دکوراسیون مدرن؛ با این ۳۵ ایده در کمال سادگی خانه‌ای شیک و امروزی داشته باشید چطور | azindekor

پنجره‌های بزرگ زیبا نه تنها به طرز شگفت‌انگیزی مدرن بوده، بلکه در هنگام روشنایی نیز درخشان هستند. اجازه دهید هوای تازه و همچنین نور طبیعی بیشتری با این پنجره‌های بزرگ و مدرن وارد خانه شوند. در دکوراسیون به سبک مدرن، اغلب از مبلمان های راحتی و با طراحی های ساده استفاده می شود. تزیین دیوارها، سقف، دسته و کلاف مبلمان و المان هایی مانند کابینت ها، اغلب کاملا ساده بوده و نقش و برجستگی های پیچیده ای در آن ها مشاهده نمی شود. در چیدمان و طراحی دکوراسیون به سبک مدرن لازم هست که یک فضای خلوت و بدور از شلوغی چیدمان کنید. اگر نگاهی به دیزاین خانه هایی که به سبک مدرن چیدمان شده اند بیاندازید، می بینید که یک جلوه کاملا خلوت و آرامش بخش در آن به چشم می خورد و در واقع دکور مدرن، به خلاف دکور شلوغ و پر نقش و نگار کلاسیک طراحی می شود.

  • با این حال الگوهای سیاه و سفید یا خاکستری و سفید، مدرنیته را تراوش می کنند.
  • در معماری منازل به سبک دکوراسیون مدرن، اصولا از پنجره‌های بزرگ استفاده‌می‌شود.
  • رنگ این موارد بسته به پالت رنگ کلی دکوراسیون می تواند شامل طیف رنگ اصلی یا کاملا متضاد آن باشد.
  • برای روشن تر و بزرگ تر دیده شدن اتاق از آینه و لوستر کمک بگیرید و یک فرش با طرح مدرن روی زمین پهن کنید.
  • نکته‌ی دیگری که ماندگاری فرش را تضمین می‌کند، استفاده از مواد اولیه مرغوب در روند تولید آن است.

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد. برای این که دکوراسیون یکدست تر و خلوت تری را تجربه کنید، می توانید برخی از وسایل، مثل وسایل الکترونیکی را از دید پنهان کنید. شما می توانید از کابینت ها، قفسه ها، درب ها و بسیاری از موارد دیگر برای پوشاندن این وسایل استفاده کنید. (از هر نوعی) بگذارید.انتخاب رنگ و طرح کفپوشتان بسیار حائز اهمیت می باشد. نکته‌ی دیگری که ماندگاری فرش را تضمین می‌کند، استفاده از مواد اولیه مرغوب در روند تولید آن است. به فرش‌های فریز در انگلیسی Cut pile به معنای ریشه بریده شده می‌گویند.

در غیر این‌صورت از لوازم روشنایی و دکوراتیوهایی با شکل و شمایل انتزاعی و بعضاً عجیب و غریب استفاده می‌شود. فرش‌ها نقش پررنگ و تاثیرگذاری در تعیین سبک دکوراسیون داخلی هر محیطی دارند. برای نشان دادن سبک، ست کردن رنگ‌ها در دکوراسیون، ایجادد فضایی صمیمانه یا رسمی، می‌توان از فرش‌ها کمک گرفت.

طراحی دکوراسیون داخلی خاص

ورودی ها جزء لاینفک هر مجله خبری آذین دکور ای هستند و اهمیت زیادی دارند، زیرا هر کسی که وارد خانه می شود، ابتدا و قبل از هر چیزی با این قسمت رو به رو می گردد. خود شما نیز در هر بار ورود به منزل با ورودی خانه مواجه می شوید، پس این فضا باید دعوت کننده و دلپذیر باشد. برای اجرای سبک مدرن در فضای ورودی باید تلاش کنید فضا را تا حدی که امکان دارد، راحت و دعوت کننده طراحی نمایید.

http://belaltour.ir

دیوار پشت تلویزیون هم طراحی جالبی داشته و این فضا را بسیار جذاب‌تر کرده است. از المان‌های تزئینی در این خانه هم می‌توان به گلدان‌های فوق‌العاده زیبا و صنایع دستی چوبی اشاره کرد. ورودی خانه جزو کلیدی‌ترین و اولین نقاط منزل است که به‌هنگام ورود به منزل دیده می‌شود. در این دکوراسیون، طراحان با آینه‌کاری و استفاده از پاف و المان‌های تزئینی دیگر فضای چشم‌گیری را طراحی کرده‌اند.

ایجاد تعادل بین کارآیی و زیبایی طراحی

توسط دکور

دکوراسیون