را شلوغ کنید. امیدواریم از مطالعه این نوشته لذت برده و به خوبی با این سبک پرطرفدار طراحی آشنا شده باشید. بعد از اینکه وسایل مورد نیاز خانه خود را به بهترین نحو و با قاعده و اصول خریداری کردید حالا نوبت چیدمان صحیح و اصولی آنها در خانه شما است شما باید توجه داشته باشید که خانه شما چه شکل و چه متراژی دارد و با توجه به آن وسایل خریداری کنید و به درستی آن را بچینید تا زیبایی وسایل چند برابر نشان داده شود.

توسط دکور

دکوراسیون