دکوراسیون مدرن چیست و چگونه طراحی می شود؟ +تصاویر مقالات دکوراسیون داخلی دکورلند | azindekor

رنگ های سفید، سیاه، خاکستری و بژ به دلایل مختلفی انتخاب خوبی برای پرده هستند. شما باید طرح های خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و الگو باید با مبلمان هماهنگ باشد. دکوراسیون مدرن اتاق غذاخوری باید به گونه ای باشد که بتواند جذاب به نظر برسد و با مبلمانی کاربردی القا شود تا حسی مدرن را در فضا ایجاد کند. در این زمینه، نکات مهم طراحی یک اتاق غذاخوری مدرن در زیر آورده شده است. اما طراحی داخلی مدرن با دور شدن از استفاده از مصالح ساختمانی و طراحی سنتی مانند چوب، سنگ و آجر شروع به گسترش کرد و در عوض بر استفاده از مواد صنعتی از جمله شیشه، فولاد و بتن تمرکز کرد.

  • برای داشتن دکوراسیون مدرن، همه قسمت‌های خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و حمام باید سبک مدرن داشته باشند.
  • همان‌طور که می‌بینید انعکاس تصاویر در شیشه میز جلومبلی باعث زیبایی دوچندان فضا شده است.
  • طرح‌های معماری پر زرق و برق مانند قالب‌بندی‌ها و قرنیزها مطمئناً در یک خانه مدرن غیرضروری هستند.
  • هنگامی که صحبت از دکوراسیون مدرن خانه می‌شود، داشتن یک طرح باز ضروری است.

نمونه ی بالا یکی مجله خبری آذین دکور آل ترین بازشوها را رو به طبیعت بی نظیر رو به رویش دارد. در واژگان فارسی این کلمه به معنای جدید و تازه باب شده و در طراحی دکوراسیون داخلی به منظور زیبایی ساده و بدون پیچیدگی وسایل و طرح و رنگ هاست. با ورود به خانه‌ای با سبک دکوراسیون مدرن اولین نکته‌ای که به چشم می‌آید سادگی همه چیز است. ترکیب رنگ‌هایی که در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده می‌شود به آسانی از ترکیب رنگی در سبک‌های دیگر قابل تشخیص هستند.

پنجره‌های خانه در دکوراسیون مدرن به چه شکل هستند؟

در جامعه ی امروز بسیاری از تجربه های گوناگون افراد در فضاهای داخلی و بسته کسب میشود. این موضوع که همه افراد گاهی برای سرگرمی و تنوع از این فضاهای بسته فرار میکنند امری بدیهی است. در خانه معمولا وسایل الکترونیکی وجود دارد که جذاب و زیبا نیستند، یکی از بهترین ایده‌ها در طراحی دکوراسیون مدرن، پنهان‌کردن این وسایل و فن‌آوری‌هاست. استفاده از کابینت‌ها، قفسه‌ها، درها یا دیگر جاهای خلاقانه برای پنهان‌کردن وسایل الکترونیکی، باعث می‌شود فضای خانه صمیمی‌تر و دوستانه‌تر جلوه کند. در طراحی دکوراسیون مدرن، از تکرار الگوهای هندسی استفاده می‌شود و این نشانه‌های بصری به محیط اطراف نظم می‌دهند. از الگوهای هندسی می‌توان در وسایلی چون زیراندازها، آثار هنری، منسوجات، مبلمان، کاغذهای دیواری خانه‌های مدرن استفاده کرد.

آشپزخانه مدرن

در ادامه این مطلب سعی کرده ایم چیدمان وسایل و انتخاب رنگ فضاهای مختلف در سبک مدرن را برای شما عزیزان همراه با تصویر توضیح دهیم. به همین دلیل بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که برخی از این زیبایی‌ها را در خانه‌ و محل کار خود داشته باشند تا علاوه بر بهره‌مندی از جلوه‌ی بصری آن، خانه‌ای به روز و شیک داشته باشند. البته انتخاب سبک دکوراسیون مدرن به طور کامل بسته به سلیقه‌ی افراد است و لزوماً برای همه‌ی افراد بهترین نیست. رایج ترین رنگ برای طرح های مدرن سفید است، اما می تواند هر رنگی باشد مانند خاکستری، سبز، آبی یا قرمز.

http://belaltour.irاین نوع کاشی‌کاری برای پشت سینک یا فضای حمام و دست‌شویی عالی است. در این فضاها می‌توانید طراحی‌های خاص خودتان را به‌نمایش بگذارید، و درعین‌حال کل فضای خانه‌تان را هم تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد. آشپزخانه‌ی براق و زیبا هم یکی از ایده‌های دکوراسیون مدرن است، که طرفداران زیادی دارد. آشپزخانه‌ای با سطوح براق مانند پیشخوان‌های مرمرین یا گرانیتی، لوازم آشپزخانه‌ی استیل و جزئیات کرومیوم روی ابزار آشپزی و چهارپایه‌ها، می‌تواند از جذاب‌ترین جاهای خانه باشد.

آشپزخانه دکوراسیون مدرن

توسط دکور

دکوراسیون