دکوراسیون مدرن؛ با این ۳۵ ایده در کمال سادگی خانه‌ای شیک و امروزی داشته باشید چطور | azindekor

۱۰ راهنمایی کلیدی؛ اگر تصمیم دارید دکوراسیون مدرن را برای منزل تان انتخاب کنید. در دکوراسیون خانه های مدرن تهران، دکوراسیون‌های مدرن بسیاری وجود دارند که به سمت لاکچری بودن حرکت می‌کنند. هرچند طراحی این منزل کمی به طراحی‌های غربی نزدیک است؛ با این حال استفاده از فرش، پرده و لوسترهای مدرن همچنان یادآور دکوراسیون‌های ایرانی است.

  • استفاده از زیراندازها، نورپردازی و تزئینات دیگر، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون مدرن هستند که می‌توانند فضاهای خصوصی سرزنده‌ای ایجاد کنند.
  • یکی از عناصری که دکوراسیون داخلی بسیار به چشم می‌آید، شومینه است.
  • فرق کلاسیک و مدرن در میزان هزینه ها نیز برای طراحی دکوراسیون داخلیبسیار مهم است.
  • اگر قصد خرید مبل برای دکوراسیون مدرن را دارید مبل راحتی ساده هارمونی راحت‌تری نسبت به سایر مدل‌ها از جمله مبل کلاسیک و یا مبل چستر دارد.
  • سطح میز ناهارخوری نیز طرح سنگ داشته و بسیار چشم‌گیر و جذاب است.
  • اگر از افرادی هستید که تعداد دفعاتی که در سال فرش را مورد شستشو قرار می‌دهید بالاست، فرش شنل گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود؛ چرا که وزنی سبک دارد و حرکت دادن و شستشوی آن آسان است.

در سبک مدرن ترکیب رنگ‌های شاد بیشتر استفاده می‌شوند تا رنگ‌های طلایی، مشکی یا انواع رنگ‌های خنثی. اغلب رنگ‌هایی مانند قرمز، آبی یا زرد مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دکوراسیون داخلی در سال 2022، استفاده از مصالح و مواد طبیعی در خانه است. در این ‌زمینه طراحان دکوراسیون داخلی بر روی استفاده از ترکیبی خلاقانه از انواع بافت‌ها متمرکز شده‌اند.

متریال و بافتی که در مجله خبری آذین دکور مدرن استفاده می‌شود اغلب از چوب و پلاستیک می‌باشد. که معمولا طراحان روی چوب‌های طبیعی از پوشش مات رنگی استفاده می‌کنند تا رگه هایی که در روی چوب وجود دارند محو شوند. در کشورهای پیشرفته طراحی و معماری ساختمان‌هایی که به طور ویژه به هنر و طراحی اختصاص دارند از زیبایی‌هایی است که نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

دکوراسیون مبل پذیرایی مدرن

مبلمانی که با متریال‌های متنوع ساخته می‌شوند، جالب و خاص هستند و در فضاهای مدرن جذابیت زیادی دارند. به جای صندلی معمول تمام‌ چوب می‌توان از صندلی‌هایی که از ترکیب چوب و فلز ساخته شده‌اند در دکوراسیون مدرن استفاده ‌کرد. سبک مدرن در واقع می‌خواهد خود درون شما را به ‌نمایش بگذارند و استفاده از متریال مختلف کمک می‌کند تا این را بهتر نشان دهید.

دکوراسیون داخلی مدرن چیست؟

در سبک مدرن نباید فقط به ظاهر ساده مبلمان و کاغذ دیواری ها محدود شد. بسیاری از طراحان دکوراسیون که قصد دارند طراحی جدید و مدرنی را اجرا کنند، به نحوه قرارگیری میز تلویزیون بسیار اهمیت می‌دهند؛ چرا که تلویزیون در هر قسمتی از خانه قرار گیرد آن قسمت را به نقطه کانونی تبدیل می‌کند. اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که متراژ بالایی ندارد و یا کمی دلگیر است، استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی می‌توانید حس و حالی مثبت ایجاد کنید. به علاوه، با انتخاب طیف رنگ‌های خنثی شانس این را دارید که آن را با رنگ‌های گرم و شاد نیز ترکیب کنید تا از حالت یکنواخت و خسته کننده خارج شود. مواد طبیعی مانند چوب، بامبو و سنگ به فضا گرما می بخشند و همچنین پایدار هستند. این ها را می توان در لهجه های دیوار، کفپوش و مبلمان در اتاق نشیمن و پذیرایی گنجاند تا آن را مدرن و در عین حال جذاب جلوه دهند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون