دکوراسیون مدرن چیست و چگونه طراحی می شود؟ +تصاویر مقالات دکوراسیون داخلی دکورلند | azindekor

اما در سبک کلاسیک باید از وسایل دکوری و بوفه های اختصاصی و جزئیات با الگوهای هندسی استفاده کنید به عنوان مثال حتی روکش بالش ها نیز تزیینات خاصی دارند. تفاوت دکوراسیون کلاسیک و مدرن در نوع موتیف و تزیینات هم دیده می شود و یکی از موارد بسیار مهم به شمار می رود. در سبک مدرن موتیف ها عموما با طرح و شکل های هندسی و ساده و بدون همپوشانی و پیچیدگی استفاده می شوند. در سبک کلاسیک نوع موتیف ها دارای جزئیات ریز و پیچیدگی و همپوشانی است و گاهی اوقات نوع تزیینات بسته به تاریخ یا فرهنگ محیط اطراف انتخاب می شوند.

http://belaltour.ir

به عنوان مثال در سبک مدرن، مبلمان ها کاملا با روکش مبل پوشانده شده اند اما در سبک کلاسیک ساختاری از مبل که کنده کاری و تزیینات مختلف دارد کاملا پیدا بوده و با الگوها و تزیینات مختلف نمایان هستند. از لحاظ رنگ مبلمان نیز در سبک مدرن همه نوع رنگی را می توان انتخاب کرد اما بهترین گزینه ها رنگ های صاف و برجسته مانند هستند. اما مبلمان کلاسیک عمدتا به رنگ طلایی و قهوه ای هستند و در کنار آن از سایر رنگ ها به تناسب سلیقه و آراستگی محیط استفاده می شوند. همچنین در سبک کلاسیک باید به مواردی مثل سالن و سایر موارد ضروری هم دقت کنید اما در سبک مدرن شما می توانید هر نوع مبلمانی که بیشتر با فضای شما هماهنگی و سنخیت دارد انتخاب نمایید. استفاده از قفسه‌های باز در آشپزخانه یا به عنوان کتابخانه در اتاق نشیمن، از عناصر مهم و کاربردی در طراحی دکوراسیون مدرن به‌حساب می‌آید. فضاهای سفید یا خالی بین این قفسه‌ها، با قفسه‌بندی باز به هم متصل شده و حس شکوه و زیبایی به فضا می‌بخشند.

تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک چیست؟ بررسی 10+ تفاوت

این تصور که دکوراسیون مدرن، گرم و دعوت کننده نیست، درست نیست. شما می توانید این سبک را به راحتی وارد دکوراسیون منزل خود کنید. برای مدرن کردن دکوراسیون منزل لزومی ندارد تغییرات بزرگی انجام دهید.

  • چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
  • این سبک از طریق مدرسه‌ای هنری به نام باوهاوس در آلمان متولد شد و با تأکید بر طراحی به شیوه ساده و کاربردی انجام می‌شد.
  • یک روش پرطرفدار دکوراسیون بین طراحان مختلف، قراردادن یک وسیله متفاوت در فضاست.
  • طراحی مدرن دکوراسیونبرای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن هیچ محدودیتی وجود ندارد.
  • در این فضاها می‌توانید طراحی‌های خاص خودتان را به‌نمایش بگذارید، و درعین‌حال کل فضای خانه‌تان را هم تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد.
  • ۱۰ راهنمایی کلیدی؛ اگر تصمیم دارید دکوراسیون مدرن را برای منزل تان انتخاب کنید.

با توجه به همه این موارد هدف نهایی سبک مدرن خلق اثر یا محصولی است که زیبا، با دوام و تا حد امکان ارزان باشد. این کار باعث می‌شود تا در خانه، فضایی گرم، دلنشین، شیک و به دور از هر گونه در هم ریختگی و تجمل ایجاد شود. یک قاعده کلی و غیر قابل نقض در خصوص دکوراسیون مدرن، مناسب بودن آن برای چیدمان و دکور فضاهای کوچک است.

راهنمای انتخاب چیدمان و دیزاین خانه ایرانی به سبک مدرن

مجله خبری آذین دکور داخلی مدرن به چیدمان استراتژیک وسایل در یک فروشگاه اشاره دارد که برای ایجاد یک تجربه خرید مثبت و ترویج خرید استفاده می شود. در این سبک استفاده از رنگ‌هایی که متفاوت یا روشن تر از بقیه پالت فروشگاه شما هستند، به شکل مدرن فضا کمک می کنند. برای ایجاد نقاط کانونی و جلب توجه به گوشه ای از فروشگاه در طراحی مدرن می توان از رنگ های متضاد در لهجه های کوچک استفاده کرد. نورهای برجسته، نورپردازی و کنتراست و نمایش کمتر محصولات در فضای فروشگاه نیز از دیگر ویژگی های ظاهر مدرن است و به ایجاد جذابیت بصری بیشتر کمک می کنند. مبلمان ال یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن است زیرا هم راحت و ساده است و هم دارای خطوط منظم و صافی است که این یعنی پیروی از ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن، با این کار سبک مدرن در پذیرایی به خوبی نمایان می شود..

توسط دکور

دکوراسیون